Gjest Vindelspev Skrevet 27. juli 2005 #21 Del Skrevet 27. juli 2005 At folk maser om å dra på byen. Alt for høy musikk som byttes absolutt hele tiden Folk som begynner å ruse seg på narkotika. Folk som begynner å krangle. ← Signerer den, og legger til at den gøyale norske helgefylla ødelegger ganske så bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 28. juli 2005 #22 Del Skrevet 28. juli 2005 Tegn på dårlig fest: * motorsag * slutt på dopapir * masse folk som driter i rettskriving * kun Hb - ingen vet hvor den kommer fra * røyking inne hos meg * kun homofile gutter * stripete dyr i horder * mer enn fem hypnotisører * snørr i gulvteppet * fisker involvert ← Kan ikke bli mer enig! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 28. juli 2005 #23 Del Skrevet 28. juli 2005 Dårlig fest = Høg popmusikk, folk som krangler/sloss, folk som bare vil ut på byen, dårlige diskusjoner, dårlig hasj, dårlig vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari N Skrevet 6. august 2005 #24 Del Skrevet 6. august 2005 Tegn på dårlig fest: * motorsag * slutt på dopapir * masse folk som driter i rettskriving * kun Hb - ingen vet hvor den kommer fra * røyking inne hos meg * kun homofile gutter * stripete dyr i horder * mer enn fem hypnotisører * snørr i gulvteppet * fisker involvert ← Den var bra. - For lite eller for mye drikke - Folk som er gjerrige med drikken - For høy musikk - "Sær" musikk (altså.... ikke nødvendigvis sær musikk, men hvis det ikke er partymusikk, så bør det ikke spilles for lenge om gangen om ikke flertallet liker det samme som deg) - Når det er mer liv på kirkegården en stille natt - Idioter av alle slag (sleipinger, folk som slåss, rasister, narscissister, ensidige folk o.s.v.) - Narkotika - Folk som absolutt må til byen når vi egentlig har det kjempekoselig - Folk som gjør at vi ikke kommer oss ut før kl. 12 når vorspielet egentlig er døden - Når det danner seg klikker - Ovenfornevte + at de jeg er sammen med forsvinner - Folk som røyker inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå