AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #101 Del Skrevet 13. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun svarte at hun kunne møte meg, samt sted, dato og klokkeslett. Ikke noe mer enn det. Jeg har klippet 4 videoer, de med sex varer ca 10 sekunder hver, der han tar meg bakfra, samt der han slikker meg. Siste videoene, der han sier at de har verdens kjedeligste sex og at hun nægger om alt mulig og at han aldri skulle blitt sammen med henne, varer i ca 20 sekunder hver. Anonymkode: 4651e...8e7 Herre min hatt at du vil ydmyke deg selv sånn. Alle vet jo at utro folk sier dette til den de vil ha innpass hos der og da, uten at det er noen sannhet i dette. Han har garantert sagt det samme om deg, og hvorfor er de sammen nå, mener du? Anonymkode: 9ba7c...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #102 Del Skrevet 13. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du blitt kåt av å bli bedratt? Anonymkode: 4651e...8e7 Bedratt? Er jo bare sex. Anonymkode: b5076...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #103 Del Skrevet 13. september 2020 Du er sykelig opptatt av henne og det vil hun skjønne Anonymkode: 9ba7c...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #104 Del Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedratt? Er jo bare sex. Anonymkode: b5076...88e Ja, men da jeg fortalte det til hans samboer, så fremsto hun som at hun ble helt fra seg, og at hun ikke likte at vi hadde hatt sex sammen. Så tror nok hun kommer til å føle seg bedratt og bli utrolig skuffet, såret og fortvilet. Selv om det bare var sex. Anonymkode: 4651e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #105 Del Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herre min hatt at du vil ydmyke deg selv sånn. Alle vet jo at utro folk sier dette til den de vil ha innpass hos der og da, uten at det er noen sannhet i dette. Han har garantert sagt det samme om deg, og hvorfor er de sammen nå, mener du? Anonymkode: 9ba7c...c99 Jeg bryr meg ikke om han mente det eller ikke, det kommer uansett til å være vondt for henne og høre det der og da. Han har i tillegg løyet til henne i et par mnd nå og hva vil det gjøre med henne? Hvorfor de er sammen nå? Jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 4651e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #106 Del Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men da jeg fortalte det til hans samboer, så fremsto hun som at hun ble helt fra seg, og at hun ikke likte at vi hadde hatt sex sammen. Så tror nok hun kommer til å føle seg bedratt og bli utrolig skuffet, såret og fortvilet. Selv om det bare var sex. Anonymkode: 4651e...8e7 Stå på, heier på deg! Anonymkode: 38cd0...f5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #107 Del Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er sykelig opptatt av henne og det vil hun skjønne Anonymkode: 9ba7c...c99 Jeg er opptatt av å se hennes smerte. Etter det er jeg ferdig med både ham og henne. Hva hun tenker om meg er jeg likegyldig til. Anonymkode: 4651e...8e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #108 Del Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om han mente det eller ikke, det kommer uansett til å være vondt for henne og høre det der og da. Han har i tillegg løyet til henne i et par mnd nå og hva vil det gjøre med henne? Hvorfor de er sammen nå? Jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 4651e...8e7 Poenget er jo at han ikke valgte deg men henne og derfor betyr jo ikke det han sa til deg da en dritt for henne. Han ønsker deg jo ikke. Kanskje på tide å komme videre fra dette her? Anonymkode: 9ba7c...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #109 Del Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Poenget er jo at han ikke valgte deg men henne og derfor betyr jo ikke det han sa til deg da en dritt for henne. Han ønsker deg jo ikke. Kanskje på tide å komme videre fra dette her? Anonymkode: 9ba7c...c99 Selvsagt betyr det noe for henne å høre at han sier at hun er kjedelig i sengen. Uansett om han mener det eller ikke. Anonymkode: 4651e...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #110 Del Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er opptatt av å se hennes smerte. Etter det er jeg ferdig med både ham og henne. Hva hun tenker om meg er jeg likegyldig til. Anonymkode: 4651e...8e7 Du skjønner jo ikke. Hvorfor smerte når hun skjønner du gjør dette av en sykelig opptatthet av henne? Du la ikke alt på bordet med en gang, går og plages videre av dette og mange mnd etterpå er du fremdeles så opptatt av henne at du intensiverer arbeidet. Du er naiv med hensyn til ønsket ditt. Hun kan til og med bli smigret av ditt fokus og tenke wow, her er det ei som er skikkelig vondbroten og såra, og desperat etter å knuse meg. Så vil hun le av deg. Du må virkelig passe bedre på deg selv, ts! Gå med hodet hevet før du driter deg fullstendig ut Anonymkode: 9ba7c...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #111 Del Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er opptatt av å se hennes smerte. Etter det er jeg ferdig med både ham og henne. Hva hun tenker om meg er jeg likegyldig til. Anonymkode: 4651e...8e7 Hvorfor skulle det føre til noe smerte? Han har vel hatt sex med dere begge før også når han var i forhold med deg, hun var jo ok med det da. Hadde foreslått en trekant hvis jeg var henne bare for å se reaksjonen din. Håper hun spiller noe mindgames tilbake på deg for du virker sykelig opptatt av å påføre smerte. Anonymkode: b5076...88e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #112 Del Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner jo ikke. Hvorfor smerte når hun skjønner du gjør dette av en sykelig opptatthet av henne? Du la ikke alt på bordet med en gang, går og plages videre av dette og mange mnd etterpå er du fremdeles så opptatt av henne at du intensiverer arbeidet. Du er naiv med hensyn til ønsket ditt. Hun kan til og med bli smigret av ditt fokus og tenke wow, her er det ei som er skikkelig vondbroten og såra, og desperat etter å knuse meg. Så vil hun le av deg. Du må virkelig passe bedre på deg selv, ts! Gå med hodet hevet før du driter deg fullstendig ut Anonymkode: 9ba7c...c99 Det kommer til å være smertefullt for henne der og da når hun ser videoene. Jeg vet hvordan hun reagerte da jeg ringte og fortalte at han hadde vært utro. Hva hun tenker i ettertid er jeg likegyldig til, men tviler på at hun klarer å unngå å vise sin reaksjon når hun ser videoene. Det er en grunn til at hun ønsker å treffe meg.. Anonymkode: 4651e...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #113 Del Skrevet 13. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det føre til noe smerte? Han har vel hatt sex med dere begge før også når han var i forhold med deg, hun var jo ok med det da. Hadde foreslått en trekant hvis jeg var henne bare for å se reaksjonen din. Håper hun spiller noe mindgames tilbake på deg for du virker sykelig opptatt av å påføre smerte. Anonymkode: b5076...88e Han har løyet og bedratt henne. Som sagt, da jeg fortalte det i sommer, så var det ikke trekant som sto i hodet på henne da. Anonymkode: 4651e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #114 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt ferdig meg ham. Hva de velger å gjøre videre, er meg uinteressant. Det viktige for meg er å se hennes smerte. Anonymkode: 4651e...8e7 Fy f.... Du er ondskapsfull. Anonymkode: 69289...02e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #115 Del Skrevet 13. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy f.... Du er ondskapsfull. Anonymkode: 69289...02e Hadde han innrømmet alt da jeg først fortalte henne det, eller at hun hadde trodd på meg, så hadde jeg ikke hatt behov for å vise henne videoen. Det at hun skal leve i deilig uvisshet, er uaktuelt. Jeg skal se hennes smerte, Og når jeg gjør det, da er jeg ferdig med de begge. Det er ikke noe mål i å at de skal gå fra hverandre, da er det likegreit at de fortsetter sammen og at hun lever i smerte lengst mulig. Anonymkode: 4651e...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 13. september 2020 #116 Del Skrevet 13. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #117 Del Skrevet 13. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil Det er kun når ikke JEG selv deltar, at det er ulovlig. Jeg deltok selv, så jeg har absolutt lov til å filme meg selv i mitt eget hjem, selv med andre til stede. Anonymkode: 4651e...8e7 Det gjelder opptak av en samtale, ikke filming av andre i seksuelle situasjoner. Anonymkode: 1ccb0...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #118 Del Skrevet 13. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder opptak av en samtale, ikke filming av andre i seksuelle situasjoner. Anonymkode: 1ccb0...74a Da var jeg ikke klar over det. Ikke det at jeg bryr meg noe om det. Anonymkode: 4651e...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 13. september 2020 #119 Del Skrevet 13. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han innrømmet alt da jeg først fortalte henne det, eller at hun hadde trodd på meg, så hadde jeg ikke hatt behov for å vise henne videoen. Det at hun skal leve i deilig uvisshet, er uaktuelt. Jeg skal se hennes smerte, Og når jeg gjør det, da er jeg ferdig med de begge. Det er ikke noe mål i å at de skal gå fra hverandre, da er det likegreit at de fortsetter sammen og at hun lever i smerte lengst mulig. Anonymkode: 4651e...8e7 Skadefryd er gøy sånn for de uten empati/kjærlighet kanskje. Å påføre noen smerte er aldri noe særlig givende da. Det er kun for å tilfredstille sine egne egoistiske behov og har ingenting med noen andre å gjøre. Men for all del, you do you. Actions and reactions. Gjør det du vil og så vil nok andre også gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 13. september 2020 #120 Del Skrevet 13. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var jeg ikke klar over det. Ikke det at jeg bryr meg noe om det. Anonymkode: 4651e...8e7 Kanskje lurt å sette seg litt bedre inn i lovverket før du kjører løpet helt ut.. Er det verdt å risikere fengsel for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå