Matas Skrevet 19. februar #501 Skrevet 19. februar Synes det er trist utvikling i fht. hva slags type humor de har lagt vekt på denne sesongen mellom programlederne: snakke i munnen på hverandre og Jon som oppfører seg som en drittunge ved å "være irritert" over at enkelte lag går feil vei i svarene sine. Det er bare slitsomt og krampaktig. Tror ikke jeg holder ut hele sesongen med det her. 6
Snurrevippen Skrevet 19. februar #502 Skrevet 19. februar Nevian skrev (På 16.2.2026 den 19.33): I dag måtte Katarina og Harald få repetert alle spørsmålene i første runde! Hva skjer med å få de spørsmålene på en skjerm?! Om noe kunne de jo stått på hovedskjermen i studio når kategorien først er valgt! Enig. Kan umulig koste så mye for noen skjermer selv om det er lavbudsjett. 1
Turkis Sau Skrevet 21. februar #503 Skrevet 21. februar Nevian skrev (På 16.2.2026 den 19.33): I dag måtte Katarina og Harald få repetert alle spørsmålene i første runde! Hva skjer med å få de spørsmålene på en skjerm?! Om noe kunne de jo stått på hovedskjermen i studio når kategorien først er valgt! Snurrevippen skrev (På 19.2.2026 den 20.00): Enig. Kan umulig koste så mye for noen skjermer selv om det er lavbudsjett. Hvis jeg skal gjette fra min ikkefaglige-hjerne så handler dette mer om et ønske om interaksjon og dialog - og null om tekniske utfordringer. Med ydmyk hilsen, Turkis Sau. 4 2
enkefru Skrevet 2. mars #505 Skrevet 2. mars Grøss! Veldig støyende (rett og slett bråkete) lag i dag 🙉 -må dempe lyden faktisk, mot normalt! 1
Pjaf Skrevet 5. mars #506 Skrevet 5. mars Jeg har sett alle sesongene, men nå orker jeg ikke mere! Maken til vøvrl 🫣 Til og med ungdommene i huset synes det til tider er veldig barnslig.
Marleah Skrevet 5. mars #507 Skrevet 5. mars (endret) Det er noen deltakere som blir for mye, men det som ødelegger mest er de « morsomme « kategoriene/ spørsmålene. Jeg synes bare det blir pinlig å høre på. Endret 5. mars av Marleah Fjernet ord 3
Kalkula Skrevet 5. mars #508 Skrevet 5. mars Pjaf skrev (2 timer siden): Jeg har sett alle sesongene, men nå orker jeg ikke mere! Maken til vøvrl 🫣 Til og med ungdommene i huset synes det til tider er veldig barnslig. Så du har kastet bort tiden din med å se på noe du klager over?! 2
Snurrevippen Skrevet 5. mars #509 Skrevet 5. mars Turkis Sau skrev (På 21.2.2026 den 5.30): Hvis jeg skal gjette fra min ikkefaglige-hjerne så handler dette mer om et ønske om interaksjon og dialog - og null om tekniske utfordringer. Med ydmyk hilsen, Turkis Sau. Helt sikkert. Men tar unødvendig mye tid på samme måte som de stotrende, lange setningene Kloppen ikke evner å formulere i «under pressure” 6 1
Moira26 Skrevet 5. mars #510 Skrevet 5. mars Skjønner ikke all klagingen. Syns de har klart å holdt programmet morsomt med nye oppgaver og liker at det kom en all stars runde med en del kule lag. Og jeg er ikke Jon Almaas sin største fan men syns han og Solveig utfyller hverandre veldig godt. 9 2
Elaine Marley Skrevet 8. mars #511 Skrevet 8. mars Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.
Måneskinn Skrevet 7. april #512 Skrevet 7. april Vår Staude kan du få gratis av meg.. hva er det hun sitter å surmuler over? 😑 Ja så er hun ikke bedre da, lev med det! Ikke noe moro når hun er med 3
NedOpp Skrevet 7. april #513 Skrevet 7. april Måneskinn skrev (42 minutter siden): Vår Staude kan du få gratis av meg.. hva er det hun sitter å surmuler over? 😑 Ja så er hun ikke bedre da, lev med det! Ikke noe moro når hun er med Hun har bare rast i kurs hos meg etter deltakelsen i Vokteren og nå Alle mot alle. Har mista sansen for henne gradvis, men deltakelsen i disse 2 programmene har fått meg til å mislike henne sånn skikkelig. Nedlatende, muggen, bitter-kjerring… og synes hun jevnlig er regelrett stygg med Peter… Lett å tenke at det er humor mellom to kolleger, men det er liksom noe som ikke er helt greit, det oppleves helt annerledes enn f.eks småmobbinga mellom Jon og Solveig. Hun forsurer og forpester hele stemninga. 5
filifjonka Skrevet 7. april #514 Skrevet 7. april Og en forhenværende justisminister som ikke kjenner til uttrykket "messingen" og ikke klarte å plassere "Nakba" i Palestina men svarer Israhell, makan til brøhue! 1
Moira26 Skrevet 8. april #515 Skrevet 8. april filifjonka skrev (12 timer siden): Og en forhenværende justisminister som ikke kjenner til uttrykket "messingen" og ikke klarte å plassere "Nakba" i Palestina men svarer Israhell, makan til brøhue! Jeg tror hun har en eller annen diagnose, jeg har ikke noe i mot hun i det hele tatt men det er noen ganger hun sier og gjør veldig merkelige ting. Eller de er liksom litt off av og til.. 1
Snurrevippen Skrevet 8. april #516 Skrevet 8. april NedOpp skrev (15 timer siden): Hun har bare rast i kurs hos meg etter deltakelsen i Vokteren og nå Alle mot alle. Har mista sansen for henne gradvis, men deltakelsen i disse 2 programmene har fått meg til å mislike henne sånn skikkelig. Nedlatende, muggen, bitter-kjerring… og synes hun jevnlig er regelrett stygg med Peter… Lett å tenke at det er humor mellom to kolleger, men det er liksom noe som ikke er helt greit, det oppleves helt annerledes enn f.eks småmobbinga mellom Jon og Solveig. Hun forsurer og forpester hele stemninga. Veldig uenig. Har sansen for henne. Hun fremstår i det minste ekte og har humor. 1
Snurrevippen Skrevet 8. april #517 Skrevet 8. april filifjonka skrev (12 timer siden): Og en forhenværende justisminister som ikke kjenner til uttrykket "messingen" og ikke klarte å plassere "Nakba" i Palestina men svarer Israhell, makan til brøhue! Har sansen for Emilie. Virker som en flott dame. Likte ikke henne som justisminister, men som person virker hun jordnær. At hun ikke klarer svare på alle spørsmålene hun er ikke så rart. Alle har ulik kunnskap. 2
filifjonka Skrevet 11. april #518 Skrevet 11. april Snurrevippen skrev (På 8.4.2026 den 12.06): Har sansen for Emilie. Virker som en flott dame. Likte ikke henne som justisminister, men som person virker hun jordnær. At hun ikke klarer svare på alle spørsmålene hun er ikke så rart. Alle har ulik kunnskap. Man forventer liksom litt mere av både en jurist, stortingsrepresentant, og som har virket i embedet som justisminister i landet... 1
Hanne67 Skrevet 12. april #519 Skrevet 12. april filifjonka skrev (22 timer siden): Man forventer liksom litt mere av både en jurist, stortingsrepresentant, og som har virket i embedet som justisminister i landet... I "Huskestue" har det vært med endel stortingsrepresentanter, og ingen har vel gjort det dårligere enn de.😅 De er folk som alle andre, og kan ikke alt. 4 1
Nymphadora Skrevet 12. april #520 Skrevet 12. april filifjonka skrev (På 11.4.2026 den 10.05): Man forventer liksom litt mere av både en jurist, stortingsrepresentant, og som har virket i embedet som justisminister i landet... Jeg er ikke jeg noen fan av Mehl, som grunner mest i hvilket parti hun er tilknyttet mest av alt egentlig. Vet ikke hvordan hun er som jurist, men det viktigste for en jurist er jo å kunne juss, ikke trivia. Man kan være den beste innen sitt felt, men være elendig i quiz. Jeg oppfatter Mehls som ganske usikker i denne settingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå