Gå til innhold

Full tenning på lave kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner også veldig på lave kvinner. Ta gjerne med de som er 155-160 også i intervallet. Litt lave og litt kraftige, det er skikkelig hotte damer!!

Anonymkode: 47d4b...731

Lave og petite. Foretrekker for min del 155-165. Under blir for lavt, over blir for høyt.

Anonymkode: 7ab5d...7ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik 😇

Sikkert fordi du har noen komplekser. Er selv en nokså høy kvinne, opplever at menn med komplekser går rett forbi meg, mens de uten komplekser, stopper opp. 

Anonymkode: 64f75...ee9

• Liker 3
Skrevet

Jeg 160, elsker 189..jeg har ingen klager, og han elsker at jeg er liten og nett🤭🤭

Anonymkode: 2b1a4...ee0

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert fordi du har noen komplekser. Er selv en nokså høy kvinne, opplever at menn med komplekser går rett forbi meg, mens de uten komplekser, stopper opp. 

Vel, enten mannen er 1.60 eller 2 meter, selvsikker eller usikker,  så er jo ei på 1.60 og 50 kilo lettere å håndtere enn ei på 1.85 og 80 kilo. Enkel fysikk. 

Skrevet
1 minutt siden, Resignert said:

Vel, enten mannen er 1.60 eller 2 meter, selvsikker eller usikker,  så er jo ei på 1.60 og 50 kilo lettere å håndtere enn ei på 1.85 og 80 kilo. Enkel fysikk. 

Mange kvinner ønsker ikke å bli "håndtert".

Anonymkode: f52bf...441

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Mens andre blir råkåte av at mannen løfter de opp, og knuller dem stående. De fleste menn foretrekker kåte damer. 

Skrevet

Denne tråden må jo ha satt ny rekord, vi måtte helt til side 2 før det første surmaga innlegget fra en høy dame dukket opp. Nedrakking av de mennene som foretrekker lave damer, og indirekte nedrakking av oss lave damer, for ingen kan jo synes at vi er estetisk finest, det kan jo ikke handle om annet enn komplekser.

Lurer nesten på om jeg skal gjøre det til min livsoppgave å skrive lignende innlegg i tråder som hyller høye damer. Passe på å løfte frem meg selv ved å rakke ned på både de høye damene og mennene som foretrekker dem. Lurer på hvordan stemningen hadde blitt da.

Anonymkode: d3402...3e1

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, Resignert skrev:

Mange selvsikre menn liker bedre å bli håndtert, om du forstår hva jeg mener ;) 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig. Merker at alle jenter som ikke liker meg har komplekser også.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det var det jeg siktet til, at menn med komplekser ønsker å kunne "håndtere" kvinner. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden må jo ha satt ny rekord, vi måtte helt til side 2 før det første surmaga innlegget fra en høy dame dukket opp. Nedrakking av de mennene som foretrekker lave damer, og indirekte nedrakking av oss lave damer, for ingen kan jo synes at vi er estetisk finest, det kan jo ikke handle om annet enn komplekser.

Lurer nesten på om jeg skal gjøre det til min livsoppgave å skrive lignende innlegg i tråder som hyller høye damer. Passe på å løfte frem meg selv ved å rakke ned på både de høye damene og mennene som foretrekker dem. Lurer på hvordan stemningen hadde blitt da.

Det skjer jo allerede. Noen skal alltid rakke ned på andres preferanser. Jeg er selv veldig høy, men det ville ikke falt meg inn å rakke ned på andres høyde. Det har jeg opplevd nok selv, men litt patetisk at du vurderer å gjøre det samme bare fordi ei høy dame kom med en kommentar i en tråd.

Anonymkode: 014ff...b54

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik 😇 møter mange kvinner men liker dem lavere ofte. Fin høyde er fra 160 til 165 og jeg er selv 189. Høres dumt ut men slik er det. Hva er din høyde? Føler at alle er høyere 🤔

Anonymkode: 070a0...ba8

Det er ikke noe galt med det :)

Jeg kjenner en mann som sa han tenner kun på lave thai eller filipinske kvinner og han er en ikke spesielt høy etnisk norsk mann. Han sa han foretrakk å være den høyere parten og siden han var knapt 163 et sted, måtte han ''gå ned'' i størrelse på partner. 

Anonymkode: 53c1f...918

Skrevet

Nå er jeg mann og «bare» 172, men jenter mellom 155-165 og da helst ikke syltynne heller er min favoritt 😊

Anonymkode: 42dee...9ba

Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja enig. Merker at alle jenter som ikke liker meg har komplekser også.

Good for you!

Kjipt å være et menneske som andre liker fordi de selv har komplekser for et eller annet. 

Skrevet

Jeg er 170 cm selv og bryr meg ikke om høyde på menn. Jeg har heller ikke vært sammen med menn som har brydd seg om det. :) Like barn leker heldigvis best. ❤️ 

Anonymkode: fc4b3...fe0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer jo allerede. Noen skal alltid rakke ned på andres preferanser. Jeg er selv veldig høy, men det ville ikke falt meg inn å rakke ned på andres høyde. Det har jeg opplevd nok selv, men litt patetisk at du vurderer å gjøre det samme bare fordi ei høy dame kom med en kommentar i en tråd.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, fordi jeg ikke mener det. Jeg synes man kan være flott uansett høyde, og det gjelder både menn og kvinner. Og som under gjennomsnittet høy har jeg også fått høre så mye rart at jeg vil ikke utsette andre for det. Men det er påfallende at i tråder som dette dukker det alltid opp minst en høy dame som må snakke dritt for å fremme seg selv, det betyr selvsagt ikke at alle de høye damene her inne gjør det. Jeg har også lagt merke til at det rakkes ned over en lav sko her inne, på både det ene og det andre, og jeg synes det er nesten litt fascinerende at det skal være så vanskelig å si hva man selv foretrekker uten å snakke ned noe annet i samme slengen.

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de mennene som går forbi deg har komplekser hvis du ikke prater med dem? 

Anonymkode: 4869e...3f9

• Liker 2
Skrevet

Så fint å bli satt pris på! Er 162 cm og 50 kg. 

Anonymkode: 4869e...3f9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å gjøre det, fordi jeg ikke mener det. Jeg synes man kan være flott uansett høyde, og det gjelder både menn og kvinner. Og som under gjennomsnittet høy har jeg også fått høre så mye rart at jeg vil ikke utsette andre for det. Men det er påfallende at i tråder som dette dukker det alltid opp minst en høy dame som må snakke dritt for å fremme seg selv, det betyr selvsagt ikke at alle de høye damene her inne gjør det. Jeg har også lagt merke til at det rakkes ned over en lav sko her inne, på både det ene og det andre, og jeg synes det er nesten litt fascinerende at det skal være så vanskelig å si hva man selv foretrekker uten å snakke ned noe annet i samme slengen.

Ja, og i alle tråder om høye kvinner så dukker det opp menn og kvinner som skal skrive hvor stygt og maskulint det er å være høy kvinne. Jeg synes også at folk er fine uansett høyde. Bryr meg ikke om høyde og tenker lite over det selv. Så for min del er det jo bare hyggelig å lese om hva andre liker, men nå skal jeg ikke avspore denne tråden.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det meg du siktet til? Jeg svarte bare på det TS spurte om. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...