Gå til innhold

Hvordan avsløre utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder opptak av en samtale, ikke filming av andre i seksuelle situasjoner. 

Anonymkode: 1ccb0...74a

Jo, filming av ham og deling av filmen

Anonymkode: 9ba7c...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var jeg ikke klar over det. Ikke det at jeg bryr meg noe om det. 

Anonymkode: 4651e...8e7

Det er et lovbrudd. Dvs ikke valgfritt å bry seg om eller ei. Jeg forteller deg dette fordi du kan risikere å bli dømt for dette & det øker neppe din livskvalitet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et lovbrudd. Dvs ikke valgfritt å bry seg om eller ei. Jeg forteller deg dette fordi du kan risikere å bli dømt for dette & det øker neppe din livskvalitet. 

Blir i verste fall en bot.

Anonymkode: 38cd0...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, jeg tar en råsjans på det, så ingen grunn til å bekymre dere videre for meg eller min livskvalitet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok dessverre forberede deg på svik og skuffelser ila livet. Du kan ikke holde på sånn hver gang livet butter imot og noen sårer deg. 

Anonymkode: 9ba7c...c99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ts

Du må vise filmen og spille  av samtalen relativt kjapt og med litt lav lyd, akkurat som hun hører det. 

Pass på at hun ikke har på lydopptak selv. Og ikke snakk lenge med henne eller si høyt at du har dette på film. Dette kommer de garantert til og anmelde, vist han klarer og overtale henne tilbake. 

Gleder meg til fortsettelsen 😁😁

Anonymkode: 7a922...f41

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til ts

Du må vise filmen og spille  av samtalen relativt kjapt og med litt lav lyd, akkurat som hun hører det. 

Pass på at hun ikke har på lydopptak selv. Og ikke snakk lenge med henne eller si høyt at du har dette på film. Dette kommer de garantert til og anmelde, vist han klarer og overtale henne tilbake. 

Gleder meg til fortsettelsen 😁😁

Anonymkode: 7a922...f41

Jeg har faktisk tenkt på dette selv, ikke så mye i forhold til anmeldelse, men mer redd for at hun skal bare stikke før hun ser videoene. Men, hun er vel for nysgjerrig til å la være..

Det er tydeligvis lov med opptak av samtale, det er sex- akten som er ulovlig. Får kjøre litt lavere lyd da, selv om jeg i grunn ikke tror at han kjører noen anmeldelse. 

Begynne med samtalen der han snakker henne ned og sex- videoen etterpå?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig hårreisende å lese hvor ondskapsfull planen din er 😔 Skadefryd er det bare hjertesløse og psykopater som klarer 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jessic_a skrev:

Det er så utrolig hårreisende å lese hvor ondskapsfull planen din er 😔 Skadefryd er det bare hjertesløse og psykopater som klarer 

Det skulle hun tenkt på før hun gikk etter menn som var opptatte. Jeg ble heldigvis kvitt ham, og for fremtiden, blir jeg igjen bedratt, så er det over og ut pronto. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle hun tenkt på før hun gikk etter menn som var opptatte. Jeg ble heldigvis kvitt ham, og for fremtiden, blir jeg igjen bedratt, så er det over og ut pronto. 

Er det virkelig henne du er sint på? Hva eksakt får du ut av å gjøre mot noen det de har gjort mot deg? Umodent, men det er kanskje ikke personlig vekst du er ute etter 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jessic_a skrev:

Er det virkelig henne du er sint på? Hva eksakt får du ut av å gjøre mot noen det de har gjort mot deg? Umodent, men det er kanskje ikke personlig vekst du er ute etter 

Som sagt, god gammeldags hevn. Karma? Et fett. Hun har nok tvilt på ham helt siden sist jeg var i kontakt med henne. Og nå skal hun slippe å leve med den tvilen lengre. 

Blir godt å bli ferdig med dette. Jeg hadde i grunn ikke ofret de en tanke på halvannet år, før jeg tilfeldigvis traff på ham i sommer. Etter det så har jeg tenkt ofte på når jeg skal avsløre videoene. Glad for at dette nærmer seg slutten nå  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, god gammeldags hevn. Karma? Et fett. Hun har nok tvilt på ham helt siden sist jeg var i kontakt med henne. Og nå skal hun slippe å leve med den tvilen lengre. 

Blir godt å bli ferdig med dette. Jeg hadde i grunn ikke ofret de en tanke på halvannet år, før jeg tilfeldigvis traff på ham i sommer. Etter det så har jeg tenkt ofte på når jeg skal avsløre videoene. Glad for at dette nærmer seg slutten nå  

Du trenger virkelig hjelp 😊 Innerst inne håper du vel at han forlater henne for deg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Jessic_a skrev:

Du trenger virkelig hjelp 😊 Innerst inne håper du vel at han forlater henne for deg

Jeg håper ikke det. Hverken innerst inne eller ytterst ute. Men, hvis det gjør kvelden din, så må du gjerne tro det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at hun ødela livet ditt når han var utro med henne? Det var jo han som svek deg, hun er bare the other one

Anonymkode: ffdfb...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at hun ødela livet ditt når han var utro med henne? Det var jo han som svek deg, hun er bare the other one

Anonymkode: ffdfb...870

Ingen ødela livet mitt 

Jeg ønsker å se hennes smerte. Må det være en fornuftig forklaring på det? Som jeg har skrevet tidligere, det at forholdet ble avsluttet var ikke det verste, men det å bli bedratt. Ja, av ham. Men, likevel, det er henne jeg vil se lide. Uten at jeg trenger å ha en logisk forklaring på det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...