89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #321 Del Skrevet 9. oktober 2020 Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #322 Del Skrevet 9. oktober 2020 36 minutter siden, 89jenta skrev: Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta Uff veldig kjipt. Kan være bare noe hormonelt , eller begynnelSen på sa:/ du må vel kanskje vente å se noen dager. Embryoet er uansett ikke kommet langt nok til at et evt bankende hjerte kan oppdages. Hvis ik kunne du oppsøkt gyn. Klem herfra. Anonymkode: f1903...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #323 Del Skrevet 9. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff veldig kjipt. Kan være bare noe hormonelt , eller begynnelSen på sa:/ du må vel kanskje vente å se noen dager. Embryoet er uansett ikke kommet langt nok til at et evt bankende hjerte kan oppdages. Hvis ik kunne du oppsøkt gyn. Klem herfra. Anonymkode: f1903...acb Får vel bare avvente å se.. 😭 ikke noen god følelse nei.. 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. oktober 2020 #324 Del Skrevet 9. oktober 2020 PP4. Prøvde et par EL tester forrige syklus, men tok de ikke konsekvent på ettermiddag med konsentrert urin, og reiste vekk så fikk aldri positiv test. Idag er dag 3 med EL tester. Har lest meg mer opp på hvordan å best måle. Tror jeg endelig har funnet en positiv EL test! 🎉😄 Lyn fra klar himmel, da jeg knapt så 2 streker igår.. Skulle jeg da tatt ny imorgen tidlig + imorgen ettermiddag, for å se forandring? Eller holder det med imorgen ettermiddag, siden den allerede er positiv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødbete Skrevet 9. oktober 2020 #325 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, 89jenta skrev: Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta 😕 håper det bare er en liten blødning som er forbigående. Flere opplever lignende, og det er helt ufarlig. Men om blødningen tar seg opp og smertene øker er det muligens en sa dessverre. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2020 #326 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, 89jenta skrev: Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta Uff, veldig kjedelig å se blod når man er gravid Jeg har opplevd 2 SA'er rundt uke 5, men jeg har også opplevd lignende blødning der det gikk helt fint med spiren. Er dessverre ikke noe å gjøre på dette tidspunktet enn å vente å se. Alternativt ta g-tester i dagene fremover. På min ene SA skjønte jeg hva som kom til å skje, fordi streken ble markant svakere for hver dag - der jeg til slutt fikk selve SA-blødningen. 1 time siden, Niny skrev: PP4. Prøvde et par EL tester forrige syklus, men tok de ikke konsekvent på ettermiddag med konsentrert urin, og reiste vekk så fikk aldri positiv test. Idag er dag 3 med EL tester. Har lest meg mer opp på hvordan å best måle. Tror jeg endelig har funnet en positiv EL test! 🎉😄 Lyn fra klar himmel, da jeg knapt så 2 streker igår.. Skulle jeg da tatt ny imorgen tidlig + imorgen ettermiddag, for å se forandring? Eller holder det med imorgen ettermiddag, siden den allerede er positiv? Hurra for flott EL-test! Mange liker å teste frem til EL-testen blir negativ igjen. Da vet man litt mer sikkert når EL skjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 9. oktober 2020 #327 Del Skrevet 9. oktober 2020 På 8.10.2020 den 19.17, Førstegangsprøvene skrev: Huff. Så vondt 😥 At noen får det til uten å prøve og andre må kjempe. Så urettferdig. Vi fikk beskjed i dag om å søke fertilitetsklinikk vi også 🙄. Har leddgikt, så får hjelp etter 6 måneder.men faktisk mannen her som har litt lav sædkvalitet. Så vi får se når vi får hjelp. Var det lang ventetid for dere? Ja, kjenner litt på det også🙄 Trodde helt ærlig at vi skulle få det til uten problemer.. men når du er i denne verden føles det så ensomt, så finner du ut at det er mange i samme båt💔❤ vi hører til kk i Bergen så ventetiden er veldig lang🙄 sp vi har heldigvis penger til å ta det privat 🙏❤ vi skal på klinikk hausken bergen på torsdag 🥳 håper det ordner seg fir dere også 🙏❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 9. oktober 2020 #328 Del Skrevet 9. oktober 2020 4 timer siden, 89jenta skrev: Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta Ja desverre hatt noen sånne😪 håper inderlig ikke det er det, det er så hjerteskjærende å oppleve 💔 For meg kom alltid smerter før blod👎 vist du har noen tester liggende så kan du ta de 1-2 dager mellomrom å se om de blir mørkere eller svakere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #329 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, Rødbete skrev: 😕 håper det bare er en liten blødning som er forbigående. Flere opplever lignende, og det er helt ufarlig. Men om blødningen tar seg opp og smertene øker er det muligens en sa dessverre. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast 🤞🏻 har ikke hatt mer smerter eller frisk blod.. nå er det kun litt brunt på papiret.. håper virkelig spiren klarer seg ja ❤️ er jo fullt klar over at det kan gå galt, men det er bare så hjerteskjærende ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #330 Del Skrevet 9. oktober 2020 56 minutter siden, Alvida skrev: Ja desverre hatt noen sånne😪 håper inderlig ikke det er det, det er så hjerteskjærende å oppleve 💔 For meg kom alltid smerter før blod👎 vist du har noen tester liggende så kan du ta de 1-2 dager mellomrom å se om de blir mørkere eller svakere. takk for svar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #331 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Uff, veldig kjedelig å se blod når man er gravid Jeg har opplevd 2 SA'er rundt uke 5, men jeg har også opplevd lignende blødning der det gikk helt fint med spiren. Er dessverre ikke noe å gjøre på dette tidspunktet enn å vente å se. Alternativt ta g-tester i dagene fremover. På min ene SA skjønte jeg hva som kom til å skje, fordi streken ble markant svakere for hver dag - der jeg til slutt fikk selve SA-blødningen. Hurra for flott EL-test! Mange liker å teste frem til EL-testen blir negativ igjen. Da vet man litt mer sikkert når EL skjer tusen takk for svar ❤️ smertene har avtatt, kun murring nå. og bare brunt på papiret nå, ikke noe frisk blod. men er fortsatt innstilt på at ikke går bra det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2020 #332 Del Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, 89jenta skrev: tusen takk for svar ❤️ smertene har avtatt, kun murring nå. og bare brunt på papiret nå, ikke noe frisk blod. men er fortsatt innstilt på at ikke går bra det her.. Lurt å forvente det verste og håpe på det beste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 9. oktober 2020 #333 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 6 timer siden, 89jenta skrev: Noen som har erfaring med spontanabort? jeg er 5+0 idag. har ikke følt på noe smerter i hele dag fram til i ste. gikk på do å da jeg tørket meg var deg en del friskt blod. ca en ss... og nå kjenner jeg på svake «mensenaktige» smerter... tok på meg et truseinnlegg for å følge med. ikke kommet noe mer blod på ca 30 min, men kjenner litt murring nederst i magen.. Er selvfølgelig redd for at spiren ikke klarte seg og at det ender i en spontan abort.. 😭 Hilsen livredd og bekymret 89jenta Åå! Krysser fingrene for at det går bra ❤️ Jeg hadde SA i sommer, mens vi var på ferie.. én uke etter positiv test oppdaget jeg bittelitt rød blod ved toalettbesøk - første feriedagen. Dette var en tirsdag. Jeg hadde i noen dager før dette, til og med søndagen før kjent på murring. Mandag og tirsdag ingen murring. Og tirsdag kom altså første blødning. Jeg tror jeg tok i bruk truseinnlegg først på torsdagen.. Før dette var det kun på Toalettpapiret. Vekslet med brunt og rødt blod.. Så kom det litt klumper type koagulert blod.. Jeg fikk ikke murring/smerter før samme dag som selve SA.. Da var det en ettermiddag med sterke smerter - type sterke mensensmerter, og så var SA et faktum og smertene gav seg like raskt som de kom.. Jeg var 6+1 ved første blødning. Det var en grusom uke blandet med håp og fortvilese.. 😶😶 Men, viktig å huske, det var ikke min feil! Om det skulle gå slik for deg, så husk på det. Det er ikke noe du kan/kunne gjort annerledes ❤️ Jeg leste endel og heldigvis er ikke blod negativt for alle! Så håper du er blandt dem ❤️❤️ Endret 9. oktober 2020 av supernaturalfan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #334 Del Skrevet 9. oktober 2020 34 minutter siden, supernaturalfan skrev: Åå! Krysser fingrene for at det går bra ❤️ Jeg hadde SA i sommer, mens vi var på ferie.. én uke etter positiv test oppdaget jeg bittelitt rød blod ved toalettbesøk - første feriedagen. Dette var en tirsdag. Jeg hadde i noen dager før dette, til og med søndagen før kjent på murring. Mandag og tirsdag ingen murring. Og tirsdag kom altså første blødning. Jeg tror jeg tok i bruk truseinnlegg først på torsdagen.. Før dette var det kun på Toalettpapiret. Vekslet med brunt og rødt blod.. Så kom det litt klumper type koagulert blod.. Jeg fikk ikke murring/smerter før samme dag som selve SA.. Da var det en ettermiddag med sterke smerter - type sterke mensensmerter, og så var SA et faktum og smertene gav seg like raskt som de kom.. Jeg var 6+1 ved første blødning. Det var en grusom uke blandet med håp og fortvilese.. 😶😶 Men, viktig å huske, det var ikke min feil! Om det skulle gå slik for deg, så husk på det. Det er ikke noe du kan/kunne gjort annerledes ❤️ Jeg leste endel og heldigvis er ikke blod negativt for alle! Så håper du er blandt dem ❤️❤️ takk for at du deler ❤️ får bare håpe på det beste.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 10. oktober 2020 #335 Del Skrevet 10. oktober 2020 Woof. Kjøpte meg en tidlig test på apoteket i tag. Clear blue. Skal ta den i morgen tenker jeg. Venter mens tirsdag eller onsdag 😬 men jeg klarer ikke vente mer 😅😅😂 Men, siste gangen jeg kjøper sånn på apotek. Woof, for en pris. Har bestilt flere på Billig-tester, men de kommer sikkert ikke før onsdag-torsdag 🙈 jeg sier hver mnd at jeg skal vente til dagen jeg skal ha mens med å teste, men klarer F ikke å følge det 😂🙈 men nå får det være siste gangen jeg begynner så tidlig å teste.. Begynner å bli dyrt med disse testene 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 10. oktober 2020 #336 Del Skrevet 10. oktober 2020 Er så nedfor i dag 8dpo.. ikm på fredag, og allerede antydninger til menssmerter.. Like før jeg startet på ppillen igjen for å slippe å bli så skuffet hver eneste mnd 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RagFro Skrevet 10. oktober 2020 #337 Del Skrevet 10. oktober 2020 15 minutter siden, frk.bie said: Er så nedfor i dag 8dpo.. ikm på fredag, og allerede antydninger til menssmerter.. Like før jeg startet på ppillen igjen for å slippe å bli så skuffet hver eneste mnd 😢 I følge testene er jeg gravid, men kjenner fortsatt litt murringer. Vent og se om mensen kommer! ikke ta sorgene på forskudd ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 10. oktober 2020 #338 Del Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, RagFro skrev: I følge testene er jeg gravid, men kjenner fortsatt litt murringer. Vent og se om mensen kommer! ikke ta sorgene på forskudd ❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️ Takk, skal prøve 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. oktober 2020 #339 Del Skrevet 10. oktober 2020 Kjenner at mensen er på vei.. Blææ. Har eit mikroskopisk håp. Forsatt ikkje 13.okt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. oktober 2020 #340 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jobber med saken: Kada - 34 år - B2 - PP2 - EL ca 19.09 - IKM ca 3.10 Essess - 33 år - B1 - PP 18 - EL 24.09 - IKM 8.10 Sugar&Spice - 29 år - B1 - PP2 - EL 24. 09 - IKM 8.10 (endret pga skrivefeil, skulle stå 8., ikke 11) Lillra - 24 år - B1 - PP2 - EL ca. 24.09 - IKM ca. 11.10 Dansken - 34 år - B1 - PP20 - EL 27.09 - IKM 12.10 Sommerfugl154 - 27 år - B1 - PP1 - EL 1.10 - IKM 13.10 Supernaturalfan - 30 år - B2 - PP5 - EL 29.09 - IKM 13.10 Tillia - 36 år - B2 - PP5 - EL 30.09 - IKM 13.10 Mammahjarte - 32 år - B2 - PP1 - EL 28.09 - IKM 13.10 LilliMy - 32 år - B1 - PP8 - EL 30.9 - IKM 14.10 Jennni – 31 år – B1 – PP7 – EL 2.10 – IKM 14.10 Chara - 39 år - B2 - PP1 (etter SA) - EL 01.10 - IKM 15.10 Dame1985 - 34 år - B2 -pp4- El ca 1.10. Ikm ca 15.10. Frk94 - 26år - B1 - pp7 - El 01.10 - IKM 15.10 Lallana - 38 år - B2 - PP5 - EL 02.10 - IKM 15.10 Godis - 24 år - B1 - PP8 (to år) - EL 01.10 - IKM 15.10 Adinterim - 27 år - B2 - P2 - EL ca. 3.10 - IKM ca. 17.10 Hjema - 31år - B1 - PP16 - EL ca 2. okt - IKM ca 18.10 Sovia - 26 år - B1 - PP1 - EL 3.10 - IKM 18.10 Danskebåten - 29 år - B1 - PP8 - EL 5.10 - IKM 19.10 Vret - 33 år - B2 - PP6 - EL 6.10 - IKM 19.10 Amatariel - 35 år - B4 - PP4 - EL 07.10 - IKM 19.10 Molly1 - 24 år - B1 - PP3 - EL 7.10 - IKM 21.10 1985_dame - 35 år - B1 - PP1 - EL 8.10 - IKM 22.10 Fridev - 28 år - B2 - PP2 - EL ca. 8.10 - IKM 22.10 1985_dame - 35 år - B1 - PP1 - EL 8.10 - IKM 22.10 Førstegangsprøvene 32-B1-PP8-EL 10.10- IKM 24.10 Love90 - 29 år - B2 - PP4 - EL 10.10 - IKM 25.10 Niny - 24 år - B1 - PP4 - EL ca 11.10 - IKM 26.10 Magenta - 34 år - B1 - PP4 - EL ca 12.10 - IKM ca 27.10 Nord1991 - 29 år - B1 -PP2 - EL ca 13.10 - IKM 27.10 Kada - 34 år - B2 - PP3 - EL ca 15.10. - IKM ca 29.10. Sjela - 33 - B2 - PP7 - EL 17.10 - IKM - 29.10 Sorbet90- 30 år - B2 - PP1 - 17.10 - IKM 31.10 Mensen: Nord1991 - 29 år - B1 - PP1 -EL ca 17.09 - IKM 01.10 Kada - 34 år - B2 - PP2 - EL ca 19.09 - IKM ca 3.10 alvfr - 28 år - B1 - PP6 - EL 23.09 - IKM 06.10 (right on time...) Alvida - 34 år - B1 - PP10 - EL 20.09 - IKM 04.10 Dame1989 - 31 år - B1 - PP4 (etter BO) - EL 24.09 - IKM 07.10 Sugar&Spice - 29 år - B1 - PP2 - EL 24.09 - IKM 8.10 (fikk mensen 6.10) Gravid: bruker_navn - 32 år - B1 - PP4 - EL ca 19.09 - IKM 4.10 - TB2.10 😀 89jenta - 27 år - B1 - PP1 - EL ca 17.09 - IKM 02.10 - TB 5.10 👣 Rødbete - 30 år - B3 - PP1 - EL 24.09 - IKM 07.10 - TB 6.10 💕 RagFro - 29 år - B1 - PP2 - EL 27.09 - IKM 14.10 - TB 6.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå