AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #41 Del Skrevet 2. oktober 2020 Finn Bjelke og Yan Friis. Tidligere Herreavdelingen, nå Husarrest på Radio Vinyl. Anonymkode: d8a63...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 2. oktober 2020 #42 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jan Thomas og Einar blir venner Krimpodden Kvinneguidens venner The Kåss Furuseths Ida med hjertet i hånden Misjonen Berrum og Beyer snakker om greier ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #43 Del Skrevet 2. oktober 2020 Liker best norske, da enten humor eller om hendelser som har skjedd. "Hele historien" fra NRK tar seg av viktige hendelser de siste årene, type Sleipnerulykken, Åsta-ulykken, Treholt osv. Ellers så går det mye i Misjonen, Friminutt og herreavdelingen. Anonymkode: 5d915...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #44 Del Skrevet 2. oktober 2020 Mente jo egentlig Husarrest og ikke Herreavdelingen ... Anonymkode: 5d915...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. oktober 2020 #45 Del Skrevet 3. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn Bjelke og Yan Friis. Tidligere Herreavdelingen, nå Husarrest på Radio Vinyl. Anonymkode: d8a63...555 Oi! Dette har jeg ikke fått med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 12. oktober 2020 #46 Del Skrevet 12. oktober 2020 True crime-podden Skrekkpodden Synderne Hos Peder Sånn er du Hva er greia med... Ida med hjertet i hånden Foreldrekoden Mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #47 Del Skrevet 12. oktober 2020 Er det bare jeg som elsker svenske podcaster? Liker veldig godt: Två systre, en pod med Alexandra Bring og Victoria Tørngren Rebecca Stella och Vanessa, nå børjar livet Spøktimmen - synes den er mye bedre enn truecrime podden. Lengre episoder også. Livet på lektaren Rysarpodden Anonymkode: eb96c...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. oktober 2020 #48 Del Skrevet 14. oktober 2020 -The Kåss Furuseth -G-punktet -Kvinneguidens venner - Synnøve og Vanessa -Gi meg alle detaljene (Den nye kjendispodcasten til Linnéa Myhre) -Friminutt (er artig nesten bare når de tulleringer) -Tusvik&Tønne (kan bli litt for masete og intern underlivshumor) - Psykodrama (Skuespillerne Per Kjerstad og Olemic) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. oktober 2020 #49 Del Skrevet 14. oktober 2020 -Kvinneguidens Venner. Ærlig og ujålete. -Jan Thomas og Einar blir venner. Syns den er hyggelig å høre på bare, og blir ganske imponert over toleransen de har overfor hverandre. - Misjonen. Bra humor og digger ironien! Greit at de ikke bare er "snille" også. At det er litt snert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 14. oktober 2020 #50 Del Skrevet 14. oktober 2020 Över min döda kropp Umistelige Mari Sånn er du Tobias Hele historien P3 dokumentar Dokumentära bärettelser Krimpodden Lindmo & co Åpen journal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #51 Del Skrevet 14. oktober 2020 Casefile Crime Junkie True Crime Garage The minds of Madness Rättegångspodden Skäringer og Mannheimer P3 dokumentär p1 dokumentär Guro og Guru Relasjonspodden Kjærlighetspodden Femihelse Matmyter Where should we begin, med Esther Perel Baarli og Benjamin Anonymkode: a373b...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 22. oktober 2020 #52 Del Skrevet 22. oktober 2020 Sånn er du, Krimpodden, Hele historien, Synnøve og Vanessa, Radioresepsjonen og SinnSyn er stort sett de jeg hører på fast. Har hørt litt på podcasten til Erik Follestad og synes noen av episodene har vært ålreite. Ellers synes jeg Tobias var utrolig sterk å høre på. En fæl, men også veldig fin podcast å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #53 Del Skrevet 20. januar 2021 Den minste tissen på Børsen Krimpodden Hele Historien Radioresepsjonen Anonymkode: 0f449...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #54 Del Skrevet 20. januar 2021 calavi skrev (På 22.10.2020 den 5.22): Sånn er du, Krimpodden, Hele historien, Synnøve og Vanessa, Radioresepsjonen og SinnSyn er stort sett de jeg hører på fast. Har hørt litt på podcasten til Erik Follestad og synes noen av episodene har vært ålreite. Ellers synes jeg Tobias var utrolig sterk å høre på. En fæl, men også veldig fin podcast å høre på. SinnSyn ❤️ Anonymkode: bb185...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #55 Del Skrevet 22. januar 2021 Synes "Gi meg alle detaljene" med Linnea Myhre er litt artig. Anonymkode: 5d915...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #56 Del Skrevet 22. januar 2021 Truecrime Kriminalkrøniken Relasjonspodden Harm og hegset Misjonen Topp 3 Lindmo Lørdagsrådet Anonymkode: a26ba...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 27. januar 2021 #57 Del Skrevet 27. januar 2021 Radioresepsjonen Harm og Hegseth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 27. januar 2021 #58 Del Skrevet 27. januar 2021 Liker best audio drama, som i readioteater, det høres bare så 80-tallet ut på norsk🤣 The Magnus Archives The Oyster White Vault Tracks (anbefales virkelig) Forest 404 The Lovecraft investigations Osv. Mye bra greier. BBC radio 4 lager mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 29. januar 2021 #59 Del Skrevet 29. januar 2021 - Last Podcast On The Left (beste truecrime, men humoren er ikke for alle, episoden om Belle Guness er hysterisk) - Casefile - Behind the bastard - Fall of civilizations Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2021 #60 Del Skrevet 30. januar 2021 Har oppdaget Morbid og liker den godt, skulle bare ønske det ikke var så mye utenomsnakk. Kom til saken liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå