Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #301 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette blir 5. Mnd vi bruker EL-tester og har sex hver dag rundt el. Er den "vanlig" at det ikke klaffer, selv med positive EL-tester? Har regelmessig mens, og kjenner på kroppen når jeg har EL. Så burde jeg dra til lege allerede? Eller må man prøve i 1 år først? Er så fryktelig redd for noe skal være feil.. Kommer ikke til å gjøre noe privat enda. Er 4 DPO og har allerede mensmurringer, så har mistet troen denne mnd også =( Anonymkode: 2b75c...510 Man må ha prøvd i 1 år før man kan gå til lege og få henvisning til videre hjelp. Eneste valget før den tid er å gå privat. Jeg gjorde det første gang da jeg hadde prøvd i 4 måneder for jeg visste noe var galt (veldig rar syklus). For par som ikke har noen grunn til å mistenke at noe er galt blir de som oftest gravide innen 1 års prøving. Men de aller fleste må oppmot 8-12 måneders prøving før det går. Så du må nok bare holde ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #302 Del Skrevet 7. oktober 2020 12 minutter siden, Amatariel skrev: Man må ha prøvd i 1 år før man kan gå til lege og få henvisning til videre hjelp. Eneste valget før den tid er å gå privat. Jeg gjorde det første gang da jeg hadde prøvd i 4 måneder for jeg visste noe var galt (veldig rar syklus). For par som ikke har noen grunn til å mistenke at noe er galt blir de som oftest gravide innen 1 års prøving. Men de aller fleste må oppmot 8-12 måneders prøving før det går. Så du må nok bare holde ut Tusen takk for godt og betryggende svar ❤️❤️ Jeg vet at det er normalt å bruke opptil 1 år- men enkelte dager er jeg helt sikker på at vi ikke får det til selv.. men jeg har heldigvis(!!) regelmessig syklus på 30 dager. Og får utslag på el-testene hver mnd. Så det er ikke noe som akkurat noen faresignaler enda.. 🙈 igjen - takk for godt og beroligende svar!! Anonymkode: 2b75c...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 #303 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for godt og betryggende svar ❤️❤️ Jeg vet at det er normalt å bruke opptil 1 år- men enkelte dager er jeg helt sikker på at vi ikke får det til selv.. men jeg har heldigvis(!!) regelmessig syklus på 30 dager. Og får utslag på el-testene hver mnd. Så det er ikke noe som akkurat noen faresignaler enda.. 🙈 Skjønner du blir utålmodig Men det er bare å "nyte" prøvetiden så godt som mulig, når du ikke har noen problemer. Første gang jeg ble prøver og kastet p-pillene føler jeg "alt" var galt. Fant ikke EL, kunne gå 50-60 dager mellom jeg fikk mensen, og når jeg først fikk den varte den enten i 3 dager eller 20 Så jeg vil høyst anbefale at du fortsetter slik du gjør! Kartlegg EL og ha generelt jenvlig sex! Da vil spiren sitte! Kanskje raskere enn du tror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 7. oktober 2020 #304 Del Skrevet 7. oktober 2020 Huh! Er ca 6-7DPO. Positiv El test 29.09 så El var gjerne 30.09? Uansett. Idag var det uvanlig mye utflod 😬 kanskje et godt tegn?? 🤞 Tenker å teste ila helgen eller noe 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 8. oktober 2020 #305 Del Skrevet 8. oktober 2020 DPO land er et tohodet troll. På en måte deilig å ikke kunne gjøre noe, bare smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste! Men samtidig går tiden så saaaakte, og man rekker tenke «denne måneden går det» og «går nok ikke denne måneden heller» 1 million ganger... bah 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 8. oktober 2020 #306 Del Skrevet 8. oktober 2020 29 minutter siden, vret skrev: DPO land er et tohodet troll. På en måte deilig å ikke kunne gjøre noe, bare smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste! Men samtidig går tiden så saaaakte, og man rekker tenke «denne måneden går det» og «går nok ikke denne måneden heller» 1 million ganger... bah Signerer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #307 Del Skrevet 8. oktober 2020 18 timer siden, Amatariel skrev: Skjønner du blir utålmodig Men det er bare å "nyte" prøvetiden så godt som mulig, når du ikke har noen problemer. Første gang jeg ble prøver og kastet p-pillene føler jeg "alt" var galt. Fant ikke EL, kunne gå 50-60 dager mellom jeg fikk mensen, og når jeg først fikk den varte den enten i 3 dager eller 20 Så jeg vil høyst anbefale at du fortsetter slik du gjør! Kartlegg EL og ha generelt jenvlig sex! Da vil spiren sitte! Kanskje raskere enn du tror Får prøve på det 🙂 Samboer har heldigvis føttene plantet på jorda i denne perioden vi er i 🙈 Må være så slitsomt å gå så lenge mellom hver runde 😞 Jeg synes 30 dager er lenge nok 😋 krysser alt for både meg selv og dere andre her inne 🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️ Anonymkode: 2b75c...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #308 Del Skrevet 8. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for godt og betryggende svar ❤️❤️ Jeg vet at det er normalt å bruke opptil 1 år- men enkelte dager er jeg helt sikker på at vi ikke får det til selv.. men jeg har heldigvis(!!) regelmessig syklus på 30 dager. Og får utslag på el-testene hver mnd. Så det er ikke noe som akkurat noen faresignaler enda.. 🙈 igjen - takk for godt og beroligende svar!! Anonymkode: 2b75c...510 Akkurat som deg, men forsøkt i over et år nå da og fått henvisning. Men helt regelmessige sykluser, positivt eggløsning. Men ja, så klaffer det ikke. Ikke ment for å ta vekk motivasjon og håp, snarere tvert imot. Jeg tenker også at alt ser fint ut, og tror jo at det plutselig vil komme til å klaffe 😁 Anonymkode: 24985...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 8. oktober 2020 #309 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har gjort storinnkjøp av tester, så nå krysser jeg fingrene for at det var waste of money🤣 Jeg er kun på CD 8 og føler det er en halv evighet siden sist EL. Pp7 here I come 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. oktober 2020 #310 Del Skrevet 8. oktober 2020 Vist man ikkje får svak strek 10DPO og tante kjem 13.okt. Då er vel sjansen ganske liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 8. oktober 2020 #311 Del Skrevet 8. oktober 2020 17 minutter siden, mammahjarte skrev: Vist man ikkje får svak strek 10DPO og tante kjem 13.okt. Då er vel sjansen ganske liten? Det trenger ikke være liten sjanse nei, flere får ikke strek før ikm eller dagene rett før, til og men noen få som får etter ikm 😊 Ikke gi opp 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. oktober 2020 #312 Del Skrevet 8. oktober 2020 22 minutter siden, Godis said: Det trenger ikke være liten sjanse nei, flere får ikke strek før ikm eller dagene rett før, til og men noen få som får etter ikm 😊 Ikke gi opp 🥰 Oki Sist testa eg positivt 11DPO. Merkelig at noen får svak svak strek 7DPO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 8. oktober 2020 #313 Del Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, mammahjarte skrev: Oki Sist testa eg positivt 11DPO. Merkelig at noen får svak svak strek 7DPO. Det er vel ikke så merkelig? Noen får mer hcg enn andre.. Variasjonene er sinnsykt store når testene kan slå ut ved 10mIU/mL og følgene verdier er innen normalen: 3 uker (1 uke etter unnfangelse): 5-50 mIU/mL 4 uker (2 uker etter unnfangelse): 5-426 mIU/mL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 8. oktober 2020 #314 Del Skrevet 8. oktober 2020 5 timer siden, vret skrev: DPO land er et tohodet troll. På en måte deilig å ikke kunne gjøre noe, bare smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste! Men samtidig går tiden så saaaakte, og man rekker tenke «denne måneden går det» og «går nok ikke denne måneden heller» 1 million ganger... bah I feel you!! Er vel 8 DPO idag.. Kløøør i fingrene etter å teste 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 8. oktober 2020 #315 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 7.10.2020 den 13.04, Alvida skrev: Det ble nok en gang glede så skuffelse på oss😔 Vi hadde 4 dager med positive tester og positiv CB gravid 1-2 på lørdag. Så begynte jeg å blø på mandag, å i går var CB negativ 😪 Vi har nå blitt godkjent for ivf å skal i gang med det i november/desember 🙏 jeg grugleder meg, men det skal bli godt å få hjelp😊 Lykke til videre alle sammen 👍🙏 Gratulerer så mye til de gravide❤ Huff. Så vondt 😥 At noen får det til uten å prøve og andre må kjempe. Så urettferdig. Vi fikk beskjed i dag om å søke fertilitetsklinikk vi også 🙄. Har leddgikt, så får hjelp etter 6 måneder.men faktisk mannen her som har litt lav sædkvalitet. Så vi får se når vi får hjelp. Var det lang ventetid for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. oktober 2020 #316 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 hour ago, supernaturalfan said: Det er vel ikke så merkelig? Noen får mer hcg enn andre.. Variasjonene er sinnsykt store når testene kan slå ut ved 10mIU/mL og følgene verdier er innen normalen: 3 uker (1 uke etter unnfangelse): 5-50 mIU/mL 4 uker (2 uker etter unnfangelse): 5-426 mIU/mL Det forklarer ein del da. Det er jo ikkje sikkert at egget mitt har festa seg enda. Og om det har festa seg så er det kanskje ikkje nok hcg for å komma fram på ein test. Neste syklus vurderer eg å prøva venta til IKM (vanskelig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 8. oktober 2020 #317 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, mammahjarte skrev: Det forklarer ein del da. Det er jo ikkje sikkert at egget mitt har festa seg enda. Og om det har festa seg så er det kanskje ikkje nok hcg for å komma fram på ein test. Neste syklus vurderer eg å prøva venta til IKM (vanskelig). Er sinnsykt vanskelig å vente ja 😅 er 9DPO i morgen og vet mange får positiv allerede da.. Men en negativt test i morgen vil ikke gi meg noe svar liksom.. Så jeg venter litt enda 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #318 Del Skrevet 8. oktober 2020 Mannen fikk svar på sædtesten sin i dag og den viste "normal sædkvalitet". Lå over normalverdien på alle testene iallfall Kjenner det var litt betryggende Da er det bare å kjøre på liksom og iallfall ikke waste av tid og penger å teste EL osv 😄 - dame_1985 Anonymkode: d2548...c2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 9. oktober 2020 #319 Del Skrevet 9. oktober 2020 Er 8 DPO og våknet opp til dette temp-droppet. Og mensmurringer. Deprimerende 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødbete Skrevet 9. oktober 2020 #320 Del Skrevet 9. oktober 2020 4 timer siden, Lallana skrev: Er 8 DPO og våknet opp til dette temp-droppet. Og mensmurringer. Deprimerende 😭 Kan det være festedip? Husker jeg hadde det med første. Fikk et skikkelig fall 7-8dpo. Gikk rett opp dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå