Gå til innhold

Full tenning på lave kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik 😇 møter mange kvinner men liker dem lavere ofte. Fin høyde er fra 160 til 165 og jeg er selv 189. Høres dumt ut men slik er det. Hva er din høyde? Føler at alle er høyere 🤔

Anonymkode: 070a0...ba8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 162. Tenner på høyere menn.

Anonymkode: a2a19...d89

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 162. Tenner på høyere menn.

Anonymkode: a2a19...d89

Fantastisk høyde 🙂👍 mann i 30 åra 

Anonymkode: 070a0...ba8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 163. Jeg syns dog ikke høye menn er tiltrekkende i det hele tatt.

Anonymkode: 46c75...7e6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også en fetisj for lave kvinner. Hadde sex med ei kortvokst. Kunne ikke vært mer enn 150 cm høy. Utrolig pirrende å bare kunne tre henne nedpå kuken og hun satt der som et grillet spyd.  

Anonymkode: 1f9eb...88c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner også veldig på lave kvinner. Ta gjerne med de som er 155-160 også i intervallet. Litt lave og litt kraftige, det er skikkelig hotte damer!!

Anonymkode: 47d4b...731

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også en fetisj for lave kvinner. Hadde sex med ei kortvokst. Kunne ikke vært mer enn 150 cm høy. Utrolig pirrende å bare kunne tre henne nedpå kuken og hun satt der som et grillet spyd.  

WTF!!!

Anonymkode: f52bf...441

• Liker 17
Skrevet

Jeg og foretrekker lave damer, det er vel det vanligste tror jeg. Menn og kvinner tiltrekkes ofte av det motsatte 

Anonymkode: 84448...429

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 173 og pulte ei som var minst 20 cm høyrere og var mye eldre. Vi tente noe vanvittig begge to på høyde og aldersforskjellen. Hun sa hun fikk mye mere orgasmer med meg enn med dem på egen alder og høyde, mulig det var skryt, men jeg måtte jo si det samme til henne. Jeg slappet så godt av henne, så behagelig, kjente litt morsfølelse av omsorg, sterk omsorg tilbake, litt forelsket, litt ubeskrivelig følelse når vi ikke kunne bli et par... vi hadde iallefall maksimum seksuell kjemi.

Høydeforskjell i feil retning kan tenne mange, og tenker på hvor deilig de har det som driter i høydeforskajellen😊

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 157, og tenner på menn som er tettbygd heller enn høyden😊

Anonymkode: 9c6b5...18e

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 156. Når man er under 160 er jo det meste høyt, så tenker lite over hva jeg foretrekker. 😀

Anonymkode: daf6c...11f

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som et grillet spyd? Eller mente du som ei høne på et grillspyd?

Anonymkode: 6d28f...3a5

Skrevet

Da er jeg utenfor referanserammen din, bare 157 høy :)

Anonymkode: 82131...ace

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt under 150 cm er kortvokst. Vi som er 150 cm er lave;) 

Anonymkode: f3e99...a41

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring med lave og lette kvinner er at de liker å bli løftet og samtidig penetrert, de likte at jeg var så sterk og holdt de så lenge uten at jeg ble sliten. Noen følte seg litt hjelpeløs og noen følte trygghet av styrken.. Det er nok ei sexstilling som ikke blir brukt så ofte på dem som er høyere og tyngre, men jeg synes det tilfører sexen en annen dimensjon. Det samme synes jeg om kvinner som er myke og tøyelig, det gir jo så mye mere stillinger å prøve på... Er du både myk og liten tror jeg nok at utfoldelsen på sex blir så mye mere uten hindringer, det er min erfaring og kudos til lave, lette og myke kvinner❤️

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Bamseklemmer said:

Min erfaring med lave og lette kvinner er at de liker å bli løftet og samtidig penetrert, de likte at jeg var så sterk og holdt de så lenge uten at jeg ble sliten. Noen følte seg litt hjelpeløs og noen følte trygghet av styrken.. Det er nok ei sexstilling som ikke blir brukt så ofte på dem som er høyere og tyngre, men jeg synes det tilfører sexen en annen dimensjon. Det samme synes jeg om kvinner som er myke og tøyelig, det gir jo så mye mere stillinger å prøve på... Er du både myk og liten tror jeg nok at utfoldelsen på sex blir så mye mere uten hindringer, det er min erfaring og kudos til lave, lette og myke kvinner❤️

Aldeles enig! 1.60 max, og rundt 50 kilo.. Yummy!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Natali. said:

Jeg er 161 og kjæresten 181

Heldig han :)

Skrevet

😳😳

Anonymkode: c91b3...ba0

Skrevet

Jeg er 160 cm/50 kg, han er 199 cm/120 kg

Anonymkode: 63682...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...