Satellites Skrevet 22. januar #461 Del Skrevet 22. januar Veldig kjedelige lag denne sesongen, orker ikke å se på. Og den fnisingen til Hadja og Kaski går meg på nervene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 22. januar #462 Del Skrevet 22. januar Fjugur skrev (22 timer siden): Lagene i dag, far og datter Ringnes mot Hadja Tajik og… Kaski (?) er kjedelige… damelaget bare fniser, særlig Hadja, og Ringnes-datter virker jo HELT blåst (det har jeg syntes en stund), far Ringnes er jo festlig til tider, men altså… Det må være rekord i lave poengsummer i dag 🙈😅 Tajik og Kaski er så innmari kjedelige. Null sans for humor. Sitter og fniser og ler for seg selv uten at noen andre forstår hva som er morsomt. Jon har hatt par småstikk i den retningen og 😅. Ikke at det er viktig at man er morsomme som politikere akkurat, men når man blir med på et slikt program bør man enten være morsom eller ha allmen quizkunnskap. Helst begge deler 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. januar #463 Del Skrevet 22. januar Hønemoor skrev (22 timer siden): Jeg gleder meg alltid til enhver episode av alle mot alle. Men akkurat denne sesongen er det liksom ingen hast for meg å se. Syns det er lite spennende personer og mange av de hadde jeg verken sett eller hørt om før. Bortsett fra Henrik Mestad og Torbjørn Røe Isaksen, syns jeg rett og slett ikke castingen var særlig god denne sesongen. Enig, elendig casting nå, med unntak av Torbjørn og Henrik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 25. januar #464 Del Skrevet 25. januar Merkelig at enkelte journalister (disse fra TV2 for en tid tilbake) og høyt profilerte politikere skårer så dårlig på allmennkunnskap. Røe Isaksen er jo det store unntaket. Han vet det aller meste - typisk opplyst person med mange interesser. Det kan virke som om en del av særlig de kvinnelige politikere er typisk "skoleflinke" - de har lært seg et pensum og en taktikk for å komme seg opp og fram, men har ikke bred kunnskap om samfunnet. En liten pussighet er jo at man har gjort seg opp et inntrykk av hvilke politikere/journalister/kjendiser man liker (av dem man vet hvem er) - og for meg er det gjennomgående slik at de personene jeg i utgangspunktet har hatt et godt innrykk av har gode allmennskunnskaper - f.eks. Røe Isaksen vs Trettebergstuen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet torsdag kl 20:53 #465 Del Skrevet torsdag kl 20:53 (endret) Synes det er litt spesielt å ha vært kulturminister og aldri ha hørt om Spelemann på taket eller Inger Sitter. Endret torsdag kl 20:58 av Kelsi 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå