AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #41 Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de mennene som går forbi deg har komplekser hvis du ikke prater med dem? Anonymkode: 4869e...3f9 Jeg prater med alle typer folk. Jeg bare registrerer hvem som ikke prøver seg. Og har lest mange tråder her inne om folk som foretrekker lave damer fordi da kan de være den høyeste, da ser kuken større ut, da kan de håndtere dama bedre, etc. Slik som denne tråden her, f.eks. Anonymkode: 64f75...ee9 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #42 Skrevet 13. september 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi du har noen komplekser. Er selv en nokså høy kvinne, opplever at menn med komplekser går rett forbi meg, mens de uten komplekser, stopper opp. Anonymkode: 64f75...ee9 Du har et poeng. En av grunnene til at jeg skygger banen på høye menn, er at det er typisk høye menn med liten penis som går etter oss petite kvinner. Virker som de tror vår jobb er å få dem til å føle seg mer maskulin eller noe sånt. Anonymkode: 46c75...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #43 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har et poeng. En av grunnene til at jeg skygger banen på høye menn, er at det er typisk høye menn med liten penis som går etter oss petite kvinner. Virker som de tror vår jobb er å få dem til å føle seg mer maskulin eller noe sånt. Anonymkode: 46c75...7e6 Ja, det er det jeg også registrerer! Godt du skygger banen! Finn en som liker DEG og ikke (bare) høyden din! Anonymkode: 64f75...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #44 Skrevet 13. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prater med alle typer folk. Jeg bare registrerer hvem som ikke prøver seg. Og har lest mange tråder her inne om folk som foretrekker lave damer fordi da kan de være den høyeste, da ser kuken større ut, da kan de håndtere dama bedre, etc. Slik som denne tråden her, f.eks. Anonymkode: 64f75...ee9 Så du tror alle som ikke er tiltrukket av deg har komplekser? Anonymkode: 4869e...3f9 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #45 Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tror alle som ikke er tiltrukket av deg har komplekser? Anonymkode: 4869e...3f9 Så du liker å spise rosiner rett fra pakka? Anonymkode: 64f75...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #46 Skrevet 13. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det meg du siktet til? Jeg svarte bare på det TS spurte om. Anonymkode: 64f75...ee9 Nja, jeg biter meg ikke merke i noe i hovedinnlegget som jeg tolker som komplekser. Synes TS uttrykker seg ganske nøytralt, han kan godt være en av dem som bare synes at lave damer er penest. Han som driver å snakker om grillspyd, eller hva nå det var, han høres ut som han har noen issues. En sånn mann vil man unngå for alt i verden. Anonymkode: d3402...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #47 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nja, jeg biter meg ikke merke i noe i hovedinnlegget som jeg tolker som komplekser. Synes TS uttrykker seg ganske nøytralt, han kan godt være en av dem som bare synes at lave damer er penest. Han som driver å snakker om grillspyd, eller hva nå det var, han høres ut som han har noen issues. En sånn mann vil man unngå for alt i verden. Anonymkode: d3402...3e1 Nei, men han spurte om hvorfor. Dermed svarte jeg. Det er noe spesielt med menn som kun faller for lave damer, hvor høyden er det viktigste, og ikke dama i seg selv. Jeg hadde ikke likt det, om menn falt for meg utelukkende pga høyden. Anonymkode: 64f75...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #48 Skrevet 13. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han spurte om hvorfor. Dermed svarte jeg. Det er noe spesielt med menn som kun faller for lave damer, hvor høyden er det viktigste, og ikke dama i seg selv. Jeg hadde ikke likt det, om menn falt for meg utelukkende pga høyden. Anonymkode: 64f75...ee9 Det er jeg helt enig i. Anonymkode: d3402...3e1 1
I Grosny Skrevet 13. september 2020 #49 Skrevet 13. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik 😇 møter mange kvinner men liker dem lavere ofte. Fin høyde er fra 160 til 165 og jeg er selv 189. Høres dumt ut men slik er det. Hva er din høyde? Føler at alle er høyere 🤔 Anonymkode: 070a0...ba8 Jeg liker damer i forskjellige høyder. Men det er sikkert bedre å ha full tenning på lave kvinner enn lav tenning på fulle kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #50 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, I Grosny skrev: Men det er sikkert bedre å ha full tenning på lave kvinner enn lav tenning på fulle kvinner. Anonymkode: 64f75...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #51 Skrevet 14. september 2020 19 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er 173 og pulte ei som var minst 20 cm høyrere og var mye eldre. Vi tente noe vanvittig begge to på høyde og aldersforskjellen. Hun sa hun fikk mye mere orgasmer med meg enn med dem på egen alder og høyde, mulig det var skryt, men jeg måtte jo si det samme til henne. Jeg slappet så godt av henne, så behagelig, kjente litt morsfølelse av omsorg, sterk omsorg tilbake, litt forelsket, litt ubeskrivelig følelse når vi ikke kunne bli et par... vi hadde iallefall maksimum seksuell kjemi. Høydeforskjell i feil retning kan tenne mange, og tenker på hvor deilig de har det som driter i høydeforskajellen😊 Hvorfor kunne dere ikke bli et par? Anonymkode: df154...489
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå