AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #21 Skrevet 12. september 2020 Jeg har fått denne medisinen for depresjon og søvn. Har følt meg litt flat i stemningsleie. Hjelper på innsovningen, men måtte til slutt opp i ganske store doser for å få sove. Får helt grusom hangover og sinnsyk sultfølelse. Lagt på meg mye som følge av denne medisinen, enkelte kvelder må jeg stå opp for å trykke noe i trynet før jeg klarer å sove. Ellers så er den totalt drepen på sexlysten. Dette er heller ingen sovemedisin så forstår meg ikke helt på hvorfor fastlegen har insistert på at jeg skal bruke denne medisinen. Nå har jeg fått circadin som ikke funker overhodet, så nå er det tilbake på Quetiapin kjøret igjen. Håper legen kan hjelpe, og terapi. Det kan være en god medisin for mange, men den har mye bivirkninger og jeg ville aldri gått på den med mindre jeg ikke hadde noe annet valg. Anonymkode: 2b045...437
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #22 Skrevet 12. september 2020 Pluss andre bivirkninger som tett nese om kvelden etter inntatt dose, rastløse ben og munntørrhet. Off fysj for en medisin Anonymkode: 2b045...437
Maestro Skrevet 12. september 2020 #23 Skrevet 12. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff høres deprimerende ut... hvor lenge brukte du dem? Anonymkode: 4bb78...d50 Begynner på 4 året nå, men det er for og samle og holde meg samlet etter en psykose
Gjest loveli Skrevet 12. september 2020 #24 Skrevet 12. september 2020 Tett nese. Smerter i alle ledd og muskler. Snøvler når jeg snakker. Øynene ruller opp i hodet og jeg ser gal ut. Mareritt. Vi snakker MARERITT! Tørr i munnen om natten og dertil dårlig ånde om morgenen. Svimmelhet. Ulvehunger, har gått opp 20kg. Fy faen. Helt grusom medisin *host* gift *host*, men må ta den for å få sove.
emilie123 Skrevet 12. september 2020 #25 Skrevet 12. september 2020 Jeg har gått på 300mg quetiapin, men da fikk jeg store bivirkninger (Som ekstrem sultfølelse og rastløse bein) Men da jeg gikk ned til 100mg, så ble bivirkningene mer levelige. Sover ikke uten quetiapin, så jeg bør bruke dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå