NordicViking Skrevet 2. januar #481 Skrevet 2. januar Måneskinn skrev (På 9.12.2025 den 22.04): Men ny sesong på nyåret, så mer å glede seg til 🤩 Ny sesong starter allerede mandag 5. januar klokken 19:30. I stedet for nye fjes, så drar TV Norge i gang en 'all stars'-sesong. Sesongens første duell står mellom Jan Thomas og Einar Tørquist i det ene buret, og Henrik Mestad og Marte Heian-Engdal i det andre. 4
Matas Skrevet 3. januar #482 Skrevet 3. januar NordicViking skrev (På 2.1.2026 den 21.51): Ny sesong starter allerede mandag 5. januar klokken 19:30. I stedet for nye fjes, så drar TV Norge i gang en 'all stars'-sesong. Sesongens første duell står mellom Jan Thomas og Einar Tørquist i det ene buret, og Henrik Mestad og Marte Heian-Engdal i det andre. Enda en all stars-sesong.. Kunne de ikke kjørt en sesong med den vanlige mannen i gata i stedenfor.. 3 1
Snurrevippen Skrevet 4. januar #483 Skrevet 4. januar Gledes! Julespesialen var unormal kort, kjedelig også med gjensyn av en tidligere deltaker 😉 1
Hønemoor Skrevet 14. januar #484 Skrevet 14. januar Kjempegøy med all stars-cast, mange fine makkere. Men nå har Katharina blitt litt som Iben og Adelina ble. Konkurranseinstinktet bikker først over fra litt morsomt til å bare bli irriterende. Hun blir rett og slett litt usympatisk mot de andre lagene, og det blir faktisk sånn at jeg ikke heier på dem lenger. Mannen er morsom da, synd K ødelegger. Samme Med Gundhild, bare irriterende. Liker godt Einar og Jan Thomas, sjakkparet og Jarle og Kari 😀 11
Snurrevippen Skrevet 14. januar #485 Skrevet 14. januar Synd Kloppen skal bedrive nesepirking under sendingene. Dette har pågått i alle sesongene, tør jeg påstå. Midt i maten, vær så god 🤢 Ellers synes jeg den rævslikkinga til Almaas er nokså påtatt. Hele tiden likt Kloppen, men hun passer bare ikke til å være programleder i dette programmet.
Anonym Frøken Skrevet 14. januar #486 Skrevet 14. januar Hønemoor skrev (2 timer siden): Kjempegøy med all stars-cast, mange fine makkere. Men nå har Katharina blitt litt som Iben og Adelina ble. Konkurranseinstinktet bikker først over fra litt morsomt til å bare bli irriterende. Hun blir rett og slett litt usympatisk mot de andre lagene, og det blir faktisk sånn at jeg ikke heier på dem lenger. Mannen er morsom da, synd K ødelegger. Samme Med Gundhild, bare irriterende. Liker godt Einar og Jan Thomas, sjakkparet og Jarle og Kari 😀 Enig med nesten alt 😅 Jeg syns Einar er litt ovenpå til tider. Men ellers har jeg de samme tankene som deg med Katarina og Gunhild. 3
Ingebjørg Skrevet 17. januar #487 Skrevet 17. januar Anonym Frøken skrev (På 14.1.2026 den 23.46): Enig med nesten alt 😅 Jeg syns Einar er litt ovenpå til tider. Men ellers har jeg de samme tankene som deg med Katarina og Gunhild. Jeg er så fascinert av den store selvtilliten de har, når det helt tydelig er det andre teammedlemmet som kan svarene. Hadde vært så ydmyk og takknemlig over flink partner, jeg. 3
Nevian Skrevet 22. januar #488 Skrevet 22. januar Jeg er innom tidligere sesonger av og til, og jeg kommer altså ikke over hvor komisk like Knut Nærum og sønnen hans er! Det må bare være en sykdom hvor alt DNA kommer fra faren, og ingen verdens ting fra moren 6
Hønemoor Skrevet 22. januar #489 Skrevet 22. januar Så nyeste episoden nå. Hva skjeeer med Katarina. Kan ikke huske at hun har vært så nebbete og intens før 🧐 6
heltserr Skrevet 22. januar #490 Skrevet 22. januar Hønemoor skrev (Akkurat nå): Så nyeste episoden nå. Hva skjeeer med Katarina. Kan ikke huske at hun har vært så nebbete og intens før 🧐 Helt krise! Og mannen blir mindre og mindre ydmyk også. Skjønner de forsøker at det skal være humor, men orker ikke å se episodene der de er med. 9
Gjest Ninaen Skrevet 22. januar #491 Skrevet 22. januar Nevian skrev (1 time siden): Jeg er innom tidligere sesonger av og til, og jeg kommer altså ikke over hvor komisk like Knut Nærum og sønnen hans er! Det må bare være en sykdom hvor alt DNA kommer fra faren, og ingen verdens ting fra moren Det er jo liksom ikke bare utseende, stemmen er jo KLISS LIK! Han var vel med på nytt på nytt som gjest, det var en forstyrrende (les:forvirrende) opplevelse 😂
Hanne67 Skrevet 22. januar #492 Skrevet 22. januar heltserr skrev (1 time siden): Helt krise! Og mannen blir mindre og mindre ydmyk også. Skjønner de forsøker at det skal være humor, men orker ikke å se episodene der de er med. Helt enig! Mannen hennes var jo litt oppgitt over henne til å begynne med, men viser seg å være like ille. De kverulerer og klager, og jeg tror faktisk at de bare er sånn og ikke mener noe humoristisk med det. Er så glad hver gang de ikke vinner! Orker ikke å se på de, - blir bare irritert! 5 1
Hønemoor Skrevet 30. januar #493 Skrevet 30. januar Hvorfor kan ikke deltakerne få spørsmålene opp på skjermen? I hver episode er det sinnsykt mange spørsmål som må gjentas. 4 6
Nevian Skrevet 5. februar #494 Skrevet 5. februar De som koker sammen kategoriene fortjener skryt! Så mye gøy der! Saddams Family! 10
refill Skrevet 5. februar #495 Skrevet 5. februar Ninaen skrev (På 22.1.2026 den 22.37): Det er jo liksom ikke bare utseende, stemmen er jo KLISS LIK! Han var vel med på nytt på nytt som gjest, det var en forstyrrende (les:forvirrende) opplevelse 😂 Han (sønnen) var med i det Nytt på nytt Quiz (elns) som Christian Mikkelsen ledet på NRK. Der fikk man også sett litt mer av han, og det er helt vanvittig som dere sier 😂 Det falt aldri ned noe eple fra det treet, det ble podet! 😂 (eller selvpollinert 🤔)
refill Skrevet 5. februar #496 Skrevet 5. februar heltserr skrev (På 22.1.2026 den 21.15): Helt krise! Og mannen blir mindre og mindre ydmyk også. Skjønner de forsøker at det skal være humor, men orker ikke å se episodene der de er med. Om dere har sett Katarina i reality før, men kanskje i sær sammen med Spårtsklubben hvor det er litt mer "guttastemning", så er det ganske tydelig at det er sånn hun er 😂
Gjest Ninaen Skrevet 5. februar #497 Skrevet 5. februar (endret) refill skrev (14 minutter siden): Han (sønnen) var med i det Nytt på nytt Quiz (elns) som Christian Mikkelsen ledet på NRK. Der fikk man også sett litt mer av han, og det er helt vanvittig som dere sier 😂 Det falt aldri ned noe eple fra det treet, det ble podet! 😂 (eller selvpollinert 🤔) Den episoden…Det var en mindfuck av dimensjoner. Når stemmen er så kliss lik i tillegg så skjønner man liksom ikke helt hva man er med på 🙈😅 Endret 5. februar av Ninaen
Snurrevippen Skrevet 6. februar #498 Skrevet 6. februar Hønemoor skrev (På 30.1.2026 den 20.07): Hvorfor kan ikke deltakerne få spørsmålene opp på skjermen? I hver episode er det sinnsykt mange spørsmål som må gjentas. Det har jeg reagert på mange ganger. Unødvendig mye tid brukes på fjas og gjentakelser. Liker dog litt av fjaset, og enkelte er veldig morsomme. Men skulle ønske de kunne kutta ut den perverse undertonen. 1
Matas Skrevet 12. februar #499 Skrevet 12. februar Én ting er Katarina, men Gunhild er jo skikkelig uspiselig. Det er utrolig at det går an å oppføre seg sånn uansett om det er et forsøk på humor eller ei. 3
Nevian Skrevet 16. februar #500 Skrevet 16. februar I dag måtte Katarina og Harald få repetert alle spørsmålene i første runde! Hva skjer med å få de spørsmålene på en skjerm?! Om noe kunne de jo stått på hovedskjermen i studio når kategorien først er valgt! 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå