Gå til innhold

Hadde samleie på mandag, og idag fikk jeg melkehvitt utflod?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samleie på mandag da han kom inn i meg på doggy og idag når jeg gikk på do så kom det skikkelig hvitt utflod fra meg, det bare falt ned sånn som mensen gjør når jeg setter meg på do, men det var bare masse utflod istedenfor. Jeg har hatt litt kramper i det siste også, spesielt igår og litt idag også.

Kan hende jeg går for dypt inn i det her, men noen som kan ha en forklaring på det fordi jeg har hatt sånn type utflod før, men det er ganske sjeldent og jeg husker ikke om det har skjedd før eller etter EL eller mensen. Hukommelsen min går dessverre ikke så langt bak og jeg er lei av å google masse rart og ikke finne det jeg leter etter.

Jeg og mannen min er i i tidlig 20-årene hvis det hjelper dere på noen som helst måte, hvis dere har hatt noe lignende opplevelser. Takk på forhånd for svar. Jeg er ganske ny, prøver å lære nye ting om kroppen min og jeg vil vite hva alt betyr nå plutselig så jeg blir jo så fokusert å høre fra andre mennesker og google alt sammen til jeg er helt utslitt.

Anonymkode: fa3f8...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du skal slutte å overanalysere alt mulig. Og det er helt irrelevant hvilke stillinger du har, trenger ikke ha det med i trådene. Start på prevensjon nå. 

Anonymkode: c64fa...cc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du prevensjon? 

Altså du sier ikke engang når du hadde mens sist, kan være symptomer på at mensen er på vei 

Anonymkode: 4aa82...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være sæden som renner ut igjen. Eller at bakteriefloraen har blitt forstyrret av sæden så utfloden forandrer litt farge. Sexstillinger er irrelevant for temaet...

Anonymkode: 1fc76...d4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man har større sjanse på å bli gravid når man avslutter med doggy enn misjonær. Jeg har ikke hatt mensen i 3-4 måneder, tror jeg allerede har hatt eggløsning en gang, er ganske usikker fordi jeg har høy sexlyst ganske ofte.

Jeg går ikke på prevensjon fordi jeg og mannen vil ha barn, men det er ikke sånn at vi aktivt prøver så hardt vi kan, vi skal se om det plutselig kommer til å skje eller ikke. Siden vi er så unge så håper vi på en overraskelse. Han har god utdanning og har startet på en jobb der han kommer til å nesten tjene en halv million i året, så det blir ikke problem for oss når babyen kommer hvis det er tilfellet. Har både lyst til å være gravid og ikke gravid, er bare 100% sikker på at jeg vil ha barn allerede og at jeg kommer til å elske barnet mitt mer enn alt og jeg vet at jeg er klar selvom alt ikke er helt på plass enda.

- TS

Anonymkode: fa3f8...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...