vixen Skrevet 22. juli 2005 #1 Del Skrevet 22. juli 2005 Litt nysgjerrig på hva dere mener utstråling er? Har det med å gjøre at man er blid og imøtekommene? At man gjør noe mer ut av seg enn bare å være til? Må man smile? Er man morsom? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 22. juli 2005 #2 Del Skrevet 22. juli 2005 Utstråling er noe man har eller ikke har. Har man utstråling, har man det enten man smiler, er sint, lei etc. Ustråling ser man lett på bilder. Det liksom "stråler" av personen. Man trenger ikke være pen for å ha utstråling. Og man kan godt være så pen som bare det, og ikke ha utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 22. juli 2005 #3 Del Skrevet 22. juli 2005 Utståling for meg er en slags aura rundt en person. Det kan ikke forklares, det er bare noe som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 22. juli 2005 #4 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg tror det har med å være seg selv og å trives En sjenert og forknytt person vil få si at har utstråling. Men i situasjoner hvor vedkommende har det godt, gjerne i selskap med folk han/hun trives med, kan den samme personen ha utstråling. Utstråling handler om å gi av seg selv, tørre å vise hva slags person en er. Jeg tror altså at utstråling er situasjonsbetinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2005 #5 Del Skrevet 22. juli 2005 Utstråling er noe man bare har. Enkelte mennesker bare går inn i et rom og eier det. Sånn helt uten videre. Utstråling er noe som gjør at en person blir lagt merke til, uavhengig av om de smiler eller ikke. Det hjelper selvsagt om de smiler, og øynene lyser opp og liksom sier "her er jeg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #6 Del Skrevet 22. juli 2005 Pfft. Utstråling har lite med utseende eller andre ytre atributter å gjøre, og også lite med humør å gjøre. Det handler om å være tilstede i situasjonen og å være oppmerksom omgivelsene sine. Jeg tror folk som har akseptert seg selv, livet sitt og kommet til ett med slik ting er, har utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2005 #7 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg tror det har med å være seg selv og å trives En sjenert og forknytt person vil få si at har utstråling. Men i situasjoner hvor vedkommende har det godt, gjerne i selskap med folk han/hun trives med, kan den samme personen ha utstråling. Utstråling handler om å gi av seg selv, tørre å vise hva slags person en er. Jeg tror altså at utstråling er situasjonsbetinget. ← Helt enig i at utstråling er situasjonsbetinget -har ingenting med utseende eller popularitet. Jeg får ofte høre når jeg har utstråling -har vel som regel ikke det da.. Men de gangene jeg får høre det, er livet på topp, jeg er i godt humør, har selvtillitt, kjenner meg bra, er utadvent og ler og tøyser mye. At en person kommer inn i et rom "og eier verden" -er for MEG en mer negativ form for utstråling, klarer ikke helt å forklare, men dette er personer som er SELVGODE og ikke med en positiv utstråling.. Slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 24. juli 2005 #8 Del Skrevet 24. juli 2005 Utståling for meg er en slags aura rundt en person. Det kan ikke forklares, det er bare noe som er der. ← Veldig enig med pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 24. juli 2005 #9 Del Skrevet 24. juli 2005 Utstråling? Je ne sais quoi. Ikke mer. Ikke mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 #10 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg tror "alle" andre her en utstråling, bortsett fra meg. Siden jeg er en sjenert, forknytt, person. Som bare ser rett ned i bakken. Føler ikke at jeg utstråler. Kanskje de som utstråler er fornøyde med seg selv? Kanskje de føler seg verdifulle og smiler? Jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 25. juli 2005 Karisma og glimt i øyet er vel det jeg tenker på selv når det gjelder utstråling. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #12 Del Skrevet 27. juli 2005 Det må da være de som banner og kjefter....slike som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2005 #13 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg kan ikke se utstråling på et bilde. Men jeg kan merke om en person har utstråling i det sekundet h*n ser meg i øynene eller er i nærheten av meg. Ofte merker jeg bedre utstrålingen til en person som ikke er billedskjønn. Skjønnhet ødelegger liksom inntrykket litt. Utstrålingen merker jeg på øyne og kroppsspråk. Det har egentlig ingenting å si om personen er blid eller sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. juli 2005 #14 Del Skrevet 31. juli 2005 en person med utstråling trenger ikke nødvendigvis få alles oppmerksomhet så fort vedkommende kommer inn i ett rom, de som gjør det vil jeg si har ett vinnende vesen, men utstråling kan være mye mer og mye annet. en sjenert person kan ha utstråling h*n også, for meg har utstråling med noe innenfra som er mer en selvtillit. vanskelig å forklare, men kanskje mer en som brenner for livet? en som lyser i øynene og smiler ekte, smiler med øynene. vanskelig som sagt å forklare, men veldig lett å se når du møter de som har det. jeg kan heller ikke se utstråling på bilder, for meg ser man det i øynene, noe stråler bare av personen, noe som ikke lett kan festes på ett fotopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 31. juli 2005 #15 Del Skrevet 31. juli 2005 Utstråling kan merkes på mange måter. Noen har det fordi de er utadvendte og alltid rommets midtpunkt uten at de tar opp plassen og virker "brautende" på noen måte. Det må være naturlig og ikke tilgjort. Noen har utstråling i form av autoritet......vel og merke på en positiv måte, slik at man likevel føler seg "på høyde" med autoritetspersonen....og ikke underlegen. Noen ganger føler man at en person har utstråling fordi man er på bølgelengde med en gang.....akkurat som man har møtt vedkommende før på en måte, eller at man har ventet på å møte vedkommende hele livet. Det er liksom noe kjent som "klaffer" med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå