AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #21 Skrevet 11. september 2020 Det viktigste er å ikke stresse med det. Bare fortsett å prøve, og plutselig en dag er det din tur. Jeg var selv jomfru til jeg var 29, men ble pappa da jeg var 31. Det vanskeligste er å få en kvinne interessert i mer enn vennskap, som du har merka. Det er ikke lett, og for min del føler jeg at det er mest flaks det går på med mindre man er en stor flørter. Første kyss kan sitte litt langt inne, men det er siste hinder slik jeg ser det. Sex er ikke vanskelig, og er mye lettere å lære seg enn andre aktiviteter jeg kan komme på. Null problem å debutere seint. Anonymkode: 7c312...494
Silva Pluvialis Skrevet 11. september 2020 #22 Skrevet 11. september 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #23 Skrevet 12. september 2020 3 timer siden, Uatskillelig skrev: Ikke nødvendigvis. Om jeg skal finne meg en livspartner så ønsker jeg gjerne at vi skal skape erfaringen sammen. At det skal være et felles prosjekt, ikke noe vi nødvendigvis må ha eksperimentert med tidligere. Lite erfaring er bra, for lite erfaring er lite sammenligningsgrunnlag. Og om begge har lite erfaring så stiller jo begge likt. Ville gjerne blitt sammen med en som var jomfru. Men blir du ikke veldig kåt da?, onanerer du? Anonymkode: 6745b...201
Sykkelkopp Skrevet 12. september 2020 #24 Skrevet 12. september 2020 Hvis du får jevnlig dates på tinder med damer under 30 gjør du det bedre enn de fleste menn. Alt du trenger nå er eksponeringsterapi. Du må øke din sosiale fridom og begynte å tørre å skape en viss tension på datene dine. Å gå fra person til person samtale, til mann til kvinne samtale. Vis din romantiske interesse, og våg å dumme deg ut for erfaringens skyld. Det kommer en ny en etterpå Hvis du er uerfaren kan det være en veldig fin start å bare si hun er fin. Pass på at dere ikke drar på date der det er et bord mellom dere- så du får sjansen til å ta på henne. Prøv å finn noe å "erte" henne med. Ikke nødv av. noe hun faktisk er, men kom f.eks med humoristiske overdrevne antagelser. Og pass på at hun vet du tuller. Vær kongruent. Har du en tøysete personlighet kan du ta henne i hendene og si du elsker henne innen 5 min og hun vet du tuller. Har du feil personlighet kan hun tro du er needy og creepy. Og en annen ting, ikke overdriv. Noen skifter til bare tull. Tør å værr seriøs En annen annen ting, ikke bare automatisk aksepter alt hun sier. La henne investere i å kvalifisere seg. Hun synes xyz er bra? Ikke bare vær sånn " jeg liker alt du liker" Spør hvorfor? Noe annet som kan øke din sosiale frihet og minimere needyness : sett opp flere førstedater inntil hverandre. F.eks tre dsger på rad. Da tør du ta en sjans på date 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #25 Skrevet 12. september 2020 Bare se hvilke typer menn damer liker: ikke nødvendigvis billedskjønne, men mannfolk som tar vare på seg selv. Dra til en god frisør/barberer og spør hva som ville kledd deg. Du kan dra til flere og spørre hva de tenker. Ta vare på personlig hygiene. Bruk produkter tilpasset en mann, Asan mann og en mannlig dusjsåpe. Ikke Lano!!!, eller dobbeldusj eller slike fæle greier. Lukt er veldig viktig for tiltrekning, les om det og forstå verden bedre. Ikke bruk for mye parfyme, mannlige parfymer lukter meget sterkt! En liten dæsj i luften før du går igjennom duftskyen er mer enn nok! Og du? Skitten pikk er helt grusomt! Dra forhuden tilbake, vask grundig i alle folder, skyll med nok vann, dra forhuden tilbake også når du tørker underlivet og ikke glem ballene/rumpa. Såpe!!! Kjøp klær dersom de du har er utslitt eller litt slaskete. Dersom du ikke har en stil så kjøp en klassisk enkel svart jeans (uten trykk/rare sømmer e.l.). Så en enkel genser og noen svarte t-skjorter. Søk opp simple menswear på Google. Å date er et "numbers game" og du må rett og slett være plain nok til å tiltrekke deg flest mulig damer for å øke sjansene dine. Sko, det er ofte her man kan se på mannfolka om de tar vare på seg selv. Altfor mange menn går i skikkelig slaskete og slitte sko! Og sokker!!! Begynn med styrketrening! Ikke vits å bli fanatisk, men kvinner blir tiltrukket av styrke. Du trenger ikke se sterk ut, men som kvinne har det mye å si om mannen kan hjelpe meg å åpne syltetøyglasset eller ikke... biologi rett og slett. Prøv å vis forståelse når en dame prater til deg. Du har fått gode tips om bøker her inne. Vi vil ikke alltid ha en løsning på de problemene vi snakker om, men vi ønsker at vi ønsker anerkjennelse. Gi små komplementer, men ikke overdriv. Si f.eks. at du synes hun virker fornuftig før du sier mer dersom hun forteller om noe du kan mene hun løste bra. Ikke si at du synes hun er pen/vakker, det har hun hørt 1000ganger før. Vær kreativ, si noe hyggelig som ikke alle uten peiling kan si. At en dame er vakker er liksom... så utrolig kjedelig og du drukner i bunken av menn som har sagt det tidligere. Koster deg ikke en krone å si liksom. Mens noe du liker ved personligheten hennes, lagt subtilt frem blant noe annet du sier virker bedre. Da får hun følelsen av at du har SETT henne og hun forcneter det heller ikke. Som kvinne forvneter man å høre at man er pen, faktisk. Anonymkode: 557be...8db 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #26 Skrevet 12. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi små komplementer, men ikke overdriv. Si f.eks. at du synes hun virker fornuftig før du sier mer dersom hun forteller om noe du kan mene hun løste bra. Ikke si at du synes hun er pen/vakker, det har hun hørt 1000ganger før. Vær kreativ, si noe hyggelig som ikke alle uten peiling kan si. At en dame er vakker er liksom... så utrolig kjedelig og du drukner i bunken av menn som har sagt det tidligere. Koster deg ikke en krone å si liksom. Mens noe du liker ved personligheten hennes, lagt subtilt frem blant noe annet du sier virker bedre. Da får hun følelsen av at du har SETT henne og hun forcneter det heller ikke. Som kvinne forvneter man å høre at man er pen, faktisk. Anonymkode: 557be...8db Dette er veldig uenig i. Jeg er 32, og har aldri i mitt liv får høre fra en mann at han synes jeg er pen/vakker. Det er ikke vanlig for nordmenn å spre rundt seg med komplimenter i hytt og pine. At alle damer får masse komplimenter på utseende tiden, er noe jeg har stadig vekk leser på diverse forum på internett og hører på sjekketips-videoer på Youtube, men for den gjengse kvinne i gata i Norge er ikke dette realiteten egentlig. Jeg hadde blitt DØDSGLAD hvis en mann sa til meg at han synes jeg er pen, for jeg aner ikke om noen i hele verden noen gang har synes det, faktisk... Anonymkode: 1c213...d55 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #27 Skrevet 12. september 2020 Jeg er egentlig håpløs med damer selv, men vil gi mine tips: -Gå til frisøren ca hver 4. uke, vær fin på håret til enhver tid. -Har du anlegg kan du ha 3-dagers skjegg. -Gå relativt velkledd både til hverdag og fest (dvs ikke joggedress) -Dusj hver morgen, og før dater og byturer. -Snakk med folk, både kvinner og menn, om sjansen byr seg på byen feks. Du trenger ikke være festens midtpunkt, men om du prater med andre blir du lagt merke til. Og da mener jeg bare sosial prat, og ikke sjekking. -Tren jevnlig. -Du får jo matcher på tinder, så du er faktisk en attraktiv mann! Ikke glem det, du er en mann som er ettertraktet. Vanlige menn på din alder kan ofte bare drømme om slikt Anonymkode: 11f8b...c43
Gjest Minesveiper Skrevet 12. september 2020 #28 Skrevet 12. september 2020 (endret) On 9/10/2020 at 11:45 PM, AnonymBruker said: Her ligger også en del av problemet. Som en mann uten høy status og utseende blir det mitt ansvar å starte og å føre interaksjonen videre. Når jeg var en sjenert og usikker ung mann, var dette veldig vanskelig. Siden ingen viste interesse for meg og det å være usikker er omtrent det ultimate turn off som mann, sier det seg selv at det ikke skjedde noe. Jeg har jobbet hardt med å bli mindre sjenert og usikker. Føler jeg på mange måter har blitt bedre. Anonymkode: 928a0...28a Du er ikke alene om dette. Det er skjebnen til sikkert 80%+ av mennene i befolkningen gitt at man går for de man er tiltrukket av. On 9/10/2020 at 11:45 PM, AnonymBruker said: Det at det ikke går an å dra på byen, prøve å flørte og drite seg ut i stor skala nå for tiden, gjør at jeg har tydd til tinder. Det blir ikke så mange match, men de som blir, greier jeg å stort sett å gjøre det greit med, og det blir noen dates. Det blir hyggelige dates, men bare det. Kjemien og den seksuelle spenningen uteblir. Her kommer usikkerheten min frem igjen. Jeg vet det er jeg som må skape denne spenningen, men den manglende erfaringen min gjør meg usikker og jeg får det ikke helt til. Flere dates blir det altså ikke. Det er jo forventet at en over 30 år skal ha erfaring, og uten denne erfaringen er det vanskelig å skaffe seg mer, så det går liksom ikke opp. Anonymkode: 928a0...28a Det er ikke slik at man nødvendigvis bevisst må tvinge fram kjemi eller spenning for at en dame skal like deg. Problemet ditt kan like så godt være at det oser usikkerhet av deg, og det gjør at damene ikke klarer å slappe av. Det er godt mulig du kan klare deg bra om du bare blir kvitt usikkerheten uten at du da trenger bevisst gå inn for å gjøre diverse handlinger for å skape kjemi, og spenning. Siden det kommer fram litt forskjellige perspektiv i tråden så velger jeg å dele et annet perspektiv. Om en dame finner deg attraktiv, så må du ikke gå all inn for å skape spenning osv. Det holder å bare oppføre seg normalt dersom utgangspunktet er at hun liker deg. Dette med å ha et overdrevet fokus på tiltrekning, spenning, kjemi osv er noe som kommer fra datingguruer. Utgangspunktet er jo da ofte at damen ikke er veldig tiltrukket i begynnelsen, men er sånn halveis interessert. Når du begynner å føle deg mer sikker, og klarer å være deg selv innenfor normene som kulturen vår har satt (jeg for eksempel har mange rare fakter osv, men viser jo de aldri før damen er hooked :P) kan fokuset heller være å ha det kjekt på date fremover å liksom måtte få inn diverse handlinger for å skape kjemi og spenning. De siste datene jeg har hatt har vært veldig A4, og som regel pleier ikke jeg gjør gjøre relasjonen fysisk før date 3 eller etter date 3. Det kommer an på damen og hva hun signaliserer. Endret 12. september 2020 av Minesveiper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå