Gå til innhold

Brydde seg ikke om at han fikk stå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han synes vel det er naturlig å ha ereksjon? Jeg har vært våt flere ganger i nærkontakt med lettkledde menn. Vi damer har en STOR fordel der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del hadde trukket meg ut av situasjonen hvis jeg merket det var «noe på gang» og ikke situasjonen på noen måte så ut til å legge opp til noe amorøst.

Ikke innafor i mine øyne.

Anonymkode: 2fa61...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe merkverdig ved det i det hele tatt tenker nå jeg.  Ståpikk får man iblant, men i badstua og på stranda (nakenstrand) er det vel mest vanlig å skjule seg litt når det er mye folk der og folk man ikke kjenner. Men sammen med gode venner er det vel mest morsomt hvis man skulle si noe om det.  Ståpikk er undervurdert :) Den er nå mye flottere når den står mot at den henger der slapp med nisselue ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del hadde trukket meg ut av situasjonen hvis jeg merket det var «noe på gang» og ikke situasjonen på noen måte så ut til å legge opp til noe amorøst.

Ikke innafor i mine øyne.

Anonymkode: 2fa61...5e7

Veldig uenig. En ståkuk skal bæres med stolthet!

Anonymkode: cd35a...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og naturlig, men jeg prøver likevel å skjule det når det skjer.     

Anonymkode: 1688b...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange ganger jeg har sett at menn har fått ståpikk i situasjoner der de kanskje ikke burde ha fått det. Men når det har skjedd har jeg egentlig synes at det har vært litt sjarmerende. Jeg har aldri opplevd noen ubehageligheter med det. Jeg tror nok også at de fleste forsøker å skjule det om det skjer. En gang var i sauna med en kollega. Han forsøkte å skjule det med å klemme lårene tett sammen og slik holde den nede. En annen gang var vi noen venner ute på kveldsbad og badet nakne. Da hadde den ene ståpikk da han hoppet uti, men den var helt vanlig da han kom opp igjen. Det siste tilfellet jeg husker er at faren til en venninne hadde ståpikk i utedusjen på hytta da jeg kom rundt hjørnet. Han snudde seg fort og jeg gikk like fort tilbake. Kjæresten ser jeg rett som det er med ståpikk også når vi ikke har sex så det regner jeg som helt vanlig.

Anonymkode: 0c3a0...103

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke så mange ganger jeg har sett at menn har fått ståpikk i situasjoner der de kanskje ikke burde ha fått det. Men når det har skjedd har jeg egentlig synes at det har vært litt sjarmerende.

Jeg er veldig enig i dette, spesielt dersom mannen har stil og trygghet nok til å ikke gjøre noe poeng ut av det. Og da blir jo "jobben" for de/den som er der å heller ikke gjøre noe poeng ut av det.

Jeg er av og til i "nakne miljøer" fordi jeg trives med det. Da tenker jeg på naturiststrender i Norge og i utlandet, på spa eller for den sakens skyld i forbindelse med dukkerter i små vann på fjelltur eller nattbad på hyttetur. Sånne ting. Ikke ofte, men av og til. Underveis har jeg jo sett noen ereksjoner. Det er ikke vanlig, men det kan skje.

Det mest imponerende jeg opplevde var da jeg sto og snakket med en bekjent. Jeg hadde badet, han skulle bade, og så ble vi stående og snakke. Han fikk reisning mens vi snakket, og vi snakket altså om noe fullstendig ikke-seksuelt og stemningen var ikke erotisk overhodet. Men han fikk stå. Helt hundre prosent skrått opp. Han brydde seg ikke, han fortsatt å snakke med meg som om ingenting hadde skjedd, og jeg holdt blikket hans og pratet videre. Litt etterpå skilte vi lag og han hoppet uti, og that's it. Da han kom opp var han nesten slapp igjen så jeg og mer var det ikke med det.

Et par andre ganger, i fellesdusjer og saunaer, har jeg sett lignende, helt eller delvis erigerte menn. Noen virker så laidback at de ikke strever med å skjule seg, de bare gjør det de ellers ville ha gjort, og så roer ting seg av seg selv i løpet av kort tid. Det har aldri føltes ubehagelig eller påtrengende og jeg har vennet meg til å ikke synes at det er så rart. Jeg har forstått at ståpikk ikke betyr at mannen er kåt. Og at en mann kan få stå av å se hud og nakenhet, uten at det innebærer noe negativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke så mange ganger jeg har sett at menn har fått ståpikk i situasjoner der de kanskje ikke burde ha fått det. Men når det har skjedd har jeg egentlig synes at det har vært litt sjarmerende. Jeg har aldri opplevd noen ubehageligheter med det. Jeg tror nok også at de fleste forsøker å skjule det om det skjer. En gang var i sauna med en kollega. Han forsøkte å skjule det med å klemme lårene tett sammen og slik holde den nede. En annen gang var vi noen venner ute på kveldsbad og badet nakne. Da hadde den ene ståpikk da han hoppet uti, men den var helt vanlig da han kom opp igjen. Det siste tilfellet jeg husker er at faren til en venninne hadde ståpikk i utedusjen på hytta da jeg kom rundt hjørnet. Han snudde seg fort og jeg gikk like fort tilbake. Kjæresten ser jeg rett som det er med ståpikk også når vi ikke har sex så det regner jeg som helt vanlig.

Ble du litt keen på faren? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (31 minutter siden):

Jeg er veldig enig i dette, spesielt dersom mannen har stil og trygghet nok til å ikke gjøre noe poeng ut av det. Og da blir jo "jobben" for de/den som er der å heller ikke gjøre noe poeng ut av det.

Jeg er av og til i "nakne miljøer" fordi jeg trives med det. Da tenker jeg på naturiststrender i Norge og i utlandet, på spa eller for den sakens skyld i forbindelse med dukkerter i små vann på fjelltur eller nattbad på hyttetur. Sånne ting. Ikke ofte, men av og til. Underveis har jeg jo sett noen ereksjoner. Det er ikke vanlig, men det kan skje.

Det mest imponerende jeg opplevde var da jeg sto og snakket med en bekjent. Jeg hadde badet, han skulle bade, og så ble vi stående og snakke. Han fikk reisning mens vi snakket, og vi snakket altså om noe fullstendig ikke-seksuelt og stemningen var ikke erotisk overhodet. Men han fikk stå. Helt hundre prosent skrått opp. Han brydde seg ikke, han fortsatt å snakke med meg som om ingenting hadde skjedd, og jeg holdt blikket hans og pratet videre. Litt etterpå skilte vi lag og han hoppet uti, og that's it. Da han kom opp var han nesten slapp igjen så jeg og mer var det ikke med det.

Et par andre ganger, i fellesdusjer og saunaer, har jeg sett lignende, helt eller delvis erigerte menn. Noen virker så laidback at de ikke strever med å skjule seg, de bare gjør det de ellers ville ha gjort, og så roer ting seg av seg selv i løpet av kort tid. Det har aldri føltes ubehagelig eller påtrengende og jeg har vennet meg til å ikke synes at det er så rart. Jeg har forstått at ståpikk ikke betyr at mannen er kåt. Og at en mann kan få stå av å se hud og nakenhet, uten at det innebærer noe negativt.

Jeg synes du har et avslappet forhold til menns ereksjoner. Samtidig som det virker som at du er litt nysgjerrig på dette, og kanskje også synes det er bittelitt pirrende (?). Jeg har det i så fall på samme måte med kvinnekjønnet. Når jeg er i situasjoner der jeg treffer kvinner nakne, så får jeg lyst å ta et gløtt, selv om jeg konsentrerer meg om å holde blikkontakt. 
Hilsen mann 

Anonymkode: 20582...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samtidig som det virker som at du er litt nysgjerrig på dette, og kanskje også synes det er bittelitt pirrende (?).

Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet og et veldig naturlig forhold til kjønn og seksualitet. Jeg er over 50 år og har sett nakne menn og kvinner i alle slags fasonger og settinger, også mens de har sex.  Jeg er fullstendig laidback, men fortsatt interessert i andres reaksjoner og forhold til seksualitet. En mann som håndterte situasjonen slik jeg beskrev, imponerer meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (4 minutter siden):

Jeg har et veldig avslappet forhold til nakenhet og et veldig naturlig forhold til kjønn og seksualitet. Jeg er over 50 år og har sett nakne menn og kvinner i alle slags fasonger og settinger, også mens de har sex.  Jeg er fullstendig laidback, men fortsatt interessert i andres reaksjoner og forhold til seksualitet. En mann som håndterte situasjonen slik jeg beskrev, imponerer meg.

Jeg er i din alderskategori, og jeg har mange av de samme erfaringene som deg. Jeg har sett andre - både menn og kvinner - i alle mulige (og umulige ) typer seksuelle situasjoner. I tillegg til at jeg jevnlig er på naturiststrand. Nakenhet og sex har jeg et særdeles avslappet forhold til. 

Anonymkode: 20582...1da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2020 den 15.49):

Dette er et spørsmål som er litt småteit. Det høres ut som en trolletråd, men det er det ikke. Det er heller ingen stor sak, men det er noe jeg har tenkt litt på.

Dette var sent i fjor høst. Nesten et år siden. Vi (jeg og samboer) var på tur sammen med et vennepar. Alle er +/- 30 år. Det var badstu, som vi skulle ta etter en gåtur. Vi fyrte opp og de to andre kledte av seg. Helt av seg. OK, da så, tenkte vi og gjorde som dem.

Litt rart å se hverandre nakne sånn, men de andre var helt avslappet og laidback. VI satt, snakket, plasket vann på ovnen og gikk inn/ut for en dusj. Underveis fikk den andre mannen stå. Ordentlig harding. Men han brydde seg ikke. Han forsøkte ikke å dekke seg til, kommenterte ingenting og kona hans var også helt upåvirket.  En gang reiste han seg for å skvette vann på ovnen, mens pikken sto skrått opp. Etter litt tid forsvant ereksjonen og det var det.

Sånn er det. Jeg mener, dette er jo noe som skjer helt naturlig, og det er sikkert dumt å tenke på det så¨lenge etter og ta det opp her. Og jeg mener ikke at noe var galt eller noe, slett ikke. Det var mer hvordan de håndterte det som jeg tenker på. Helt laidback, som om det ikke hadde skjedd noen ting.

Hadde det vært oss, ville han vært stresset, forsøkt å dekke seg til med benet, kanskje unnskyldt seg. Jeg hadde vært flau, usikker på om dette var skandale. Jeg beundrer dem egentlig litt for det der. Tenk å være så trygg på egen nakenhet.

Anonymkode: 3f900...5d3

Ja tenk på det, og være så trygg på sin egen kropp at du ikke trenger å unnskylde for at en helt naturlig reaksjon skjer. 

Hva er problemet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ble du litt keen på faren? 😉

Kanskje ikke akkurat keen, men litt moro var det sett i ettertid. Og så ble jeg nok litt nysgjerring på om han var i ferd med å onanere. Tror egentlig det, men vet ikke. Skulle gjerne visst hva han tenkte om at jeg tilfeldigvis kom (hadde håndkle rundt meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje ikke akkurat keen, men litt moro var det sett i ettertid. Og så ble jeg nok litt nysgjerring på om han var i ferd med å onanere. Tror egentlig det, men vet ikke. Skulle gjerne visst hva han tenkte om at jeg tilfeldigvis kom (hadde håndkle rundt meg).

Da hadde han nok håpet på en hjelpende hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da hadde han nok håpet på en hjelpende hånd ;)

Så nok ikke på det som en mulighet! Jeg var selvsagt ikke alene med min venninnes far på hytta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så nok ikke på det som en mulighet! Jeg var selvsagt ikke alene med min venninnes far på hytta!!!!

.. men i fantasien er alt lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

.. men i fantasien er alt lov!

... og det kal jeg heller ikke nekte for at jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 11.21):

Jeg for min del hadde trukket meg ut av situasjonen hvis jeg merket det var «noe på gang»

Her var det vel hverken noen "situasjon" eller "noe på gang". Hele poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (9 timer siden):

Er bare slik det er👍 Den kan reise seg uten noe som helst grunn, og det tilfellet du var ute for med han du snakka med, skjedde vel bare fordi han var naken ute. Bare det i seg selv kan være opphissende. Og da er det flott at dere begge ikke enser at han har en pikk som er helt stiv midt foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen som har fått stå i badstua i jula da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...