Gå til innhold

Quetapin erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

^

Anonymkode: d17b7...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som har hjulpet meg med søvn. Går på høy dose da, 400mg. Har gått opp en del i vekt og fikk typ hangover i starten. Nå har jeg ikke problemer lenger :) 

Anonymkode: d3118...e8f

Skrevet

Brukt det for søvn. Ble litt stresset de første gangene og prøvde å motvirke effekten. Hehe. Det funker ikke😅 Var litt hang-over i starten, men ikke så ille, det gikk over. 

Anonymkode: 1796e...78c

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet

Gikk opp i vekt og var konstant sulten, men ble roligere av dem 

• Liker 1
Skrevet

Gikk opp i vekt, til tider indre uro, konstant sulten

• Liker 1
Skrevet

Jwg gikk ikke opp i vekt, men fikk mye bedre søvn. 

Skrevet

Gikk ikke opp i vekt. Sov godt. Litt hang over i starten, men det gikk seg til. 

Anonymkode: bef4e...601

Skrevet

Gikk opp ti kilo på under 7 mnd, ble utrolig sint/irritabel (helt uholdbart faktisk for min del), svettet mye om natten - men fikk sove da.

Anonymkode: b3a62...571

Skrevet

Har gått på doser fra 25-300 i døgnet. Sov godt på laveste dose, uten andre bivirkninger enn hangover den første tiden. På 300mg fikk jeg lavt blodtrykk, særlig når jeg sto oppreist, noe som førte til besvimelse. Det gikk riktig nok over etter et par dager. Hjalp mot hypomani, angst og litt mot depresjon. Hjalp faktisk en del mot angst på 300mg. 

Anonymkode: 1152f...f2d

Skrevet

Fikk verdens værste hangover. Aldri vært så svimmel i hele mitt liv. Klarte ikke å gå på butikken eller gjøre noe som helst. Måtte bare ligge i ro og vente på at det gikk over. 

Anonymkode: 82686...1f0

• Liker 2
Skrevet

Horribelt! Hallusinerte på kvelden, groteske mareritt. Så trøtt at jrg klarte ikke stå på beina neste morgen. Svimmel, mistet evnen til å gå ordentlig i trappa. Fy faen, at de skriver ut den søppelmedisinen over en lav sko! 🤬🤬🤬

Anonymkode: 16225...a1b

• Liker 4
Skrevet

Går på 150 mg på kveld og har god erfaring. Ingen vektøkning (som skyldes økt matlyst) eller hangover :)

Anonymkode: dc2ea...cd8

Skrevet

Helt forferdelig, ble slått ut hele dagen etter, aldri mer.

Anonymkode: c5776...496

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig! Var som å gå inn i et svart hull og alt i hodet var borte. Ekstremt ubehagelig og har aldri tatt det siden. 

Anonymkode: 56541...c02

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig! Var som å gå inn i et svart hull og alt i hodet var borte. Ekstremt ubehagelig og har aldri tatt det siden. 

Anonymkode: 56541...c02

Jeg har bare tatt et par ganger nå, men skjønner hva du mener. Tror det kan være opptil en hver hvor vidt det er negativt. For min del blir det en pustepause og bli helt tom. Bare slippe taket litt. 

Anonymkode: d17b7...3e9

Skrevet
21 timer siden, Maestro skrev:

Gikk opp i vekt, til tider indre uro, konstant sulten

Huff høres deprimerende ut... hvor lenge brukte du dem?

Anonymkode: 4bb78...d50

Gjest Lisa Rowe
Skrevet

Jeg ble såpass rastløs i beina på nattestid at jeg fikk fysisk vondt, det minnet meg rett og slett om voksesmerter. Måtte slutte på grunn av det. 

Skrevet

Gikk på mellom 50-100 mg i to år. Hjalp mye på søvn, men ble veldig avhengig. Umulig å sove uten. Brukte lang tid på vende meg av med det. Sover ganske bra nå uten, men bruker 8 forskjellig kosttilskudd og noen av disse hjelper meg med det

Anonymkode: 46d7d...3b3

Skrevet
9 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg ble såpass rastløs i beina på nattestid at jeg fikk fysisk vondt, det minnet meg rett og slett om voksesmerter. Måtte slutte på grunn av det. 

Ble også rastløs i bena. Ikke bra

Anonymkode: 46d7d...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...