Gå til innhold

Jeg er jomfru og han er... Stor!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er bra utstyrt der nede, i både lengde og bredde, og jeg er litt bekymra, da jeg aldri har hatt sex og er redd han er for stor for meg. Redd forholdet ikke vil fungere seksuelt dersom jeg ikke kan la han gå for dypt, og han alltid da må være forsiktig og da ikke kan «kjøre på».

Noen som har noen tanker? Kanskje opplevd at han har vært for stor?

Anonymkode: b7b32...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er bra utstyrt der nede, i både lengde og bredde, og jeg er litt bekymra, da jeg aldri har hatt sex og er redd han er for stor for meg. Redd forholdet ikke vil fungere seksuelt dersom jeg ikke kan la han gå for dypt, og han alltid da må være forsiktig og da ikke kan «kjøre på».

Noen som har noen tanker? Kanskje opplevd at han har vært for stor?

Går helt fint. Jg og x dama hadde det slik også. Ordnet seg fint det 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gjeddde skrev:

Går helt fint. Jg og x dama hadde det slik også. Ordnet seg fint det 👍

Hvordan ordnet det seg? Har du noen tips og triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som regel bedre med tiden. Hvis han er  stor så vil det uansett være et problem uansett hvem han er sammen med for ingen kvinner har uansett plass til så mye på lengden i vagina. 

Min mann er ekstremt velutstyrt og det var veldig vondt i begynnelsen, men ingen større problemer nå lenger, dog kan han ikke "kjøre på". Man finner ut av hvilke stillinger det er vanskeligere for ham å kjøre i bunn med tiden så slipper man alt for mye smerter. 

Anonymkode: 1995d...426

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne mange år før du blir en god match. Første jenta jeg var sammen med trengte 2-3 år før hun klarte å tilpasse seg størrelsen min. Alle er ikke kompatible og spessielt hvis du er jomfru kan det by på problemer. Har nå ei som er ganske vid. Passer min størrelse bedre.

Anonymkode: ede76...990

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, hvis han har litt erfaring så vet han å ta det ekstremt rolig så lenge du og har kommunisert at du er jomfru. Så lenge han bryr seg om deg så blir han nok ikke å bunne deg på første støt. Dere er i forhold så du må kunne stole på at han ikke ønsker deg en smertefull opplevelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gjeddde skrev:

Har vel egentlig d ja. Nesten tatt på pm i såfall. Litt kleint om x dama er innpå her liksom . Send hvis u vil. Går greit det.

Hvor stor er din?

Anonymkode: 175d3...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stor for deg da? Min første var 20 cm lang og hadde en tykkelse som matchet lengden godt (tykkelsen målte vi aldri). Det var faktisk null problem, både fordi jeg ble veldig våt og fordi han alltid begynte rolig og økte tempoet etterhvert. Hvor våt du blir har mest å si. Jeg kjenner ikke noe forskjell på hvor trang jeg var første gang jeg hadde sex, kontra nå, 10 år senere. 

Anonymkode: 9b924...cbf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er jomfru men har likevel sett kuken hans? Hvordan gikk det til? Slengte han den frem ved middagsbordet og viste deg?

Anonymkode: e0776...c54

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gjeddde skrev:

Ok greit da. Rundt 19 cm 

Det er lang pikk. Hvor tykk er den da?

Anonymkode: 175d3...2d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er jomfru men har likevel sett kuken hans? Hvordan gikk det til? Slengte han den frem ved middagsbordet og viste deg?

Aldri fått en bj uten at det ble knullings?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo skapt til å kunne føde et barn da, så det er ikke noe problem bare dere bruker litt tid og du er våt nok. Evt. glidemiddel hvis det trengs mer, Skjeden er superelastisk så dette er ikke egentlig et problem. Bare ta det rolig i starten så går det bra. 

Anonymkode: e923b...3ab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tension skrev:

Aldri fått en bj uten at det ble knullings?

Det er jo bortkastet. BJ bør alltid etterfølges med knulling eller BJ etter knulling hvis man heller vil dumpe sæden i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg tenkte det med første typen min, når jeg skulle miste jomfrudommen. Jeg var så klart ekstremt kåt og våt når vi skulle ligge sammen, og det var ikke et problem i det hele tatt. Han hadde "vanlig stor penis", både i lengde og bredde. Min forrige type hadde veldig tykk penis, den var tykkere enn håndleddene mine som er 21 cm i omkrets. I begynnelsen var den i største laget, selv om jeg var kåt og søkkvåt så tok det noen minutter før skjeden tilpasset seg penisen. Slik var det hver gang vi lå sammen, det virker som om skjeden ble vandt til størrelsen hans men måtte likevel ha en "tilpasningstid" på noen minutter før han kunne kjøre på. 

Anonymkode: a72ea...0bf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er stor for deg da? Min første var 20 cm lang og hadde en tykkelse som matchet lengden godt (tykkelsen målte vi aldri). Det var faktisk null problem, både fordi jeg ble veldig våt og fordi han alltid begynte rolig og økte tempoet etterhvert. Hvor våt du blir har mest å si. Jeg kjenner ikke noe forskjell på hvor trang jeg var første gang jeg hadde sex, kontra nå, 10 år senere. 

Anonymkode: 9b924...cbf

Nei altså han er 18cm i lengde, så jeg ser på det som stort... Vet ikke omkretsen, men det er lengden jeg er bekymra for... Problemet mitt er at jeg sliter med lyst, og derfor med å bli våt nok: Blir det veldig sjeldent og veldig lite...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo skapt til å kunne føde et barn da, så det er ikke noe problem bare dere bruker litt tid og du er våt nok. Evt. glidemiddel hvis det trengs mer, Skjeden er superelastisk så dette er ikke egentlig et problem. Bare ta det rolig i starten så går det bra. 

Anonymkode: e923b...3ab

Det er sant det du sier, men jeg er så redd for at det skal ta for lang tid, og at det bare blir slitsomt. Hva om jeg aldri venner meg til lengden, slik at han alltid vil være for lang så det gjør vondt om han støter for hardt/raskt. Jeg har allerede merka at han trenger mye tempo for å komme, den tempoen er jeg redd blir for mye for meg... 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har holdt på en god stund, så vi har skiftet foran hverandre, dusjet med hverandre, kost mye og også gått ned på hverandre.

Det er ikke absolutt alle som går rett på sex. Iallefall ikke jeg, siden han er den første gutten jeg noensinne har vært med. Jeg har hatt et behov for å føle meg trygg og sikker, og han har vært veldig snill med meg, slik at vi har tatt det rolig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har holdt på en god stund, så vi har skiftet foran hverandre, dusjet med hverandre, kost mye og også gått ned på hverandre.

Det er ikke absolutt alle som går rett på sex. Iallefall ikke jeg, siden han er den første gutten jeg noensinne har vært med. Jeg har hatt et behov for å føle meg trygg og sikker, og han har vært veldig snill med meg, slik at vi har tatt det rolig.

Imponerende selvkontroll han har. Aldri livet om jeg hadde greid å dusje med en jente eller BJ uten å skulle fått knulle henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bortkastet. BJ bør alltid etterfølges med knulling eller BJ etter knulling hvis man heller vil dumpe sæden i munnen. 

Hvis dama har mensen er blowjob innafor.

Anonymkode: b0981...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli nok kåt på forhånd. Så rir du han og bestemmer alt selv.

Anonymkode: ecf80...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...