AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Del Skrevet 13. september 2020 Hos meg har det alltid vert meg som tar initiativ til alt som fører til sex, fra å begynne å kline til å føre han inn i meg, men så er det på en måte han som tar over og "bestemmer". Tror det har å gjøre med at han da er 110% sikker på at jeg har lyst? (jeg har tidligere vært utsatt for seksuelt overgrep) Men skulle nesten ønsket at han og tok initiativet til det noen ganger? Fordi om jeg ikke tar initiativ så skjer det absolutt ingenting. Anonymkode: 154f7...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Del Skrevet 13. september 2020 Det er mest meg. Kvinne (30) Anonymkode: b83a0...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Del Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos meg har det alltid vert meg som tar initiativ til alt som fører til sex, fra å begynne å kline til å føre han inn i meg, men så er det på en måte han som tar over og "bestemmer". Tror det har å gjøre med at han da er 110% sikker på at jeg har lyst? (jeg har tidligere vært utsatt for seksuelt overgrep) Men skulle nesten ønsket at han og tok initiativet til det noen ganger? Fordi om jeg ikke tar initiativ så skjer det absolutt ingenting. Anonymkode: 154f7...39a Prøv å ikke ta initiativ og se hvor mange dager/uker han klarer å holde ut? Anonymkode: 0f7f6...988 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Del Skrevet 13. september 2020 Alltid meg. Mann Anonymkode: 60efb...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Del Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det har å gjøre med at han da er 110% sikker på at jeg har lyst? Jeg er mann, og for meg er det slik. Jeg har prøvd å ta initiativet, men blir nesten alltid avvist. Og til tider anklaget for mas og sexpress. Så nå lar jeg henne ta initiativ når hun føler for det. Blir ikke så ofte, men bedre enn å mase og bli avvist. Anonymkode: 05f55...233 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Del Skrevet 13. september 2020 Alltid meg. kvinne Anonymkode: 4fe76...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Del Skrevet 13. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å ikke ta initiativ og se hvor mange dager/uker han klarer å holde ut? Anonymkode: 0f7f6...988 Eh, hvorfor det? For å plage ham? Hvis hun har opplevd overgrep og han er tilbakeholden for å vise hensyn så er det vel bedre at hun sier det direkte at nå er hun klar for at også han kan ta initiativ! Anonymkode: 1c1b3...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Del Skrevet 13. september 2020 70/30 meg og ham, og mest jeg som er kvinne. Går mest på at han er litt kjip med å alltid ta initiativ på samme måte, i senga. Jeg kjeder meg mer med rutiner enn han gjør, så er i forkant av ham for at vi ikke bare skal ha rutinesex i senga. Da vet jeg at min lyst vil dø av kjedsomhet. Anonymkode: 5104e...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 13. september 2020 #9 Del Skrevet 13. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det har å gjøre med at han da er 110% sikker på at jeg har lyst? (jeg har tidligere vært utsatt for seksuelt overgrep) Jeg vil tippe på det, ja... 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men skulle nesten ønsket at han og tok initiativet til det noen ganger? Ønsker du "nesten", eller ønsker du det? Du må jo bare kommunisere at du ønsker at han skal ta litt mer initiativ da (nesten) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 13. september 2020 #10 Del Skrevet 13. september 2020 Lysten hans går ned når vi har mye sex - og da går min opp. Så han tar initiativ når det er noen dager siden og jeg dagen derpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Del Skrevet 14. september 2020 Meg i 99 % av tilfellene (mann 43 sammen med kvinne 36). Savner at hun også kan være mer direkte og ta initiativ til sex. Anonymkode: 37541...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Del Skrevet 14. september 2020 50-50, men vi har ulike tidspunkt på dagen hvor vi liker å ta initiativ Anonymkode: 95c52...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Del Skrevet 14. september 2020 Tror menn flest har resignert og lar dama bestemme når hun vil ha sex. Elskerinnen har iallefall lyst hver gang.😁 Anonymkode: 2f6ad...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg har også resignert her hjemme. Etter x samtaler om temaet uten framgang gir jeg helt opp å forsøke å få henne til å ta sin del av ansvaret i sexlivet. Har nesten aldri fått nei, og sexen er fantastisk, men nå har min lyst til å ta initiativ eller "gi" dalt mye over tid siden det er så ensidig. Lidenskapen stuper. Skal heretter ikke ta NOE initiativ. Slikking skal måles mot suging. Dette blir et helvete, men hva annet skal man gjøre? Lei av bortskjemte kvinner som må "settes i gang" og mener at menn er så jævlig annerledes og ikke "trenger" det. Vi settes i gang ved å *sette i gang* - PRØV det! Anonymkode: 08860...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Del Skrevet 14. september 2020 Meg, og nå har jeg mista lysten også. Anonymkode: 0c130...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #16 Del Skrevet 14. september 2020 Her tar begge like mye.. 21 år begge Anonymkode: 71279...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Del Skrevet 14. september 2020 Han. Jeg blir stort sett avvist, så det har jeg gitt opp... Anonymkode: 7c03f...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #18 Del Skrevet 14. september 2020 Om du ønsker endring ts, så kan du gjøre ta opp situasjonen, og foreslå at han tar mer insj? Hos oss er det så og si alltid han som insjer, da jeg er lite seksuell av meg. Stakkaren blir også avvist ofte. Jobber med å insje oftere da! Anonymkode: cdf3d...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #19 Del Skrevet 14. september 2020 Meg. Han gidder rett og slett ikke å ha så mye sex. Foretrekker å spille fotball eller lese høytravende litteratur. Anonymkode: 44928...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelita Skrevet 14. september 2020 #20 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg ønsker å ta initiativ, men ettersom jeg alltid har lyst, og er veldig sår ifht avvisning (i et tidligere forhold ble jeg alltid avvist) så holder jeg meg tilbake.. men han får alltid napp når han tar initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå