Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er trist utvikling i fht. hva slags type humor de har lagt vekt på denne sesongen mellom programlederne: snakke i munnen på hverandre og Jon som oppfører seg som en drittunge ved å "være irritert" over at enkelte lag går feil vei i svarene sine. Det er bare slitsomt og krampaktig.

Tror ikke jeg holder ut hele sesongen med det her.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nevian skrev (På 16.2.2026 den 19.33):

I dag måtte Katarina og Harald få repetert alle spørsmålene i første runde! Hva skjer med å få de spørsmålene på en skjerm?! Om noe kunne de jo stått på hovedskjermen i studio når kategorien først er valgt!

Enig. Kan umulig koste så mye for noen skjermer selv om det er lavbudsjett. 

• Liker 1
Skrevet
Nevian skrev (På 16.2.2026 den 19.33):

I dag måtte Katarina og Harald få repetert alle spørsmålene i første runde! Hva skjer med å få de spørsmålene på en skjerm?! Om noe kunne de jo stått på hovedskjermen i studio når kategorien først er valgt!

Snurrevippen skrev (På 19.2.2026 den 20.00):

Enig. Kan umulig koste så mye for noen skjermer selv om det er lavbudsjett. 

Hvis jeg skal gjette fra min ikkefaglige-hjerne så handler dette mer om et ønske om interaksjon og dialog - og null om tekniske utfordringer.

Med ydmyk hilsen, Turkis Sau.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Sicktrip
  • 2 uker senere...
Skrevet

Grøss! Veldig støyende (rett og slett bråkete) lag i dag 🙉
-må dempe lyden faktisk, mot normalt! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene, men nå orker jeg ikke mere! Maken til vøvrl 🫣 Til og med ungdommene i huset synes det til tider er veldig barnslig.

Skrevet (endret)

Det er noen deltakere som blir for mye, men det som ødelegger mest er de « morsomme « kategoriene/ spørsmålene. Jeg synes bare det blir pinlig å høre på.

Endret av Marleah
Fjernet ord
  • Liker 3
Skrevet
Pjaf skrev (2 timer siden):

Jeg har sett alle sesongene, men nå orker jeg ikke mere! Maken til vøvrl 🫣 Til og med ungdommene i huset synes det til tider er veldig barnslig.

Så du har kastet bort tiden din med å se på noe du klager over?! 

• Liker 2
Skrevet
Turkis Sau skrev (På 21.2.2026 den 5.30):

Hvis jeg skal gjette fra min ikkefaglige-hjerne så handler dette mer om et ønske om interaksjon og dialog - og null om tekniske utfordringer.

Med ydmyk hilsen, Turkis Sau.

Helt sikkert. Men tar unødvendig mye tid på samme måte som de stotrende, lange setningene Kloppen ikke evner å formulere i «under pressure” 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke all klagingen. Syns de har klart å holdt programmet morsomt med nye oppgaver og liker at det kom en all stars runde med en del kule lag. 
Og jeg er ikke Jon Almaas sin største fan men syns han og Solveig utfyller hverandre veldig godt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. 

Elaine Marley, mod. 

• 5 uker senere...
Skrevet

Vår Staude kan du få gratis av meg.. hva er det hun sitter å surmuler over? 😑 Ja så er hun ikke bedre da, lev med det! 

Ikke noe moro når hun er med 

• Liker 3
Skrevet
Måneskinn skrev (42 minutter siden):

Vår Staude kan du få gratis av meg.. hva er det hun sitter å surmuler over? 😑 Ja så er hun ikke bedre da, lev med det! 

Ikke noe moro når hun er med 

Hun har bare rast i kurs hos meg etter deltakelsen i Vokteren og nå Alle mot alle. Har mista sansen for henne gradvis, men deltakelsen i disse 2 programmene har fått meg til å mislike henne sånn skikkelig. Nedlatende, muggen, bitter-kjerring… og synes hun jevnlig er regelrett stygg med Peter… Lett å tenke at det er humor mellom to kolleger, men det er liksom noe som ikke er helt greit, det oppleves helt annerledes enn f.eks småmobbinga mellom Jon og Solveig. Hun forsurer og forpester hele stemninga. 

• Liker 5
Skrevet

Og en forhenværende justisminister som ikke kjenner til uttrykket "messingen" og ikke klarte å plassere "Nakba" i Palestina men svarer Israhell, makan til brøhue!

• Liker 1
Skrevet
filifjonka skrev (12 timer siden):

Og en forhenværende justisminister som ikke kjenner til uttrykket "messingen" og ikke klarte å plassere "Nakba" i Palestina men svarer Israhell, makan til brøhue!

Jeg tror hun har en eller annen diagnose, jeg har ikke noe i mot hun i det hele tatt men det er noen ganger hun sier og gjør veldig merkelige ting. Eller de er liksom litt off av og til.. 

• Liker 1
Skrevet
NedOpp skrev (15 timer siden):

Hun har bare rast i kurs hos meg etter deltakelsen i Vokteren og nå Alle mot alle. Har mista sansen for henne gradvis, men deltakelsen i disse 2 programmene har fått meg til å mislike henne sånn skikkelig. Nedlatende, muggen, bitter-kjerring… og synes hun jevnlig er regelrett stygg med Peter… Lett å tenke at det er humor mellom to kolleger, men det er liksom noe som ikke er helt greit, det oppleves helt annerledes enn f.eks småmobbinga mellom Jon og Solveig. Hun forsurer og forpester hele stemninga. 

Veldig uenig. Har sansen for henne. Hun fremstår i det minste ekte og har humor.

• Liker 1
Skrevet
filifjonka skrev (12 timer siden):

Har sansen for Emilie. Virker som en flott dame. Likte ikke henne som justisminister, men som person virker hun jordnær.  At hun ikke klarer svare på alle spørsmålene hun er ikke så rart. Alle har ulik kunnskap. 

• Liker 2
Skrevet
Snurrevippen skrev (På 8.4.2026 den 12.06):

Har sansen for Emilie. Virker som en flott dame. Likte ikke henne som justisminister, men som person virker hun jordnær.  At hun ikke klarer svare på alle spørsmålene hun er ikke så rart. Alle har ulik kunnskap. 

Man forventer liksom litt mere av både en jurist, stortingsrepresentant,  og som har virket i embedet som justisminister i landet...

• Liker 1
Skrevet
filifjonka skrev (22 timer siden):

Man forventer liksom litt mere av både en jurist, stortingsrepresentant,  og som har virket i embedet som justisminister i landet...

I "Huskestue" har det vært med endel stortingsrepresentanter, og ingen har vel gjort det dårligere enn de.😅 

De er folk som alle andre, og kan ikke alt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
filifjonka skrev (På 11.4.2026 den 10.05):

Jeg er ikke jeg noen fan av Mehl, som grunner mest i hvilket parti hun er tilknyttet mest av alt egentlig. Vet ikke hvordan hun er som jurist, men det viktigste for en jurist er jo å kunne juss, ikke trivia. Man kan være den beste innen sitt felt, men være elendig i quiz. Jeg oppfatter Mehls som ganske usikker i denne settingen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...