AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #21 Del Skrevet 18. september 2020 Snakk med en pt! Anonymkode: a46ed...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #22 Del Skrevet 18. september 2020 På 14.9.2020 den 13.35, Navani skrev: Bare hyggelig, glad for å kunne hjelpe Jeg blir gjerne sliten i en dag etter trening, det er kjipt, men så er det også godt å bevege seg. Balanse er ikke lett. Godt å høre at du gir deg hvis det blir for vondt. Kan love deg at jeg også måtte gi meg iblant når jeg var helt frisk, og det er kjipt, men sånn er det bare. Nå kan jeg ha planer om å trene en dag, så kjenner jeg etter, og kjenner at nei, jeg er faktisk for sliten, ikke for lat. Viktig å lytte til kroppen, og det er jo forskjell på "det er for vondt", "jeg er faktisk for sliten" (når man har en sykdom man må ta hensyn til og ikke bare kan presse på) og "jeg gidder ikke". Det er faktisk ikke bare å "just do it" når man har en kropp man må ta ekstra hensyn til, men man kan gjøre så godt man kan for å bedre fysisk helse likevel Veldig sant Kjedelig at du også har det sånn, men utrolig bra at du tar hensyn til helsa di! Fra å være helt sittestillende, med unntak av noen gåturer i byen, til å nå gjøre de nevnte øvelsene annen hver dag, - det er et stort steg for meg, og jeg kan ikke huske å ha vært så aktiv før Kjenner at det kommer til å ta tid før vekter er nødvendige. Nå er øvelsene jeg har mer enn nok! Anonymkode: 53fd5...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #23 Del Skrevet 18. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med en pt! Anonymkode: a46ed...e37 Hmmm. Føler egentlig ikke at jeg gidder å bruke penger på det når jeg er i så dårlig form. Føler det er en fin start å begynne hjemme. Det eneste hadde vært hvis jeg 1. ikke hadde selvdisiplin til å gjøre dette jevnlig hjemme, men det har jeg, eller 2. hvis jeg kjente at jeg hadde mer å gi, og at jeg trengte å bli utfordret/guidet med vekter. Der er jeg dessverre ikke ennå. Har bare holdt på i to uker, og Rom ble ikke bygget på én dag Men kanskje etter hvert? Anonymkode: 53fd5...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #24 Del Skrevet 18. september 2020 På 12.9.2020 den 23.06, AnonymBruker skrev: Ok, tusen takk. Jeg går en del, så det var fint å høre. Men er dette mulig å se resultater av hvis jeg gjør det 3 ganger i uka, som helt utrent? Anonymkode: 53fd5...8df Så flink du er, stå på 👏😄 så veldig bra ut!! Fordelen med å ikke ha trent på en stund er jo at man så lett ser resultater i starten!! Gjør du det 3 ganger i uka så vil du se resultater ja - prøv å øke litt på belastning/rep og endre litt øvelser ettersom månedene går. Men husk at det som ofte vinner er jevnt og trutt trening, så bør man ikke kaste bort tid på å følge med på utviklingen hver "uke", den vil uansett komme så lenge man trener jevnt og trutt. Kan være greit å ta noen bilder for seg selv/måle så har man noe objektivt å sammenligne med, ikke alltid lett å se hvor mye kroppen har forandret seg på 5 mnd selv. Spesielt ikke når du ikke skal opp eller ned 10 kg men mer stramme opp og bygge muskler. Ser seg litt blind på egen fremgang da. (Ikke hør på apene som har trent i 10 år og ikke har noen fysiske utfordringer. Finn et program som du mestrer og så utvikler du det med tiden En vil alltid få mer musklatur og bli bedre trent av å trene 3 ganger i uka, enn å trene 0 ganger i uka. Selv om det finnes en gjøk der ute som "ja men sånn knebøy kan jeg ta 10,00000 reps av så det er ikke noe vits for meg" neivel gratulere da, diplom er sendt i posten!) Lykke til!! Inspirerende med folk står på og setter seg mål selv om kroppen krangler og ikke spiller på lag. Heier på deg! Anonymkode: b4e75...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #25 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg er og i begynnelsen av å få kroppen i gang igjen 😬 Har lastet ned 30 Day challenge fitness. Kan velge mellom forskjellige vanskelighetsgrader, og det er kun egen kroppsvekt som brukes. Men lurt med en matte 😊 Gjør og litt yoga for å få strekt litt ut. Jeg merker forskjell, og har anbefalt appen videre til andre. Synes som deg at det er greit å få begynt hjemme før det blir snakk om treningssenter 🙈 Anonymkode: 874e0...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #26 Del Skrevet 18. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flink du er, stå på 👏😄 så veldig bra ut!! Fordelen med å ikke ha trent på en stund er jo at man så lett ser resultater i starten!! Gjør du det 3 ganger i uka så vil du se resultater ja - prøv å øke litt på belastning/rep og endre litt øvelser ettersom månedene går. Men husk at det som ofte vinner er jevnt og trutt trening, så bør man ikke kaste bort tid på å følge med på utviklingen hver "uke", den vil uansett komme så lenge man trener jevnt og trutt. Kan være greit å ta noen bilder for seg selv/måle så har man noe objektivt å sammenligne med, ikke alltid lett å se hvor mye kroppen har forandret seg på 5 mnd selv. Spesielt ikke når du ikke skal opp eller ned 10 kg men mer stramme opp og bygge muskler. Ser seg litt blind på egen fremgang da. (Ikke hør på apene som har trent i 10 år og ikke har noen fysiske utfordringer. Finn et program som du mestrer og så utvikler du det med tiden En vil alltid få mer musklatur og bli bedre trent av å trene 3 ganger i uka, enn å trene 0 ganger i uka. Selv om det finnes en gjøk der ute som "ja men sånn knebøy kan jeg ta 10,00000 reps av så det er ikke noe vits for meg" neivel gratulere da, diplom er sendt i posten!) Lykke til!! Inspirerende med folk står på og setter seg mål selv om kroppen krangler og ikke spiller på lag. Heier på deg! Anonymkode: b4e75...ad7 Tusen takk for et kjempefint svar 😄 Det var godt å høre. Bilder, ja! Kanskje jeg skal ta et bilde nå, og et om noen måneder, og se om det er noen forskjell. Jeg går også litt ned i vekt (bare to, tre kilo igjen, så er jeg fornøyd). Likte kommentaren om apene. Ikke at jeg har noe imot dem, bare at vi er på vilt forskjellige steder i livet, på mange måter, vil jeg tro. Det var ikke like ille å ta knebøy i dag som det var for to uker siden, og for meg er det en premie Setter pris på støtten! Tusen takk igjen. Anonymkode: 53fd5...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #27 Del Skrevet 18. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er og i begynnelsen av å få kroppen i gang igjen 😬 Har lastet ned 30 Day challenge fitness. Kan velge mellom forskjellige vanskelighetsgrader, og det er kun egen kroppsvekt som brukes. Men lurt med en matte 😊 Gjør og litt yoga for å få strekt litt ut. Jeg merker forskjell, og har anbefalt appen videre til andre. Synes som deg at det er greit å få begynt hjemme før det blir snakk om treningssenter 🙈 Anonymkode: 874e0...760 Så gøy! Den appen skal jeg definitivt sjekke ut Ja, absolutt ikke klar for treningssenter... Det måtte i så fall vært et som lignet der jeg trente som ungdom. I øverste etasje var det bare pensjonister, noe som ufarliggjorde det veldig for meg! I dag føler jeg det bare er instagramfolk der, som spretter rundt i undertøy og snakker høyt om proteinpulver og "goals" og sånn. Orker ikke.. I hvert fall ikke ennå Anonymkode: 53fd5...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #28 Del Skrevet 18. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm. Føler egentlig ikke at jeg gidder å bruke penger på det når jeg er i så dårlig form. Føler det er en fin start å begynne hjemme. Det eneste hadde vært hvis jeg 1. ikke hadde selvdisiplin til å gjøre dette jevnlig hjemme, men det har jeg, eller 2. hvis jeg kjente at jeg hadde mer å gi, og at jeg trengte å bli utfordret/guidet med vekter. Der er jeg dessverre ikke ennå. Har bare holdt på i to uker, og Rom ble ikke bygget på én dag Men kanskje etter hvert? Anonymkode: 53fd5...8df PT gjør mer enn bare timer på ett senter btw. Kan hjelpe hjemme og online og lage program og kosthold Anonymkode: a46ed...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #29 Del Skrevet 18. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: PT gjør mer enn bare timer på ett senter btw. Kan hjelpe hjemme og online og lage program og kosthold Anonymkode: a46ed...e37 Er du en PT selv eller? Selfpromotion? Man trenger overhodet ikke en PT til 1500 kr i timen for å komme i gang med litt trening! TS er oppegående, hun klarer garantert å lese og se på øvelser på egenhånd. Snakk om å lage et økonomisk HINDER for at folk skal kunne trene lol. Anonymkode: b4e75...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #30 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en PT selv eller? Selfpromotion? Man trenger overhodet ikke en PT til 1500 kr i timen for å komme i gang med litt trening! TS er oppegående, hun klarer garantert å lese og se på øvelser på egenhånd. Snakk om å lage et økonomisk HINDER for at folk skal kunne trene lol. Anonymkode: b4e75...ad7 Herregud. Drama. Jeg sier bare at pt gjør mer enn folk tror kvinne. Anonymkode: a46ed...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #31 Del Skrevet 18. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for et kjempefint svar 😄 Det var godt å høre. Bilder, ja! Kanskje jeg skal ta et bilde nå, og et om noen måneder, og se om det er noen forskjell. Jeg går også litt ned i vekt (bare to, tre kilo igjen, så er jeg fornøyd). Likte kommentaren om apene. Ikke at jeg har noe imot dem, bare at vi er på vilt forskjellige steder i livet, på mange måter, vil jeg tro. Det var ikke like ille å ta knebøy i dag som det var for to uker siden, og for meg er det en premie Setter pris på støtten! Tusen takk igjen. Anonymkode: 53fd5...8df Bare hyggelig ! Ja, jeg synes det kan være kjekt. Mye lettere å se hva som faktisk har skjedd på 2-3 måneder når man har noe å sammenligne med! Hehe, ja har ikke noe imot de jeg heller, det er bare til å bli svett av at de ikke forstår at deres virkelighet overhodet ikke har overføringsverdi til alle andre mennesker/mennesker i helt andre livssituasjoner med andre fysiske utfordringer osv. I alle fall viktig å ikke la sånne folk ødelegge og helt uriktig ta fra en motivasjonen sin Så bra! Ja, det er veldig motiverende når man kjenner ting blir litt mindre tungt, og man merker at musklene gradvis blir mer vant til belastningen og ikke føles helt like ødelagt hehe. Selvsagt 🙌 Anonymkode: b4e75...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå