Gå til innhold

Offer for en virvelvind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt som et offer for en virvelvind. Jeg er ikke vant til dette. Kan KG være stedet å lære og skjønne?

Jeg er en mann, 34 år. Etter tre-fire år som single, etter et langvarig samboerforhold, datet jeg for første gang i helgen. Hun jeg møtte var flott, utadvendt, noen få år yngre enn meg, og jeg tenkte at hun kanskje spilte i en høyere liga enn min. Men vi kom godt overens og jeg begynte å håpe at vi kunne avtale et nytt møte.

Det var da det ble "rart". Da vi kjørte taxi hjem, via hennes adresse, klinte vi. Og da hun ba meg opp, hadde vi sex. Veldig intens sex, mye og lenge. Det var voldsomt og noe jeg aldri hadde opplevd før. Legg til at det var første gang på flere år at jeg hadde ligget med noen, så ... ja.

Nå føler jeg meg som sagt som et offer for en virvelvind, samtidig som jeg er begynnende stormforelsket. Skremt, usikker og betatt på en gang. Dette ble så mye. Den hun var og det vi gjorde - som vi ALDRI hadde gjort hvis mitt tempo hadde vært fulgt. Vi skal møtes igjen i dag og jeg er litt skremt. Er dette vanlig på "sjekkemarkedet"? Er det bare meg som er helt pysete og utrent? Hva skal jeg mene om det som skjer? 

Anonymkode: 05277...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det og kos deg! 
Ingen fare i at dere hadde sex på første date, og det at hun har lyst til å møte deg igjen viser bare at hun er interessert i deg. :)

Anonymkode: 5c44c...e9c

• Liker 7
Skrevet

Ikke men så mye du. Bare nyt og se hvor det bærer.😊 Men lurt å avklare om dere begge er enige om hva dere søker, slik at ikke en av dere ønsker langvarig forhold, og den andre bare ønsker sex. Dette kan like gjerne gjelde kvinner som menn.

Anonymkode: d3c94...3d4

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan være sånn som henne de få gangene jeg møter en mann jeg syns er vakker og spennende. Men i motsetning til henne gir jeg ikke lyd fra meg etter sex, så hvis dere skal møtes igjen vil jeg tro hun liker deg og at du kan prøve å go with the flow. Likevel; føler du det går for raskt er det lov å si ifra :) 

Anonymkode: f820c...655

• Liker 4
Skrevet

Våg å vis deg sårbar, og si det som det er.  Peder Kjøs har et godt råd der; ta det som en metadiskusjon, prat om hvordan dere føler det i situasjonen,  i stedet for å tenke på hvilke trekk du skal gjøre nå.

Anonymkode: 8cb82...963

• Liker 2
Skrevet

Det har ingenting med hva som er vanlig og uvanlig på sjekkemarkedet å gjøre. Det handler om personer og personlighet.

Kos deg og se hvor det tar deg. Men vil jo ikke se bort fra at du akkurat har truffet din fremtidige kjæreste om du ikke problematiserer dette noe voldsomt og horestempler henne for å vise lidenskap fra første øyeblikk eller noe annet åndsvakt mannefjas.

Anonymkode: bd978...90d

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt som et offer for en virvelvind. Jeg er ikke vant til dette. Kan KG være stedet å lære og skjønne?

Jeg er en mann, 34 år. Etter tre-fire år som single, etter et langvarig samboerforhold, datet jeg for første gang i helgen. Hun jeg møtte var flott, utadvendt, noen få år yngre enn meg, og jeg tenkte at hun kanskje spilte i en høyere liga enn min. Men vi kom godt overens og jeg begynte å håpe at vi kunne avtale et nytt møte.

Det var da det ble "rart". Da vi kjørte taxi hjem, via hennes adresse, klinte vi. Og da hun ba meg opp, hadde vi sex. Veldig intens sex, mye og lenge. Det var voldsomt og noe jeg aldri hadde opplevd før. Legg til at det var første gang på flere år at jeg hadde ligget med noen, så ... ja.

Nå føler jeg meg som sagt som et offer for en virvelvind, samtidig som jeg er begynnende stormforelsket. Skremt, usikker og betatt på en gang. Dette ble så mye. Den hun var og det vi gjorde - som vi ALDRI hadde gjort hvis mitt tempo hadde vært fulgt. Vi skal møtes igjen i dag og jeg er litt skremt. Er dette vanlig på "sjekkemarkedet"? Er det bare meg som er helt pysete og utrent? Hva skal jeg mene om det som skjer? 

Anonymkode: 05277...e1b

Vanlig blant noen menn og kvinner.

Bruk kondom og ikke ha ubeskyttet oralsex er mitt tips.

Du må huske på at tidligere i uka og forrige helg så var det andre menn som var der, og uka før der osv. Du vet ikke hvor de har vært. En bekjent fikk HIV av en 27 år gammel Oslojente fra tinder.

Anonymkode: 2a8ac...07e

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske på at tidligere i uka og forrige helg så var det andre menn som var der, og uka før der osv. 

Det er veldig fordomsfullt. Vi vet ingenting om hennes historikk. Bare at hun synes ts er heit. 

Anonymkode: eb89e...07e

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske på at tidligere i uka og forrige helg så var det andre menn som var der, og uka før der osv. Du vet ikke hvor de har vært. En bekjent fikk HIV av en 27 år gammel Oslojente fra tinder.

Åhh kutt ut. At en kvinne er lidenskaplig mot én mann, betyr ikke at hun er det mot alle menn eller forelsker seg ofte. Du er bare sjalu på at ts får bedre sex enn du får. 

• Liker 7
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh kutt ut. At en kvinne er lidenskaplig mot én mann, betyr ikke at hun er det mot alle menn eller forelsker seg ofte. Du er bare sjalu på at ts får bedre sex enn du får. 

TS klarer nok å avgjøre selv om han er en så uimotståelig storsjarmør at damene av den grunn dropper alle sine vanlige hemninger og puler etter 3 timer, noe de aldri pleier å gjøre..... alternativt om en tinderdame som suger deg etter 1 times tid er vant til og glad i hyppig uforplikende sex med fremmede.

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS klarer nok å avgjøre selv om han er en så uimotståelig storsjarmør at damene av den grunn dropper alle sine vanlige hemninger og puler etter 3 timer, noe de aldri pleier å gjøre..... alternativt om en tinderdame som suger deg etter 1 times tid er vant til og glad i hyppig uforplikende sex med fremmede.

Han trenger ikke være storsjarmør så lenge han duger, og vel så det, i hennes øyne. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig fordomsfullt. Vi vet ingenting om hennes historikk. Bare at hun synes ts er heit. 

Vi vet ikke, men langt ifra utenkelig at vedkommende er inne på noe. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, norw skrev:

Vi vet ikke, men langt ifra utenkelig at vedkommende er inne på noe. 

Som sagt, fordommer. "Hun hadde fantastisk sex med meg og alt skjedde så fort, hun ligger sikkert mye rundt"

Kjæresten min tenkte også det om meg, viste seg at han har ligget med flere enn meg og aldri har vært gift, slik som jeg. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, fordommer. "Hun hadde fantastisk sex med meg og alt skjedde så fort, hun ligger sikkert mye rundt"

Kjæresten min tenkte også det om meg, viste seg at han har ligget med flere enn meg og aldri har vært gift, slik som jeg. 

Ligget med flere enn deg? Det er vel ikke særlig relevant. Heller ikke hvorvidt man har vært gift eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det at man ikke vet hennes historikk som gjør at man bør være forsiktig. Hun kan jo være en veldig dydig jente eller en som ligger rundt hele tiden. Og selv mennesker som ikke ligger mye rundt kan være uheldige å ha en partner som smitter dem med noe fælt. 

Anonymkode: 71248...6bf

• Liker 2
Gjest Fallabella
Skrevet

Det kan være verdt å huske på at ting som virker for godt til å være sant ofte er det.

Men her er det vel kanskje litt sånn at du ikke har hatt sånne opplevelser på lang tid og da kan jo en helt ordinær elsker virke fantastisk.

Livet er for kort til å takke nei til sjokolade hver gang man får det, om nytelsen kun varer en kort stund så er det jo verdt det 😉

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet pinlig lite om kvinners seksualitet. 

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overdriv, er nesten umulig å få hiv fra jenter. Sikker på at din bekjente ikke tok den bak av en Oslo"jente" med pikk, altså en shemale?

Anonymkode: d7cbe...33e

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet pinlig lite om kvinners seksualitet. 

På langt nær like lite som deg.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overdriv, er nesten umulig å få hiv fra jenter. Sikker på at din bekjente ikke tok den bak av en Oslo"jente" med pikk, altså en shemale?

Anonymkode: d7cbe...33e

Heterofile får HIV ukentlig i Norge.

Det er nesten umulig å få hiv fra jenter ja.. God dag mann økseskaft. Det finnes også andre sykdommer enn HIV, som man også kan få fra jenter.

Nei, da hadde jeg skrevet det. Det var en helt vanlig pen norsk dame fra et møblert hjem med en høyskoleutdannelse. Det var ikke høyrisiko sex med en shemale din ...............

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...