pondusa Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 7. mars 2006 Skulle bare komme meg over på ny side..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 7. mars 2006 #482 Del Skrevet 7. mars 2006 HEi på deg!!! Kom på når jeg logget på KG at jeg ikke har vært innom Pandusa-huset på mange dager Gratulerer med Pondus som har knekt koden til å krabbe. Det må jo være så morro å se utvikingen til et barn. OG særlig når de gjør store fremskritt som feks å krabbe eller gå for første gang Ha en super fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 7. mars 2006 #483 Del Skrevet 7. mars 2006 *venter fortsatt på Pondusbilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 #484 Del Skrevet 7. mars 2006 Heia du!! Gratulerer til flink Pondus som krabber!! Kjempemorsomt! Hmm,så magen bare driver å spiller deg noen puss ja! Ja,ja kanskje like greit ei stund til?! Håper dere har det bra ellers og koser dere med pappan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #485 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei hei, stilig med ny design på kg. Virket okay, skal ta meg en runde nå. Takk for hilsner Tulipan, leya og skytte. Bilder ja, nå er jo ikke scanneren kobla til laptopen, skal se hva jeg får til. I dag har vi vært i bursdag til pappan min, kake og kaffe. Nam nam... Pondus krabber litt i dag også, men er snar å deise ned på magen når det skal gå raskt. Ellers er han overalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 8. mars 2006 Gjesp, hva skal man gjøre med unger som våkner kl 6???? GRATULERER MED DAGEN ALLE DAMER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. mars 2006 #487 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer med dagen, pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 8. mars 2006 Da er lillemor i bhg, pondus sover, stue/kjøkken støvsugd, "vaske" og "tørke" er i full sving, sambo måker snø. Og nå venter kaffekoppen og Dan Brown på meg..... "Den digitale festning" er dagens bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mars 2006 #489 Del Skrevet 8. mars 2006 Grattis med dagen! Så gøy med krabbende liten gutt! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #490 Del Skrevet 8. mars 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mars 2006 #491 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratla med kvinnedagen! Spennende med Pondus som er i krabbe-modus om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mars 2006 #492 Del Skrevet 8. mars 2006 Takk for tidlig kvinnedagshilsen inne hos meg! Håper du har hatt en fin dag. Det høres veldig koselig ut med to små og en mann hjemme. Er plutselig ikke like redd for å bli A4 som jeg har vært før... (Men det er jo kanskje greit, nå har jeg jo snart både mann og barn og stasjonsvogn! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mars 2006 #493 Del Skrevet 9. mars 2006 God morgen!! Tenk at vi har hatt sol fra blå i himmel 11 dager på rad nå HERLIG!! Håper dere koser dere masse idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja Skytte, det er virkelig deilig!!!! Nå står 3 brett boller på kjøkkenbenken til heving. Jeg regner med at jeg får bursdagsgjester på lørdag, så må vel bake litt til dem. Har lovet at lillemor skal få bake sjokoladekake sammen med meg, så det får vi ta i morgen når hun er hjemme. Ellers har vi ingenting på tapetet i dag. I går var vi å kikket på gulvfliser, har lyst til å flislegge gangene nede. Ytter/ innergang med fliser i str 30X60, i fargen mørk grå. Så maler vi alt panelet lyst. Tror det blir stilig. Og dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 9. mars 2006 Brett nr 2 er i ovnen, og jeg laster ned musikk. Madrugada er in for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #496 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. mars 2006 #497 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei på deg!!! Innom en tidlig morgen "Den digiatel festning", er den bra??? for det er jo han som ble har skrevet Da Vinci-koden og Engler g demoner. OG de bøkene er bare kjempe bra.. mÅ få rapport når du er ferdig. Ønsker deg en frotreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #498 Del Skrevet 10. mars 2006 Dagens plan: -vaske bad -vaske kjøkken/stue/gang -bake boller -bake 2 sjokoladekaker -vaske og brette klær Regner med at jeg får noen bursdagsgjester i morgen, så litt forberedelser må vi ha. Heldigvis tar sambo seg av pkt 2 på lista... Ellers god fredag til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #499 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du bursdag imorgen??!! GRATULERER MED DAGEN på forskudd!!!! Jeg er så sinnsykt glemsk så jeg må bare si det med en gang! Godt at du har mannen hjemme til å hjelpe deg! Jeg FATTER ikke hvordan du klarer deg med to små og hus alene jeg(les senere i bokami om min tur med FIRE bittesmå mennesker igår...!) Du er og blir mitt forbilde altså!! Håper dere får ei super helg med godvær og bursdagsfeiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jepp, blir beskjedne 26 år..... Kl 11 i morges var vi ferdige med husvask og jeg hadde stekt 3 brett med boller. Nå sover lillemor i en stol og pondus ute i vogna. Blir vel pizza litt senere. Innlegg nr 500 i boka mi!! Endret 10. mars 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå