Gå til innhold

Kvinner som tyr til datingtjenester

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vitner det om at de er umodne, beskjedene, lite attraktiv, kan ikke flørte eller er harde i hjertet?

Anonymkode: 1c2a2...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller at det ikkje finnes relevante menn i deres nærhet!

Anonymkode: 61a2e...93c

• Liker 12
Skrevet

For min del er det at jeg ikke har noen arenaer jeg møter noen single menn på ellers.

Anonymkode: 24548...7f6

• Liker 8
Skrevet

Som alenemor bruker jeg Tinder fordi jeg ikke treffer så mange single menn i hverdagen. Jeg er hverken umoden, beskjeden, uattraktiv eller hard i hjertet, og jeg kan flørte ☺️

Anonymkode: 17e11...e49

• Liker 7
Skrevet

Har du noen tanker om menn som tyr til datingtjenester, ts?

Anonymkode: 05084...52e

• Liker 11
Skrevet

Ingen av delene. Det vitner om at de benytter seg av moderne dating

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som alenemor bruker jeg Tinder fordi jeg ikke treffer så mange single menn i hverdagen. Jeg er hverken umoden, beskjeden, uattraktiv eller hard i hjertet, og jeg kan flørte ☺️

Anonymkode: 17e11...e49

Alenemor er ikke akkurat attraktivt da, med mindre du er enke.

• Liker 1
Skrevet

Hva er dette for noe piss. 

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Konungr said:

Du svarer for deg selv nå, sant?

• Liker 7
Skrevet

Det er vel alle typer damer som bruker datingtjenester. På tinder er det nok en overrepresentasjon av overfladiske damer som er veldig opptatt av utseende, det er jo ikke så rart siden det jo handler om å velge utseende fra en katalog.

Anonymkode: 1e2e6...28d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vitner det om at de er umodne, beskjedene, lite attraktiv, kan ikke flørte eller er harde i hjertet?

Nei. 

Sånn, da kan vi gå over til neste tema 

Anonymkode: f413d...f50

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle det gjøre det? Ikke mitt inntrykk. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er helt normalt å bruke datingtjenester uansett nå for tiden. For min del er det bare enda en arena der jeg potensielt kan treffe noen og det kan også være en arena der man treffer folk man ellers ikke ville truffet. 

Men det er ikke noe enklere å treffe noen der. Det handler ofte om flaks og tilfeldigheter og sånn er det uansett synes jeg :)

Skrevet

Nei. 

Sånn, da kan vi gå over til neste tema 

Anonymkode: f413d...f50

Så hvorfor skriver ikke damer om dem de møter reelt da? Datingtjeneste er jo NØDKANALEN dilux. 

Alle unnskyldninger kvinner demonstrer forteller jo mer at de vil tilbringe tiden sin alene og ty til alle unnskyldninger. 

At de skriver her som om de er ren profesjonell flørter stemmer jo ikke, siden om de vågde så sendte dem iallfall SMS eller blunket. 

Skrevet
2 timer siden, Konungr skrev:

Deg om det

Anonymkode: e2fa7...f07

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvorfor skriver ikke damer om dem de møter reelt da? Datingtjeneste er jo NØDKANALEN dilux. 

Alle unnskyldninger kvinner demonstrer forteller jo mer at de vil tilbringe tiden sin alene og ty til alle unnskyldninger. 

At de skriver her som om de er ren profesjonell flørter stemmer jo ikke, siden om de vågde så sendte dem iallfall SMS eller blunket. 

Det der skjønte jeg ingenting av.

Og jeg spør igjen, hva er dine tanker om menn som bruker datingtjenester?

• Liker 5
Skrevet

Njæh..det er en perfekt måte å ha litt kontakt med menn uten å behøve ligge med dem og bli såret av å bli kastet etterpå. Kan bare prate med dem, kanskje gå en tur og si "Det er ikke deg, men meg" når man bli lei, uten risiko for kjønnsykdommer eller korona. Perfekt.

Anonymkode: c078a...1b1

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo så dumt! i min omgangskrets er det ikke noen interessante emner som er ledige overhodet, så når man møter noen reelt så vet man bare ikke om de vil date, er klar for å date, om de er opptatte osv. Søke på nettet og datingtjenester er jo bare for å opprette et treff! Akkurat det samme som å treffe mennesker på andre arenaer. Så når det kommer til første date det er da man får det første inntrykket og om det er noe mer der, ofte tar dette flere dates før man vet akkurat dette. Akkurat det samme som skjer om man treffer noen på byen, jobben eller i en vennekrets. Bare at man har mye større nedslagsfelt blant mennesker man ellers aldri ville truffet.

• Liker 3
Skrevet

Dette må være et av de dummeste innleggene på KG på lenge. 

Anonymkode: 8118a...c5f

• Liker 4
Skrevet

Finnes det mennesker i dag som IKKE bruker datingtjenester?🤔

Anonymkode: 88ce3...bca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...