Snuppsi Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har funnet meg en stor drøm på Bodum sine nettsider, og bare er nødt til å skaffe meg det. Men hvor i Trondheim kan jeg finne en slik: Drømmekoppen fra Bodum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Har du sjekket Glasmagasinet som ligger i Trondheim Torv ? :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 21. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg fant ikke en slik kopp, sa da ble det en liten smart og hendig termos. Innvier den i dag, flott er den! Det var faktisk vanskeligere enn hva jeg trodde å få tak i den koppen. Norge har vel kanskje ikke kommet like langt i kaffekulturen som USA har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 21. september 2002 #4 Del Skrevet 21. september 2002 Trodde Trondheim hadde alt, jeg :D Men fint du fant en erstatning, da :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 21. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 21. september 2002 Tjaaa, er ikke helt sikker på hva jeg skal svare der gitt Termosen er vel mer praktisk uansett, den kan jeg jo ha i veska, mens koppen må vel holdes hele tiden, eller stå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå