Gå til innhold

Kvinner som tyr til datingtjenester

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud for en tåpelig tråd. 

Anonymkode: e0f3b...00f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg møter mange menn når jeg er ute på byen, men jeg bruker Tinder fordi jeg ønsker å møte andre menn også. Og ja også bare for å ha sex.

Skrevet
8 timer siden, Konungr skrev:

Alenemor er ikke akkurat attraktivt da, med mindre du er enke.

Vel med tanke på at 50% av ekteskap ryker så er det mange single fedre og single mødre der ute! For en kommentar!

Anonymkode: 8d787...9a0

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor sender dere ikke sms, må da være mer økonomisk og raskere metode. Virker som damer feirer ut, og skal tøffe seg på en tinder profil. 

Anonymkode: 1c2a2...fa1

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være et av de dummeste innleggene på KG på lenge. 

Anonymkode: 8118a...c5f

Ja, og det skal jaggu mye til.

Anonymkode: 05084...52e

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sender dere ikke sms, må da være mer økonomisk og raskere metode. Virker som damer feirer ut, og skal tøffe seg på en tinder profil. 

:klo:

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vitner det om at de er umodne, beskjedene, lite attraktiv, kan ikke flørte eller er harde i hjertet?

For min del : ja til alt unntatt umoden. Er vel heller overmoden :ler: 

Men i tillegg vitner det om at jeg vil bli litt kjent med en eventuell mann i trygge former før jeg treffer ham og da er nettdating beste arena for meg. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sende en sms virkelig? Til hvem da? Bare å dra frem gule sider  og sende sms til alle kvinner? På datingsider er de menneskene som er ute for å date, noen mer seriøse en andre. Du vet i alle fall at de er ute etter å date! Sende en SMS? Det betinger at du vet at det er en interesse der, at du har truffet vedkommende, at vedkommende er ledig og faktisk vil date. Vet du dette trenger du faktisk ikke sende en sms en gang, da er det bare å ta en prat :) Si meg er du edru?

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor skriver ikke damer om dem de møter reelt da? Datingtjeneste er jo NØDKANALEN dilux. 

Alle unnskyldninger kvinner demonstrer forteller jo mer at de vil tilbringe tiden sin alene og ty til alle unnskyldninger. 

At de skriver her som om de er ren profesjonell flørter stemmer jo ikke, siden om de vågde så sendte dem iallfall SMS eller blunket. 

Hæ?

Anonymkode: 2dcb2...5be

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sms til hvem da? Random menn? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sms til hvem da? Random menn? 

Du treffer da menn i din hverdag?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du treffer da menn i din hverdag?

Ja, jeg treffer menn i min hverdag. Mange av dem er gift. 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vitner det om at de er umodne, beskjedene, lite attraktiv, kan ikke flørte eller er harde i hjertet?

Hvor skal man eller møte noen? På byen? Tingen er at jeg har vært ute på byen totalt 4 ganger i hele mitt 29 år gamle liv. En mann jeg finner på byen, er ikke en mann for meg.

Hvem vil jeg ha? Han som også sitter bak pc skjermen sin, spiller og nyter livet 😄

Anonymkode: 82f84...8ba

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel med tanke på at 50% av ekteskap ryker så er det mange single fedre og single mødre der ute! For en kommentar!

Anonymkode: 8d787...9a0

De fleste ekteskap ryker fordi kvinnen vil "finne seg selv" eller noe annet hippie bs. Drit i barnet selvfølgelig. Damer som ender forholdet til faren til sine barn et lite attraktive med tanke på forhold da de nok kan finne på å slå opp for den minste ting.

Skrevet

Så nettdating er ikkje normalt i 2020? Ok.

Anonymkode: 7b290...c89

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Konungr said:

De fleste ekteskap ryker fordi kvinnen vil "finne seg selv" eller noe annet hippie bs. Drit i barnet selvfølgelig. Damer som ender forholdet til faren til sine barn et lite attraktive med tanke på forhold da de nok kan finne på å slå opp for den minste ting.

Dette vet du fordi...?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Konungr skrev:

Wow... så fordi du har blitt dumpet så er alle kvinner automatisk «den slemme»? 🥴

Anonymkode: d55b7...1a3

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg treffer menn i min hverdag. Mange av dem er gift. 

jeg er klar over at du har mange unnskyldninger, og liker å bruke bedre online datingtjeneste, for da kan du sikle på flere samtidig, og du kan late deg i sofaen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow... så fordi du har blitt dumpet så er alle kvinner automatisk «den slemme»? 🥴

Anonymkode: d55b7...1a3

Snakker som skilsmissebarn her med mange venner som har vært igjennom det samme, ikke som dumpet (har ikke barn).

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nettdating er ikkje normalt i 2020? Ok.

Anonymkode: 7b290...c89

du kan gjerne kalle det normalt, men problemet er at at de har vunnet med sin markedsføring til det som dem skal tjene sine penger, og kvinner blir avhengig til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...