FrøkenMånestråle Skrevet 10. september 2020 #21 Del Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det står hun beundrer reaksjonen... Anonymkode: cd35a...106 Ja, men det er jo helt naturlig reaksjon for en uventet ereksjon. Hadde blitt helt satt ut jeg hvis noen begynte å unnskylde seg eller no slikt i en slik setting som de var i, da hadde det blitt kleint. En ereksjon kan jo oppstå boktavelig talt i hytt og pine og det er jo helt naturlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #22 Del Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tipper TS beundret håndteringen fordi pikken var stor. Hadde det vært en mikro hadde nok pipa fått en annen lyd. Anonymkode: e339f...3ce Riktig. Sexual harassment gjelder kun hvis fyren ikke er digg. Anonymkode: cd35a...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #23 Del Skrevet 10. september 2020 Hadde syntes det var ubehagelig og hadde nok aldri møtt de igjen - men nå hadde jeg heller ikke kledd meg naken rundt de heller da. Men man har såklart forskjellige grenser og preferanser: Men det naturlige hadde jo vært om de først spurt "er det greit om vi tar alt av oss?" før de blotter seg da. Man må jo tenke enger enn egen nesetipp og ta hensyn til at andre kanskje ikke er like komfortable med din penis som du er - og tenke over at andre kan ha opplevd ting som gjør det ukomfertabelt. Elsker å være naken med kona, men vil ikke se andre jeg kjenner nakne, vartfall ikke uten advarsel. Når de bare blotter seg + strutter rundt med hard penis er det lite gjennomtenkt Anonymkode: 320a9...a72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #24 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg føler han fikk stå fordi han så for seg en trekant både med deg og kona hans i en liten stund... eller så er det helt normalt for han og kona er vant til at han får random stå så de ville ikke snakke om det eller kommentere på det i det hele tatt? Jeg synes det er litt rart. Personlig så hadde jeg selv forventet en forklaring eller noe reaksjon fra dem hvis jeg var i samme situasjon. Anonymkode: 16fa6...144 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #25 Del Skrevet 10. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler han fikk stå fordi han så for seg en trekant både med deg og kona hans i en liten stund... eller så er det helt normalt for han og kona er vant til at han får random stå så de ville ikke snakke om det eller kommentere på det i det hele tatt? Jeg synes det er litt rart. Personlig så hadde jeg selv forventet en forklaring eller noe reaksjon fra dem hvis jeg var i samme situasjon. Anonymkode: 16fa6...144 Du hadde forventet en forklaring..? Hva mener du han skulle sagt? «Oi, jeg ble kåt, gitt! Blodet strømmet til penisen, usikker på om det var pga kona eller deg (TS)». Anonymkode: 3c05b...0e9 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #26 Del Skrevet 10. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han ikke dekker den til og sprader rundt der når han vet TS kan se den, så han han strengt tatt dyttet den i trynet hennes. Synes ikke dette er noe TS skal måtte tåle. Anonymkode: b7589...e0a Vel en penis lever sitt eget liv og er man nakne i en badsstu så må man regne med det. Ereksjon kommer og går hele døgnet på menn uten at det må være noe ekstra. Anonymkode: 79c97...e5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #27 Del Skrevet 10. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler han fikk stå fordi han så for seg en trekant både med deg og kona hans i en liten stund... Du FØLER at han fikk stå? Anonymkode: 0a158...17b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #28 Del Skrevet 10. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du FØLER at han fikk stå? Anonymkode: 0a158...17b Føler det rett i hjerterota. Anonymkode: 5bd46...250 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #29 Del Skrevet 10. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler det rett i hjerterota. Anonymkode: 5bd46...250 Haha, kan forstå at man kan føle ereksjonen hvis man får den i ryggen, men hvis man kan føle årsaken så er man jo synsk! Og da blir det for dumt at man attpåtil skal forvente en forklaring. Anonymkode: 0a158...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #30 Del Skrevet 10. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper TS beundret håndteringen fordi pikken var stor. Hadde det vært en mikro hadde nok pipa fått en annen lyd. Anonymkode: e339f...3ce Hadde det vært en micropenis så hadde ingen lagt merke til det vet du... Anonymkode: 4e505...209 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #31 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Riktig. Sexual harassment gjelder kun hvis fyren ikke er digg. Anonymkode: cd35a...106 Hvordan er det seksuell trakassering, når man frivillig går naken inn i en badstu med andre som også er nakne? Anonymkode: 05760...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #32 Del Skrevet 10. september 2020 Helt utrolig at det kan bli så mye diskusjon rundt en ståpikk; spesielt fra de som er «i mot». Enkelte må jo ha et vanvittig helskrudd forhold til kropp og sex og fitte og kukk og alt som hører med. Hva er det med folk? Har alle vært utsatt for traumatiske opplevelser i barndommen? Ingen har blitt voldtatt, skadd eller gravide. Øyne tar kun skade av skarpt lys, type sveiseflamme etc.; ikke synsinntrykk Til TS; du taklet dette (hvis det i hele tatt er noe å takle) på en perfekt og sporty måte 👍 Anonymkode: b591c...6af 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #33 Del Skrevet 10. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt utrolig at det kan bli så mye diskusjon rundt en ståpikk; spesielt fra de som er «i mot». Enkelte må jo ha et vanvittig helskrudd forhold til kropp og sex og fitte og kukk og alt som hører med. Hva er det med folk? Har alle vært utsatt for traumatiske opplevelser i barndommen? Ingen har blitt voldtatt, skadd eller gravide. Øyne tar kun skade av skarpt lys, type sveiseflamme etc.; ikke synsinntrykk Til TS; du taklet dette (hvis det i hele tatt er noe å takle) på en perfekt og sporty måte 👍 Anonymkode: b591c...6af Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da. Anonymkode: b7589...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #34 Del Skrevet 10. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da. Anonymkode: b7589...e0a Og skapt flere liv enn skytevåpen noen sinne har tatt! Anonymkode: 0a158...17b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #35 Del Skrevet 10. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da. Anonymkode: b7589...e0a I alle dager.. 🆘🆘 Hvordan er ditt forhold til menn egentlig? Anonymkode: cd35a...106 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #36 Del Skrevet 10. september 2020 jeg skjønner godt at dette var en utrolig klein situasjon med et vennepar som man aldri har sett naken før. Altså eieren av kuken og kona hans syntes åpenbart ikke det var kleint, men jeg hadde syntes det var dritkleint å sitte der med ereksjonen til en mann jeg kjenner ved siden av meg. Utrolig corny å ikke nevne noe om dette selv, eller at hun ikke sa noe. Kanskje de tenkte at badstu-greia var forspill til firkant?? Også fulgte dere ikke på.. Anonymkode: 3388c...666 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #37 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, Fysikeren skrev: Får man først ståkuk må man rett og slett bare eie det. 🤮🤮🤮🤮🤯 Anonymkode: 68590...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 10. september 2020 #38 Del Skrevet 10. september 2020 Du skriver du beundrer dem? Virker som du beundre ham, seksuelt frigjort menneske, og kanskje kunne tenkt deg smake staken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #39 Del Skrevet 10. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: 🤮🤮🤮🤮🤯 Anonymkode: 68590...b49 ????????? Anonymkode: 47bd1...0c2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #40 Del Skrevet 10. september 2020 Har en lignende situasjon jeg og dama og et vennepar var i utlandet og token naken badsstu. Jeg fikk ikke stå men halvstiv pga varmen i badsstuen og sikkert pga varme = bedre blodsirkulasjon. Dama til venneparet stirret veldig på meg og gav meg lange blikk hele tiden mens vi satt i badsstuen så ble ganske kleint for dama mi og han andre typen. Var ganske åpentlyst ay hun stirret på penisen hele tiden. Anonymkode: 79c97...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå