Gå til innhold

Hvordan ser du deg selv om 10 år?

Luise

Anbefalte innlegg

Jeg ville gjerne vite hvordan medlemmerne tror de er lite ute i framtiden, till eksempel om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

For mitt vedkommende må det bli hvordan jeg ønsker livet skal være om ti år.

Jeg er i en jobb jeg trives med.

Min da atten år ( :overrasket: ) gamle datter har hatt en trygg tenåringstid...

Har endelig fått økonomi til å kjøpe leilighet.

Har en kjæreste, men ingen samboer...

Ingen kjempestore planer, med andre ord. Men et godt, tilfredsstillende liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 10 år er jeg 30.. tror ærlig talt jeg kommer til å være singel og ha en kjedelig kontor jobb.

Men skal prøve å unngå det. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 10 år er eg 32 år.

Håpar eg er en suksessfull skribent i f.eks "Vagabond". Forhåpentligvis er eg gift med en mann ala Jon Almaas og kanskje gravid med nr.2. Vi har selfølgelig kjøpt oss et fantastisk hus her i nærheten og en bungalow i Thailand til alle feriar.

:grine2:

Men for å vere litt realistisk:

Om 10 år har 320 000 i studielån, ei utdanning eg ikkje kjem til å bruke til noko, 1 500 000 mill i huslån, jobbar med å beise vinduskarmar, er gift med en fyr eg egentlig ikkje vil vere gift med lenger og vi har 3 ufordragelige skrikarungar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Om 10år er jeg 39 GRØSS :ler: !

Da er ungene mine. 21, 15, 12 og 10 år gamle, vi har eget hus og miljøvennelig bil, jeg har gått over til en kreativ yrke og har hjemmeverksted og lager mange spennende greier (jeg har en plan, den den er hemmelig siden jeg er overtroisk).

Huset vårt er miljøvennelig og vi har egen grønnsaks og frukt hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 10 år er jeg forlengst ferdig utdannet og jobber som psykolog. Vi har giftet oss, flyttet til enebolig og fått oss to barn og en katt til. Og vi er selvsagt svært lykkelige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvordan ser livet ut om 10 år? Vi er helt sikkert gjeldfrie på huset :tommel:, jeg er 38 år, forhåpentligvis har jeg blitt det jeg vil bli - og fått jobbe med det. Vi har en gutt på 10 år og forhåpentligvis et barn til på 7 år. Lever et godt familieliv på landet, her vi bor nå, og har feriehus i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er godt oppi tredve-åra, håper jeg har tre-fire barn, gift med samme mann og bor nok da også på samme plass. Litt drømmetenkning er vel om jeg hadde fått tatt etterutdanning, hvis ikke driver jeg vel i samme bransje som i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Om 10 år er jeg hele 28 år...

Forhåpentligvis har jeg blitt ferdig med utdannelsen min og fått meg en jobb.

Fått meg et eget hus.

Kanskje møtt den rette (optimiiiiiist).

Og jeg håper at jeg da endelig kan være fornøyd med livet...

Eller så kan det jo være at jeg blir overkjørt av bussen imårra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer. Nygift, gravid med mitt første barn. Har kanskje politisk verv, sitter i dommerkomitéen i karateseksjonen, har svart belte, har gitt ut 1 diktsamling, skal gi ut en roman. Har etablert meg og fått et fint hus.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Om ti år er jeg førtien, ungene mine er tjueto og atten..... :overrasket:

Jeg HÅPER at jeg ikke er blitt bestemor, men jeg håper inderlig at jeg omsider har blitt tante!!!!!

Jeg håper at jeg og mannen min fremdeles bor her i huset vårt og at vi har det like fint sammen som vi har nå. Jeg håper at vi har fått betalt ned en del på huset, og kan bruke mer av lønna til å gjøre det vi impulsivt har lyst til.

Jeg håper jeg har begge foreldrene mine i live og at de er ved god helse. Og ikke minst håper jeg at min egen skrale helse holder.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ti år er jeg 32...har vært gift med min herlige mann i ni år, og vi har forhåpentligvis fått to barn. Vi har solgt leiligheten og kjøpt stor leilighet eller aller helst enebolig, og er like glade i hverandre som nå - om ikke mer. Romantisk? Ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Min drøm er at jeg selv og alle i familien, samt ellers alle jeg er glad i fortsatt lever, at alle har god helse og gode liv. Så håper jeg at jeg har roligere dager og at jeg har mer fritid, at jeg spiser sundt og trener passe mye, og at jeg har fått til noen flotte klatreroser oppetter veggen! Jeg jobber med det samme som i dag, men forhåpentligvis med noen justeringer mht arbeidssted. Har også lært meg et språk til, sett atskillig mer av verden, også har jeg en veloppdragen hund som jeg er flink til å gå tur med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Om ti år er jeg 35 år og jeg håper at jeg er lykkelig og har funnet ut hva jeg ønsker her i livet. Og at jeg vet å verdsette det gode jeg har rundt meg.

Jeg håper at min kjære og jeg endelig er blitt gift og at vi har to, kanskje tre barn.

Jeg har en jobb jeg trives med, og økonomien er trygg - men det er sikkert ett stykke igjen før den kan kalles solid.

Barna mine er sunne og friske og det er resten av familien også.

Jeg håper jeg har nok tid til å pleie familien og venner og at ikke alt blir rutine.

Jeg bor her i Bergen, og har har nok nettopp flyttet fra leilighet til hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ti år er jeg 29, nesten 30 år (grøss).

Jeg har vært gift i 8-9 år, har noen greie unger. Bor på en øde plass langt fra folk, og maler sære malerier på fritida.

Har gitt ut flere kritikerroste romaner og diktsamlinger.

Har vært med i noen større revy og teater-oppsetninger.

Dette er i hvertfall noe av det jeg håper på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Om 10 år håper jeg å vere like så frisk å rask som nå, å ha litt fler penge till å bruke på gøy, jeg håper osse at min forstann er OK. Ellers vet ikke jeg hvad jeg skal tro. :sjarmor:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det siste halve året renget med at jeg er død innen da, men hvis vi skal ta den noe mer lystige varianten håper jeg at jeg skriver bøker, har en fantastisk mann og kanskje et barn men ihvertfall en hund.

Realistisk sett er jeg sikkert sykemeldt, har måttet flytte hjem igjen og er veldig singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Gift med verdens beste mann.

To - tre unger.

Litt mindre huslån.

Samme bilen.

Fast jobb.

Ingen dyr.

Litt bedre økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg er 42, og har barn på 10 og 12.

To ting har jeg planlagt skal være bedre enn nå:

Håper jeg har skapt meg drømmejobben som er freelance/deltid så jeg jobber akkurat som det passer meg.

Håper vi har bestemt oss for hvor vi vil bo, og kjøpt (rekke)hus der.

Resten av livet håper jeg skal være akkurat like bra som nå, mann, venner, familie, trening, helse og aktivitet, reising, økonomi og alt. Krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...