AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #61 Del Skrevet 12. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Og hvorfor driter du ikke i henne? Anonymkode: 9ba7c...c99 Vet ikke, det er bare henne jeg har et behov å hevne meg på, ikke ham. Han er jeg i grunn helt likegyldig til Anonymkode: 4651e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #62 Del Skrevet 12. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, det er bare henne jeg har et behov å hevne meg på, ikke ham. Han er jeg i grunn helt likegyldig til Anonymkode: 4651e...8e7 Men visste hun om deg? Anonymkode: 9ba7c...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 12. september 2020 #63 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette, om det er å påføre ham, henne eller begge smerte? (noe du såklart vil lykkes i). Jeg skjønner at du har et hevnmotiv her, at han (og hun) har gjort deg veldig vondt. Men vil det virkelig hjelpe deg videre i "sorgprosessen"? Når følelsene dine har roet seg og ikke lenger er så vonde, og den verste sinna adrenalinrusen har gått over, så vil du kanskje plages med at du angrer på dette. Folk vil få greie på hva du gjorde, og sikkert legge på litt selv på historien, og du vil bli ho gale dama. Jeg vil anbefale deg å tenke dette igjennom på nytt, selv om det muligens nå er for sent å snu, siden du allerede har kontaktet henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Repus Asserts Skrevet 12. september 2020 #64 Del Skrevet 12. september 2020 Wow,forstår godt at han gikk fra deg,du virker jo helt psycho! Kan jo ikke være sammen med sånne mennesker! Så utrolig umodent og patetisk å holde på sånn du gjør. 🤦♀️ Flaut! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #65 Del Skrevet 12. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men visste hun om deg? Anonymkode: 9ba7c...c99 Ja, de var kollegaer, hilst på mwg flere ganger Anonymkode: 4651e...8e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #66 Del Skrevet 12. september 2020 9 minutter siden, Candiru skrev: Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette, om det er å påføre ham, henne eller begge smerte? (noe du såklart vil lykkes i). Jeg skjønner at du har et hevnmotiv her, at han (og hun) har gjort deg veldig vondt. Men vil det virkelig hjelpe deg videre i "sorgprosessen"? Når følelsene dine har roet seg og ikke lenger er så vonde, og den verste sinna adrenalinrusen har gått over, så vil du kanskje plages med at du angrer på dette. Folk vil få greie på hva du gjorde, og sikkert legge på litt selv på historien, og du vil bli ho gale dama. Jeg vil anbefale deg å tenke dette igjennom på nytt, selv om det muligens nå er for sent å snu, siden du allerede har kontaktet henne. Følelsene mine har roet seg ned, jeg seiter i ham, men ønsker at hun skal gå gjennom det jeg gjorde for to år siden. Anonymkode: 4651e...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #67 Del Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Følelsene mine har roet seg ned, jeg seiter i ham, men ønsker at hun skal gå gjennom det jeg gjorde for to år siden. Anonymkode: 4651e...8e7 Er det FLERE ÅR SIDEN??! Anonymkode: eca61...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #68 Del Skrevet 12. september 2020 Hun har lest, men ikke svart...snart halvtime siden nå vel.. Anonymkode: 9ba7c...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #69 Del Skrevet 12. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Driter meg ut for hvem? Henne? Da han var utro mot henne, så følte jeg ikke at hun dreit seg ut, jeg følte at hun ødela livet mitt. Anonymkode: 4651e...8e7 Men det gjorde jo HAN! Ikke hun! Joda, hun var med på det, men det er uansett ikke hun som hadde et ansvar ovenfor deg! Det er ene og alene han og ingen andre! Slutt å hate hu, om du evt skal ta hevn, få henne på din side, så dere kan hate den utro dritten sammen! Dere begge fortjener bedre enn en sånn fyr og han fortjener jo ikke shiten under skoa deres engang. Anonymkode: 9bdbb...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #70 Del Skrevet 12. september 2020 Du får nok ikke noe svar Anonymkode: 9ba7c...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #71 Del Skrevet 12. september 2020 Hvordan går det? Anonymkode: ee610...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #72 Del Skrevet 12. september 2020 Ts her Har enda ikke fått svar Det er nok ikke god stemning i heimen der nå Anonymkode: 4651e...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #73 Del Skrevet 12. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Har enda ikke fått svar Det er nok ikke god stemning i heimen der nå Anonymkode: 4651e...8e7 Kan være bra stemning også, tenk om de bare sitter å ler av hvordan du oppfører deg 😊 Anonymkode: 9bdbb...e89 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #74 Del Skrevet 12. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være bra stemning også, tenk om de bare sitter å ler av hvordan du oppfører deg 😊 Anonymkode: 9bdbb...e89 Tror ikke han ler, når han vet hva han har gjort. Tviler på at hun har en koselig kveld Anonymkode: 4651e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #75 Del Skrevet 12. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han ler, når han vet hva han har gjort. Tviler på at hun har en koselig kveld Anonymkode: 4651e...8e7 Hun valgte å tro på han. Hvorfor skal hun nå annet enn å le bort vage men desperate forsøk fra deg lenge etterpå? For alt du vet, kan han også ha fortalt det selv i tiden som har gått Anonymkode: 9ba7c...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #76 Del Skrevet 12. september 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hun har lest, men ikke svart...snart halvtime siden nå vel.. Anonymkode: 9ba7c...c99 Har du sendt filmen OG det han sa om henne? Anonymkode: bf82a...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #77 Del Skrevet 13. september 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sendt filmen OG det han sa om henne? Anonymkode: bf82a...156 Nei, hun har bare skrevet at hun har noe som kan være av interesse Anonymkode: 9ba7c...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #78 Del Skrevet 13. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Driter meg ut for hvem? Henne? Da han var utro mot henne, så følte jeg ikke at hun dreit seg ut, jeg følte at hun ødela livet mitt. Anonymkode: 4651e...8e7 Hææ? At HUN ødela livet ditt? ER JO HAN SOM ER DEN STYGGE HER, ikke hun. Anonymkode: 0c3d3...fd5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #79 Del Skrevet 13. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det gjorde jo HAN! Ikke hun! Joda, hun var med på det, men det er uansett ikke hun som hadde et ansvar ovenfor deg! Det er ene og alene han og ingen andre! Slutt å hate hu, om du evt skal ta hevn, få henne på din side, så dere kan hate den utro dritten sammen! Dere begge fortjener bedre enn en sånn fyr og han fortjener jo ikke shiten under skoa deres engang. Anonymkode: 9bdbb...e89 TS fortjener ikke bedre...hun er jo helt crazy som legger all skylda på den andre dama! Anonymkode: 0c3d3...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 13. september 2020 #80 Del Skrevet 13. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de var kollegaer, hilst på mwg flere ganger Anonymkode: 4651e...8e7 En ting er at de var kolleger, men sa han til henne at du var dama hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå