AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Del Skrevet 14. september 2020 Hei. Jeg har prøvd å bli gravid i 8 år nå. I disse 8 årene har vi vært gjennom både inseminering og ivf. Jeg tror jeg kanskje har noe som feiler meg som gjør at det er vanskelig for meg å bli gravid. Jeg har konstante smerter i magen/bekken og korsrygg. Disse magesmertene sitter i området eggstokker og livmor. Jeg har vært hos fastlegen, men han vet ikke hva det kan være og da sitter jeg her med ett spørsmålstegn. Legen hjelper meg ikke, så tenkte derfor å høre om det kanskje er noen her inne som har samme symptomene? Jeg har forresten normale sykluser, mens kommer på samme dag hver syklus. Har ikke noe mer smerter under mens enn hva jeg har ellers i mnd. Jeg er 31 år. Anonymkode: bd3ec...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Del Skrevet 14. september 2020 Har du ikke vært hos en fertilitetsklinikk for å undersøke? Folk her kan ha liknende symptomer, men kun eksperter kan si 100%. Anonymkode: b1c9b...d4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Del Skrevet 14. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke vært hos en fertilitetsklinikk for å undersøke? Folk her kan ha liknende symptomer, men kun eksperter kan si 100%. Anonymkode: b1c9b...d4d Jo, som sagt jeg har vært gjennom masse forsøk, både insemineringer og ivf. Og da har vi selvfølgelig gjort en grundig utredelse i forkant hvor det ikke ble funnet noe feil Anonymkode: bd3ec...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Del Skrevet 14. september 2020 Du sier du har blitt grundig sjekket. Har du hatt kikkhullskirurgi for endometriose? Man kan ha endometriose uten mye smerter ved mens, men hvis endo-vevet har satt seg i buken kan smertene være der stort sett hele tiden. Anonymkode: dc244...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Del Skrevet 14. september 2020 De smertene du forklarer et et tegn på endometriose! Er som hun over her skriver at eneste muligheten for å finne ut om det et det er kikkehullkirurgi. Hvordan er smertene? Menssmerter igjennom hele syklusen eller annen smerte? Jeg også har en del smerter bak på korsryggen litt mot sidene som kommer og går igjennom syklusen. Eneste vi ikke har sjekket er med kikkehullskirurgi, så frykter jeg også har noe sånt.. Anonymkode: e4fae...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Del Skrevet 14. september 2020 Ja jeg har blitt sjekket med kikkhullsoperasjon, ingen funn av endometriose. Har også hatt hysteroskopi hvor det heller ikke ble gjort funn. Eneste råd legen gir meg er å være i fysisk aktivitet. Og det er jeg, jeg elsker å gå turer og trene. Men jeg oppdager også at hvis jeg trener, blir smertene mye mye verre. Naprapat og kiropraktor har jeg vært hos, men dem visste ikke hva som kan være galt. Anonymkode: bd3ec...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 19. september 2020 #7 Del Skrevet 19. september 2020 Har de samme smertene som du beskriver, men kun på en side. Har vært prøver siden april 2015. En tidlig SA i oktober samme år, ellers negative tester. Stabil syklus på 27 dager med eggløsning på dag 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 16. september 2021 #8 Del Skrevet 16. september 2021 Ryddet for spam. Moonshine, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå