AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #61 Del Skrevet 12. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har nå snakket med han, og la alle kortene på bordet. Herregud så heldig jeg er så har en så snill mann, han tok det mye bedre enn hva jeg så for meg. Vi skal dra til legen og sjekke oss begge to, han ville også sjekke hvordan det lå ann med han, så skal vi se om ikke vi kan kjøre på med prøverør hvis vi må. Jeg er så lettet, og samtidig lært så mye av den feilen jeg har gjort, jeg skulle bare vært ærlig med en gang og skal aldri skjule noe igjen. Det har vært en ting som har gnagd så på samvittigheten min,det var så godt å være ærlig med han om det for han sin del først og fremst. Takk for alle svar her, både dere som kom med harde og gode ord. Jeg trengte begge deler ❤️ Anonymkode: bd93b...d10 Det var godt å høre, TS. Ærlighet varer lengst Anonymkode: ab5e0...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lija Skrevet 12. september 2020 #62 Del Skrevet 12. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå snakket med han, og la alle kortene på bordet. Herregud så heldig jeg er så har en så snill mann, han tok det mye bedre enn hva jeg så for meg. Vi skal dra til legen og sjekke oss begge to, han ville også sjekke hvordan det lå ann med han, så skal vi se om ikke vi kan kjøre på med prøverør hvis vi må. Jeg er så lettet, og samtidig lært så mye av den feilen jeg har gjort, jeg skulle bare vært ærlig med en gang og skal aldri skjule noe igjen. Det har vært en ting som har gnagd så på samvittigheten min,det var så godt å være ærlig med han om det for han sin del først og fremst. Takk for alle svar her, både dere som kom med harde og gode ord. Jeg trengte begge deler ❤️ Anonymkode: bd93b...d10 Så godt at du klarte å være ærlig og at det gikk bra! Høres ut som en fin mann😊 Masse lykke til☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #63 Del Skrevet 12. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå snakket med han, og la alle kortene på bordet. Herregud så heldig jeg er så har en så snill mann, han tok det mye bedre enn hva jeg så for meg. Vi skal dra til legen og sjekke oss begge to, han ville også sjekke hvordan det lå ann med han, så skal vi se om ikke vi kan kjøre på med prøverør hvis vi må. Jeg er så lettet, og samtidig lært så mye av den feilen jeg har gjort, jeg skulle bare vært ærlig med en gang og skal aldri skjule noe igjen. Det har vært en ting som har gnagd så på samvittigheten min,det var så godt å være ærlig med han om det for han sin del først og fremst. Takk for alle svar her, både dere som kom med harde og gode ord. Jeg trengte begge deler ❤️ Anonymkode: bd93b...d10 Nå har du vist ham hvor mye du elsker ham! Du respekterer ham og er ærlig, så løser dere dette sammen! Masse muligheter innen legevitenskapen hvis det er noe rusk i maskineriet, masse folk som får hjelp 👍 Anonymkode: 695be...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 12. september 2020 #64 Del Skrevet 12. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå snakket med han, og la alle kortene på bordet. Herregud så heldig jeg er så har en så snill mann, han tok det mye bedre enn hva jeg så for meg. Vi skal dra til legen og sjekke oss begge to, han ville også sjekke hvordan det lå ann med han, så skal vi se om ikke vi kan kjøre på med prøverør hvis vi må. Jeg er så lettet, og samtidig lært så mye av den feilen jeg har gjort, jeg skulle bare vært ærlig med en gang og skal aldri skjule noe igjen. Det har vært en ting som har gnagd så på samvittigheten min,det var så godt å være ærlig med han om det for han sin del først og fremst. Takk for alle svar her, både dere som kom med harde og gode ord. Jeg trengte begge deler ❤️ Anonymkode: bd93b...d10 Ser at jeg nå var litt sein med svaret mitt på hovedinnlegget. Du skriver du ikke har fått en 100% dom på at du er infertil. Å få beskjed om at det kan bli vanskelig betyr ikke umulig. Du har ikke løyet til han om noe, selv om det kunne vært lurt å nevne når dere begynte å prøve at det kan være litt vanskelig å få til. Men så bra du endelig fikk tatt det opp med han. Har hørt du må sprøyte inn kontrastveske for å være sikker på om egglederne er tette eller ikke. Håper for din del dere begge får gode nyheter på utredning og at det snart klaffer for dere 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 12. september 2020 #65 Del Skrevet 12. september 2020 Eg har hørt at man kan rense eggledere faktisk. Veit om ei som har gjort det og ho vart gravid halvt år seinare! Ved vanlig samleie. Krysse fingarane for dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #66 Del Skrevet 12. september 2020 7 timer siden, Brunello skrev: Relativt høflig tone også hos de som mener Ts opptrer feil. Tror det hadde vært mye mer aggresjon i svarene om det handlet om en mann som ikke hadde sagt fra om at han skyter med løskrutt. Om det er aggresjon i svarene man får avhenger av hvordan ts formulerer seg. Her legger ts seg langflat, og da får man mer sympatiske svar. Og ts "skyter ikke med løskrutt", hun antar det. Legen sa ikke at det var umulig for henne å bli gravid, det er noe ts tror selv. Når menn skriver lignende poster, så er de mye oftere grovere formulert. Og da får man tilsvarende svar. Anonymkode: 5defd...2c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 13. september 2020 #67 Del Skrevet 13. september 2020 Synes du er jævla egoistisk som ikke sier noe til han. Du kan ikke tviholde på en person fordi du ikke kan få barn og han vil. Om han elsker deg godt nok så holder han med deg og finner andre muligheter, men og sitte og holde på noe og lure mannen gjør deg bare enkelt å greit til en falsk person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #68 Del Skrevet 13. september 2020 Så slemt å lyve om noe slikt! Omtrent som han tullingen på exit! Anonymkode: efd11...cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #69 Del Skrevet 13. september 2020 Jeg har også tette eggledere, og fortalte det til min mann i «bli kjent» fasen når jeg følte meg trygg på at han var seriøs om oss. Han tok det helt fint. Man bør dele slike opplysninger tidlig uansett hvor ukomfortabelt og sårbart det er. Nå er jeg likevel uplanlagt blitt gravid naturlig med to potte tette eggledere, og det kan visstnok skje ifølge gynekologen. Vær ærlig og fortell det til din mann. Anonymkode: 1ff9e...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #70 Del Skrevet 13. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær ærlig og fortell det til din mann. Hun har gjort det. Anonymkode: cb0ae...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. september 2020 #71 Del Skrevet 13. september 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #72 Del Skrevet 13. september 2020 På 12.9.2020 den 16.56, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner godt at du synes jeg har vært slem, men jeg vil bare si at det var aldri min hensikt. Jeg elsker han og unner han bare godt, og ville liksom ikke knuse håpet hans. Så jeg håpet at vi skulle klare å bli gravide likevel. Nå har det gått for langt og jeg er nødt til å fortelle han det. Jeg høres kanskje ut som en slem person, men jeg er virkelig ikke det 😔 Anonymkode: bd93b...d10 Ikke slem, men egoistisk. Noe vi alle er fra tid til annen. Det er helt naturlig at du har villet tilbakeholde denne informasjonen fra han i frykt for å ikke miste han, og jeg er glad på dine vegne at du nå skal fortelle han hva ståa er. Å falle for fristelsen og spinne på historien at du nylig fikk vite dette vil bare skade deg i lengden. Du må bære rundt på dine uærligheter og jeg tror det kan skade deres relasjon på sikt. Si det som det er og spar deg selv for stresset som kommer med å leve med en løgn. Lykke til og ønsker dere det beste. Anonymkode: 23301...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #73 Del Skrevet 13. september 2020 På 12.9.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev: Jeg har nå snakket med han, og la alle kortene på bordet. Herregud så heldig jeg er så har en så snill mann, han tok det mye bedre enn hva jeg så for meg. Vi skal dra til legen og sjekke oss begge to, han ville også sjekke hvordan det lå ann med han, så skal vi se om ikke vi kan kjøre på med prøverør hvis vi må. Jeg er så lettet, og samtidig lært så mye av den feilen jeg har gjort, jeg skulle bare vært ærlig med en gang og skal aldri skjule noe igjen. Det har vært en ting som har gnagd så på samvittigheten min,det var så godt å være ærlig med han om det for han sin del først og fremst. Takk for alle svar her, både dere som kom med harde og gode ord. Jeg trengte begge deler ❤️ Anonymkode: bd93b...d10 Så etter jeg postet at du har fortalt mannen din alt. Så flink du har vært TS ❤️ Anonymkode: 23301...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå