Gjest *Sanne* Skrevet 21. juli 2005 #1 Del Skrevet 21. juli 2005 Kan jeg ta med vernadakassene våre når vi flytter? Eller regnes de som fast inventar? Det står masse blomster i dem, og disse kommer uansett til å visne innen ny eier tar over vår gamle leilighet. Det er sånne standard plastkasser som henger i holdere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. juli 2005 #2 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har alltid tatt med verandakasser når vi har flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmk Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 Verandakasser er ikke innventar. Du tar jo med deg blomsterkrukker også, så kassene er dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg hadde tatt de med dersom de hadde passet dit jeg skulle flytte, men dersom de bare hadde blitt satt i en bod e.l. i påvente av en fremtidig bolig e.l. hadde jeg latt de henge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 22. juli 2005 #5 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg lot min henge igjen, men det var i en utleiebolig, da... Ville ikke ha den lenger. Endret 22. juli 2005 av Cupcake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. juli 2005 #6 Del Skrevet 22. juli 2005 Tror selve kassene er løsøre som man tar med seg, mens hengerne må stå igjen. Alt fastskrudd skal i prinsippet stå igjen. Jeg ville nok latt kassene stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 22. juli 2005 #7 Del Skrevet 22. juli 2005 Så hvis man har skrudd fast masse bokhyller på veggen i stua må de også bli igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 23. juli 2005 #8 Del Skrevet 23. juli 2005 Alt som er fastmontert skal stå igjen med mindre det blir spesifisert at dette ikke følger med leiligheten. Jeg ville ha latt verandakassene og bokhyllene stå, blomstene hadde jeg tatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdf Skrevet 23. juli 2005 #9 Del Skrevet 23. juli 2005 Så hvis man har skrudd fast masse bokhyller på veggen i stua må de også bli igjen? ← nei, de er dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aasd Skrevet 23. juli 2005 #10 Del Skrevet 23. juli 2005 Tror selve kassene er løsøre som man tar med seg, mens hengerne må stå igjen. Alt fastskrudd skal i prinsippet stå igjen. Jeg ville nok latt kassene stå. ← Nei, festene hører til kassene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. juli 2005 #11 Del Skrevet 23. juli 2005 Du tar dem selvfølgelig med deg. Opphenget hører til kassene. Hadde det vært sånne faststøpte betongkasser, så hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #12 Del Skrevet 23. juli 2005 Bor du i blokk? Hvis blomsterkassene er like for alle i borettslaget og av en spesiell og kanskje utgått type ville jeg latt dem henge igjen. Du fikk kanskje disse blomsterkassene av forrige eier nettopp med tanke på at fasaden fortsatt skal være ensformig? Noen borettslag er meget nøye med dette, og surt hvis neste beboer skal måtte slite med dette fordi du tok med deg noen blomsterkasser som kanskje er umulig å oppdrive i butikker i dag? Blomsterkasser koster tross alt ikke så mye, så du har nok råd til å kjøpe noen nye. Hvis du derimot flytter fra en enebolig er det ingen som vil etterlyse blomsterkassene så framt de ikke er skrudd fast i veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. juli 2005 #13 Del Skrevet 23. juli 2005 Blomsterkassene kan du ta med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 26. juli 2005 #14 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) ... Endret 26. juli 2005 av Morrison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå