odipodis Skrevet 6. september 2021 #181 Del Skrevet 6. september 2021 Liker denne sesongen! Ingen suveren vinnerkandidat sånn som de to vinnerlaget de siste sesongene, og ingen lag som er heelt på jordet (som Marte og Iman i fjor). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 23. september 2021 #182 Del Skrevet 23. september 2021 Gledes til å se 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2021 #183 Del Skrevet 29. september 2021 Sandeep & Abu er nok mine favoritter i år 😊 Men liker veldig godt Alex & Iben🥰 også, og Svein & co. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 1. oktober 2021 #184 Del Skrevet 1. oktober 2021 Entern skrev (På 29.9.2021 den 13.13): Sandeep & Abu er nok mine favoritter i år 😊 Men liker veldig godt Alex & Iben🥰 også, og Svein & co. Enig om Abu/Sandeep, og Iben/Alex. Mest imponert over Sandeep denne sesongen.. Alt den mannen kan! Litt som Magnus Devold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 2. oktober 2021 #185 Del Skrevet 2. oktober 2021 Entern skrev (På 29.9.2021 den 13.13): Sandeep & Abu er nok mine favoritter i år 😊 Men liker veldig godt Alex & Iben🥰 også, og Svein & co. Helt enig. Utrolig flinke karer 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2021 #186 Del Skrevet 2. oktober 2021 Sandeep og Abu rocker bare mer og mer, håper de vinner!😊 Selv om favorittepisoden var Alex vs Svein😁😁😁😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okaki Skrevet 2. oktober 2021 #187 Del Skrevet 2. oktober 2021 Scenen der Bjørn Henning kjeftet på ap-damene om hva som var kvinnediskriminerende, når de selv foreslo «fuckboy» var episk😂😂 Sandeep imponerer🙌🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 3. oktober 2021 #188 Del Skrevet 3. oktober 2021 odipodis skrev (På 6.9.2021 den 21.20): Liker denne sesongen! Ingen suveren vinnerkandidat sånn som de to vinnerlaget de siste sesongene, og ingen lag som er heelt på jordet (som Marte og Iman i fjor). Ingen lag som er helt på jordet??? Har du sett episodene med Helene og Birgit? 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 6. oktober 2021 #189 Del Skrevet 6. oktober 2021 Har ikke spørsmålene gått veldig fra allmennkunnskap til underholdning og fjas? Hurtigrunder med ting som er gule etc, og utrolig mange spørsmål om film, tv og kjendiser? Var jo ikke sånn de forrige sesongene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 6. oktober 2021 #190 Del Skrevet 6. oktober 2021 Liker programmet, men er litt overrasket over kunnskapsnivået til noen. Helene Spilling, trodde jeg hadde mer kunnskap enn det hun viser. Er jo Birgit Skarstein som drar hele lasset på laget. Derimot er jeg imponert av både Charter Svein og Alex Rosen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 6. oktober 2021 #191 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Mest imponert av Alex og iben egentlig. Føler det er eneste laget som begge to bidrar like mye og utfyller hverandre godt. Positivt overraska over begge to Endret 6. oktober 2021 av rosemarin 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 6. oktober 2021 #192 Del Skrevet 6. oktober 2021 rosemarin skrev (46 minutter siden): Mest imponert av Alex og iben egentlig. Føler det er eneste laget som begge to bidrar like mye og utfyller hverandre godt. Positivt overraska over begge to Iben er flink, ja. Håper hun og Alex vinner 🎉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 7. oktober 2021 #193 Del Skrevet 7. oktober 2021 Vil gjerne se en episode der Henriette og Jon sitter i buret. Som en bonusepisode på slutten mot vinnerlaget for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 9. oktober 2021 #194 Del Skrevet 9. oktober 2021 Det som har irritert meg litt de siste episodene er at det helt i begynnelsen sies at "nå må Magnus og Maria skjerpe seg for at de skal ha sjans til å nå semifinalen" eller noe i den dur. De har da spilt en del færre ganger enn mange av de andre lagene?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 10. oktober 2021 #195 Del Skrevet 10. oktober 2021 Blå lenestol skrev (8 timer siden): Det som har irritert meg litt de siste episodene er at det helt i begynnelsen sies at "nå må Magnus og Maria skjerpe seg for at de skal ha sjans til å nå semifinalen" eller noe i den dur. De har da spilt en del færre ganger enn mange av de andre lagene?? Haha tenkte på det samme, de har jo knapt vært med?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 10. oktober 2021 #196 Del Skrevet 10. oktober 2021 Iben og Alex er flinke, men jeg synes hun fremstår med litt dårlig holdning og ikke så veldig likende. Er også overrasket over hvor lite Helene (?) vet, selv innen dans. Heier på Magnus og Maria og Abu og Sandeep. 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 11. oktober 2021 #197 Del Skrevet 11. oktober 2021 Blå lenestol skrev (På 9.10.2021 den 23.04): Det som har irritert meg litt de siste episodene er at det helt i begynnelsen sies at "nå må Magnus og Maria skjerpe seg for at de skal ha sjans til å nå semifinalen" eller noe i den dur. De har da spilt en del færre ganger enn mange av de andre lagene?? Jeg ble rett og slett SUR da de sa det, skrudde bare av haha. De har jo nesten ikke spilt og de har jo bare tapt en kamp. Jeg heier så inderlig på de fordi Magnus er bare helt fantastisk dyktig! Heier på de og podcastlaget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 13. oktober 2021 #198 Del Skrevet 13. oktober 2021 Irriterer meg veldig hvor mye Jon og Henriette hjelper til for tiden, hinter og stiller veldig ledende spørsmål til tider. Kan ikke huske at det var så ille før heller, så skjønner ikke hvorfor de gjør det hele tiden nå... Ellers liker jeg Tuva, Ronny og Niklas, så er skuffet over hvor utrolig slitsomme jeg synes de er i alle episoder 😅 Fikk bare lyst til å klage litt. Heier også på podkastlaget, Sandeep og Magnus. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 13. oktober 2021 #199 Del Skrevet 13. oktober 2021 On 10/9/2021 at 11:04 PM, Blå lenestol said: Det som har irritert meg litt de siste episodene er at det helt i begynnelsen sies at "nå må Magnus og Maria skjerpe seg for at de skal ha sjans til å nå semifinalen" eller noe i den dur. De har da spilt en del færre ganger enn mange av de andre lagene?? Jeg er enda verre, for jeg irriterer meg over hvordan han bruker ordet "leder". Etter at ett lag har vært i den røde stolen for eksempel, så vil dette laget gjerne ha 12 poeng mer enn det andre, og Almaas bare "Nå leder lag X med 12 poeng!!!" og jeg tenker at nei, de leder jo egentlig ikke, siden det andre laget ikke har fått prøve seg på oppgaven enda. Det er ikke snakk om en reell ledelse med mindre lagene har fått de samme mulighetene til å sanke poeng. Men jeg innser at det er jeg som er rar. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #200 Del Skrevet 13. oktober 2021 17.11 skrev (44 minutter siden): Jeg er enda verre, for jeg irriterer meg over hvordan han bruker ordet "leder". Etter at ett lag har vært i den røde stolen for eksempel, så vil dette laget gjerne ha 12 poeng mer enn det andre, og Almaas bare "Nå leder lag X med 12 poeng!!!" og jeg tenker at nei, de leder jo egentlig ikke, siden det andre laget ikke har fått prøve seg på oppgaven enda. Det er ikke snakk om en reell ledelse med mindre lagene har fått de samme mulighetene til å sanke poeng. Men jeg innser at det er jeg som er rar. Det er ikke du som er rar, i alle fall ikke bare du, for jeg irriterer meg også over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå