Gå til innhold

Offer for en virvelvind

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, norw skrev:

Ligget med flere enn deg? Det er vel ikke særlig relevant. Heller ikke hvorvidt man har vært gift eller ikke. 

Fordommene går på at seksuelt aktiv kvinne som går all in= ligger mye rundt. Da er hvor mange man faktisk har ligget med, og hvor seriøs man var med disse, relevant. 

Anonymkode: eb89e...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det at man ikke vet hennes historikk som gjør at man bør være forsiktig. Hun kan jo være en veldig dydig jente eller en som ligger rundt hele tiden. Og selv mennesker som ikke ligger mye rundt kan være uheldige å ha en partner som smitter dem med noe fælt. 

Anonymkode: 71248...6bf

Klart. Man skal bruke kondom i starten med ukjente, uansett. 

Men ts' spørsmål går vel mer på den emosjonelle biten. 

Skrevet

Det er meg som skrev først.

Vi møttes igjen, og det var som sist. Intenst. Men hun spurte selv om jeg syntes det var "mye". Jeg forsøkte å si noe smart. Bakfra-sex på første date var litt nytt osv., og om meg. Og så lo vi, snakket. Er overraskende nok ikke ulike. To netter på rad hos meg nå. Nytt møte i kveld. Go with the flow var et greit råd. Jeg gjør det. Takk for råd.

Anonymkode: 05277...e1b

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordommene går på at seksuelt aktiv kvinne som går all in= ligger mye rundt. Da er hvor mange man faktisk har ligget med, og hvor seriøs man var med disse, relevant. 

Ja, men hvem som har ligget med flest er ikke nødvendigvis særlig relevant. 

• Liker 1
Gjest vanSteike
Skrevet
På 17.9.2020 den 6.25, AnonymBruker skrev:

Som sagt, fordommer. "Hun hadde fantastisk sex med meg og alt skjedde så fort, hun ligger sikkert mye rundt"

Vel, en av de mest prominente egenskapene ved sjeldne ting er at de er nettopp sjeldne.

Jo færre menn som får oppleve sirkus-sex med henne, jo mindre sannsynlighet er det for at du får det.

Når du så likevel får det, da må du evaluere sannsynligheten for at du opplevde noe sjeldent opp mot sannsynligheten for at du opplevde noe... ehhh... ikke fullt så sjeldent.

Den der er ikke veldig vanskelig.

Så kan det jo hende at dette var en av de sjeldne gangene hun gjør slikt. Men sannsynlig? Nope.

Uansett, bare nyt turen og ikke tenk for mye. 🙂

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

På langt nær like lite som deg.

Heterofile får HIV ukentlig i Norge.

Det er nesten umulig å få hiv fra jenter ja.. God dag mann økseskaft. Det finnes også andre sykdommer enn HIV, som man også kan få fra jenter.

Nei, da hadde jeg skrevet det. Det var en helt vanlig pen norsk dame fra et møblert hjem med en høyskoleutdannelse. Det var ikke høyrisiko sex med en shemale din ...............

Anonymkode: 2a8ac...07e

Hvorfor tør du uttale deg når du er så flaut kunnskapsløs? Litt statistikk fra FHI

Hiv-situasjonen blant heteroseksuelle som er bosatt i Norge er relativ stabil. Menn som har ubeskyttet sex i utlandet dominerer denne gruppen. 
Folkehelseinstituttets tall viser at det i 2017 ble diagnostisert 213 nye hivsmittede i Norge - ett av de laveste tallene på 20 år. Sammenliknet med toppåret 2008 (299 tilfeller) ser vi en stadig synkende trend.

60-70% av nye smittetilfeller skjer i utlandet, dette gjelder både mennesker smittet før ankomst til Norge og mennesker som oppsøker høyrisiko-områder. 
Av totalt 213 nye tilfeller av hiv i 2017, var 115 heteroseksuelt smittet. De fleste av disse (68) var smittet før ankomst til Norge, 47 ble smittet mens de er bosatt i Norge. Gruppen består særlig av afrikanere.

Viruset kan smitte ved vaginalt samleie, men vil kun smitte i 1 av 1000 samleier. 

Anonymkode: f820c...655

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tør du uttale deg når du er så flaut kunnskapsløs? Litt statistikk fra FHI

Hiv-situasjonen blant heteroseksuelle som er bosatt i Norge er relativ stabil. Menn som har ubeskyttet sex i utlandet dominerer denne gruppen. 
Folkehelseinstituttets tall viser at det i 2017 ble diagnostisert 213 nye hivsmittede i Norge - ett av de laveste tallene på 20 år. Sammenliknet med toppåret 2008 (299 tilfeller) ser vi en stadig synkende trend.

60-70% av nye smittetilfeller skjer i utlandet, dette gjelder både mennesker smittet før ankomst til Norge og mennesker som oppsøker høyrisiko-områder. 
Av totalt 213 nye tilfeller av hiv i 2017, var 115 heteroseksuelt smittet. De fleste av disse (68) var smittet før ankomst til Norge, 47 ble smittet mens de er bosatt i Norge. Gruppen består særlig av afrikanere.

Viruset kan smitte ved vaginalt samleie, men vil kun smitte i 1 av 1000 samleier. 

Herregud. 

Ja der står det at man ikke kan få hiv av jenter. 

Ja der står det at det ikke er nok at hun norske dama har vært med en bifil mann eller en afrikaner og fått hiv, du kan fortsatt ikke få hiv av henne. 

Det finnes også andre sykdommer enn Hiv. Du får google og lære litt, men hiv bør du da ikke tenke på lenger. Jeg skal si fra til hun Oslo jenta og min bekjente at det må ha skjedd en feil, de kan ikke ha hiv likevel. Takk for opplysningen. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud. 

Ja der står det at man ikke kan få hiv av jenter. 

Ja der står det at det ikke er nok at hun norske dama har vært med en bifil mann eller en afrikaner og fått hiv, du kan fortsatt ikke få hiv av henne. 

Det finnes også andre sykdommer enn Hiv. Du får google og lære litt, men hiv bør du da ikke tenke på lenger. Jeg skal si fra til hun Oslo jenta og min bekjente at det må ha skjedd en feil, de kan ikke ha hiv likevel. Takk for opplysningen. 

Du er jo helt på jordet som drar inn noe så sjeldent som hiv bare fordi en dame er betatt og lidenskapelig ang en mann, og snakker som det er hverdags å få det. Les deg opp før du uttaler deg om sjeldne anekdoter. 

• Liker 2
Skrevet

For å holde seg til TS og tråden: 

Fantastisk! Dette høres helt nydelig ut. Nyt det 😄

Ad. alle surmaga folk som slutshamer - for alt vi vet har hun heller ikke hatt seg på flere år. Får håpe hun ikke skrev et begeistret på Manneguiden, så alle de sure folkene der kan fabulere om at TS er en tøs som lå med hundre jenter forrige helg og sikkert har HIV. 

Anonymkode: 103aa...e26

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt på jordet som drar inn noe så sjeldent som hiv bare fordi en dame er betatt og lidenskapelig ang en mann, og snakker som det er hverdags å få det. Les deg opp før du uttaler deg om sjeldne anekdoter. 

Lær deg å les innleggene i sin helhet. HIV kommentaren var 10% av innlegget mitt, men det eneste du hang deg opp i.

Jada, vi har forstått det nå at ingen heterofile har eller får hiv, eller andre kjønssykdommer. Takk takk doktor.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett. 52 ganger i året vs 47 ganger i året er jo bittelitt forskjellig. 

• Liker 1
Skrevet

Så flott at du møtte henne igjen og kosa deg😃 Det du beskriver kunne ha vært med. Som singel og flørtete kunne jeg godt like det impulsive og spennende. I et forhold er jeg kjempetrofast og våger å påstå at jeg både har gode verdier og er snill. Og er i et kjempeflott, stabilt forhold nå, hvor vi fremdeles har den "gnisten" og impulsitiviteten hvor vi er helt oppslukt av hverandre. Så trenger ikke være et "varsku her" selv om dere hoppa til køys og hadde amazing sex. Så nyt tiden ja og se hva som skjer🙂 Så lenge jenta virker okey ellers og ikke oppfører seg helt rart synes jeg ikke du skal problematisere.

Anonymkode: b8cbf...3dd

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett. 52 ganger i året vs 47 ganger i året er jo bittelitt forskjellig. 

Ja, det er 52 uker i året, så man skal ikke komme her og juge med at noen får HIV hver uke !

Det er jo hele 5 uker i året 1 år hvor ingen tester positivt!! Det er også selvfølgelig uaktuelt at de går rundt symptomfrie og heller tester seg neste år så det da blir 58 positive det året. 

Bra ikke alle er like ................ :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...