Gå til innhold

Hvem er det som tar initiativ til sex hos dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke bedre å ymte istede for å ta iniativ når man bestandig har lyst. Må være forferdelig slitsomt i de forhold de har ulik sexlyst... Sånn knulling hver kveld er iallefall ikke mye kvalitetssex, det er jo bare for å bli tilfredstilt og ikke noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Er det ikke bedre å ymte istede for å ta iniativ når man bestandig har lyst. Må være forferdelig slitsomt i de forhold de har ulik sexlyst... Sånn knulling hver kveld er iallefall ikke mye kvalitetssex, det er jo bare for å bli tilfredstilt og ikke noe annet...

Nei, det er herlig kvalitetssex🤩 For min del er det ikke orgasmen som er det absolutte målet, men det herlige med å være naken, intime, gjøre tinge som den andre elsker, bli  tatt på og kjenne på herlig lyst 🤩elsker at kjæresten min blir gal av ting jeg gjør med han. Og dette kan jeg fint være med på hver kveld, gjerne flere ganger😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Caramelita skrev:

Nei, det er herlig kvalitetssex🤩

Jeg tror ikke du vet hva kvalitetssex er... Å ha intensivsex hverdag blir som å spise biff hver dag, da har man ikke noe å glede seg til når fredagen kommer til slutt😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg tror ikke du vet hva kvalitetssex er... Å ha intensivsex hverdag blir som å spise biff hver dag, da har man ikke noe å glede seg til når fredagen kommer til slutt😅

Så du avstår fra sex for å ha noe å se frem til? Det må være kjedelig. 

Blir som biffen du nevner, det går an å lage 100 retter med biff som hovedrett, men du går vel for det samme hver gang? Det finnes mer enn misjonæren og det finnes mer enn medium stekt biff. 

Endret av Ghostwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de forholdene jeg har hatt der vi knullet som kaniner hver bidige dag, gikk greit de første 20 årene, men så gikk det utover kvaliteten til slutt... Det var da vi fant ut at små pauser hever kvaliteten. blir det samme som at biffen smaker bedre når man er sulten og ikke spiser for ofte. Nå kjennes det ut som jeg er i 20 årene igjen, men jeg vil heller ha kvaliitet fremfor kvantitet...

I de forhold der det er forskjell på sexlyst må man bestandig ta hensyn til den som har minst lyst, men kanskje det bare det at  dem synes kvaliteten er best og holder litt igjen?. Jeg stemmer for onani og sexleketøy til dem som har høyere sexlyst, nei forresten... jeg stemmer for at begge kan onanere som dem vil, og når vi har sex kommer også kvaliteten frem...

Jeg har vært sammen med en nymfoman, men det ble både slitsomt og kjedelig i lengden. Det var et forhold for sex, og ikke kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...