Gå til innhold

Stort håravfall


Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har startet med Priorin kapsler, ca. 21.06. Det står at man må ta dem i 3-6 mnd for å se forskjell. Jeg har ikke merket noe forskjell enda, kun at håret føles mykere. Mister like mye 😢

Anonymkode: 47bc1...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke døm min beslutning om å ta dette. Men jeg begynte med heste biotin. Flytende form, det tas fortere opp i kroppen enn pille produkter for oss. Jeg tar en som heter bare biotin. Og en som heter shy feeder. Shy feeder er 4 forskjellige b vitaminer. Jeg begynte og ta det for rundt 2 mnd siden og merker forskjel på alt mulig egentlig. Hårstråa er tykkere allerede etter 3 uka. Og etterhvert vokser håret fortere på hele kroppen for min del da xD. Men mer energi har jeg også. Tar opp adhd medisinene mine bedere også. Og neglene mine vokser ut sinnsykt mye tykkere og raskere, og mister omtrent 0 hårstrå, og jeg mista mye hår etter svangerskapet og ønska å gro det ut fortere enn etter første svangerskap. Det er ikke noe farlig i heste vitamin. Det eneste er at de er klart sterkere enn til mennesker. Tar 10 000 mcg biotin om dagen. Og den varer kjempe lenge og er billigere alternativ. Og det funker 👏 men man kan få mye mere uren hud om ikke man passer på hva man stapper i munnen selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og foresten har jeg bre hørt at lee stafford hair growth and hair loss mask skal være kjempe god, og gjør det den sier. Jeg har selv bestilt en for å prøve 😊 ikke fått den enda 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biotin kosttilskudd i kombinasjon med Nisim shampoo har reddet meg.

Anonymkode: 598ba...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biotin kosttilskudd i kombinasjon med Nisim shampoo har reddet meg.

Anonymkode: 598ba...d1d

Biotin tilskudd som hva?

Anonymkode: 47bc1...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biotin tilskudd som hva?

Anonymkode: 47bc1...639

Bruker dette: https://www.ebay.com/itm/Biotin-by-Natrol-100-tablets-1000-mcg-1-pack/174410330079?epid=129107995&hash=item289baa6fdf:g:7QkAAOSwA1dfRvL2

Kjøpte for lenge siden før de nye tollreglene kom. Kjøper nok noe fra Norge neste gang. 

Anonymkode: 598ba...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 1 barns mamma skrev:

Ikke døm min beslutning om å ta dette. Men jeg begynte med heste biotin. Flytende form, det tas fortere opp i kroppen enn pille produkter for oss. Jeg tar en som heter bare biotin. Og en som heter shy feeder. Shy feeder er 4 forskjellige b vitaminer. Jeg begynte og ta det for rundt 2 mnd siden og merker forskjel på alt mulig egentlig. Hårstråa er tykkere allerede etter 3 uka. Og etterhvert vokser håret fortere på hele kroppen for min del da xD. Men mer energi har jeg også. Tar opp adhd medisinene mine bedere også. Og neglene mine vokser ut sinnsykt mye tykkere og raskere, og mister omtrent 0 hårstrå, og jeg mista mye hår etter svangerskapet og ønska å gro det ut fortere enn etter første svangerskap. Det er ikke noe farlig i heste vitamin. Det eneste er at de er klart sterkere enn til mennesker. Tar 10 000 mcg biotin om dagen. Og den varer kjempe lenge og er billigere alternativ. Og det funker 👏 men man kan få mye mere uren hud om ikke man passer på hva man stapper i munnen selvfølgelig. 

på tre uker har håret ditt vokst 6-7 mm. Hvordan kan du se at 6 mm hår er blitt tykkere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...