Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke at Karianne K er sååå høy på seg selv. Var jo litt i tvekampen men ellers er det ikke så mye. KV er jo sykt selvopptatt HELE tiden. 

Anonymkode: 21262...f14

Helt enig. Så i et klipp at Karianne A også reagerte på den ekstreme selvopptattheten til KV og jeg er sikker på at de fleste andre inne på farmen også syns hun er ekstremt selvopptatt. Lurer på hva Thor EGENTLIG tenker om henne. Han er jo for snill til å si noe. Karianne K liker jeg, egentlig. Var kanskje litt høy på seg selv i tvekampen, ja, men det var jo mildt sagt utklassing, så ikke så rart. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om Sindre hadde valgt kv som førstekjempe igjen, for en nedtur etter å ha vunnet torpet og i tillegg må ut i kamp med karianne igjen 😂 episk 😂😂😂 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nastine skrev:

Tenk om Sindre hadde valgt kv som førstekjempe igjen, for en nedtur etter å ha vunnet torpet og i tillegg må ut i kamp med karianne igjen 😂 episk 😂😂😂 

Det hadde faktisk vært heeelt nydelig!🤣 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jukkapalme skrev:

Helt enig. Så i et klipp at Karianne A også reagerte på den ekstreme selvopptattheten til KV og jeg er sikker på at de fleste andre inne på farmen også syns hun er ekstremt selvopptatt. Lurer på hva Thor EGENTLIG tenker om henne. Han er jo for snill til å si noe. Karianne K liker jeg, egentlig. Var kanskje litt høy på seg selv i tvekampen, ja, men det var jo mildt sagt utklassing, så ikke så rart. 

Ja. Karianne K virker egentlig veldig grei, vet jo hvem hun er litt på privaten også. (Vokst opp på samme plass og hatt felles venner). Tror nok at KK har blitt litt negativt påvirket av KV. Hadde håpt at KV holdt seg borte, slik at KK fikk vise litt mer hvem hun er 😊

Anonymkode: 21262...f14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Thor, Sindre, Daniel, KK, eller KV vinner. De to gæmlisene som bare sitter og klager kan godt ryke! Likte Kjetil også, helt til han lirte av seg masse piss om «verdige vinnere»🤮 KV som irriterte meg sånn i starten, er jo bare helt skjønn😊

Anonymkode: d4308...356

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, Karianne Vilde er så jævla deilig. Herlig at hun er tilbake igjen. Håper hun vinner. Hun har tatt Norge med storm denne høsten. Råsexy kvinne og smittende personlighet. Hun har også jobbet hardt hele veien.

Anonymkode: ad575...0a1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige Thor var på god morgen Norge i dag. For dere som også har hjemmekontor så går gmn i reprise nå og ligger muligens på sumo allerede?

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Spoilere for kveldens episode.

Skjul innhold

Jeg har ikke fulgt med på Torpet (og har heller ikke fulgt med på Farmen de siste årene) så deltakerene derfra hadde jeg ikke gjort meg opp noe inntrykk av på forhånd, utover det jeg har lest her inne. Har jo lest en del negativt om Torpet-Karianne, men ble positivt overrasket over henne da hun kom inn på Farmen.

Hadde håpet hun vant Torpet-finalen, for da tror jeg faktisk det ville blitt røsket litt opp i saker og ting, som f.eks. stjeling av mat. Med Karianne Vilde tilbake vil det jo bare gå tilbake til den "gamle tralten".  Jeg hadde sansen for KV i starten, hun er jo blid og arbeidsom, men etterhvert som tiden har gått har jeg fått henne mer og mer i vrangstrupen. 

Det hadde blitt mer interessant å følge med fremover om en av Torpet-deltakerene hadde kommet inn. Det ville skapt litt ny dynamikk i gruppa.

Anonymkode: e1aa0...026

Enig, så drittlei KV og den dynamikken, det hadde blitt mye morsommere om de fikk inn KA eller Mathias, og fikk røska litt opp i gamle vaner. 

På 18.11.2020 den 20.24, Ctrl skrev:
  Skjul innhold

Jeg likte dagens konkurranse! Det gjorde det hele vidåpent til siste slutt, selv om noen stakk ifra tidlig. Et par gale svar så var jo alt åpent igjen ettersom den var såpass lang med 10 svar. Og ingen klarer en slik konkurranse uten å svare feil. Spenstig! Synes den var mye mer innbringende å se på enn den såkalte hinderløypa og whatever annet dem konkurrerer i. Kjente faktisk på spenningen under konkurransen selv om jeg ikke heiet på noen, da jeg syntes at alle hadde noe å tilføre Farmen videre på hver sin måte. 

Enig! Denne konkurransen var så kul. Jeg håper de kvitter seg emd hinderløypa i år, den er litt gammel og sliten nå synes jeg.

På 18.11.2020 den 23.50, Blueberrymuffin skrev:

Neste uke er det finaleuke. Asle er siste førstekjempe.

Jeg trodde det var enda en uke først, så Asle er nest siste førstekjempe. Håper i alle fall på en uke til! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RødeDrage skrev:

Enig, så drittlei KV og den dynamikken, det hadde blitt mye morsommere om de fikk inn KA eller Mathias, og fikk røska litt opp i gamle vaner. 

Enig! Denne konkurransen var så kul. Jeg håper de kvitter seg emd hinderløypa i år, den er litt gammel og sliten nå synes jeg.

Jeg trodde det var enda en uke først, så Asle er nest siste førstekjempe. Håper i alle fall på en uke til! 

Jeg synes hinderløypa er kjempemorsom, hadde aldri klart det selv da.

Lo så jeg grein under kjendisfarmen og Per Sandberg styra fryktelig i hinderløypa. Brillene dugget noe innmari, han så jo ingenting til slutt. 

Anonymkode: 72ef4...481

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ble førstekjempe?

Jeg pleier bare se på kampene søndag kveld, farmen er jo oppbrukt for mange år siden.

Det som er mest sjokkerende med slike serier, ingen av de som har meldt seg på forstår at det er et spill. Tror at det er et fellesskap, blir sur når man blir valgt som førstekjempe. Hallo liksom.

Anonymkode: 4e1f2...45f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem ble førstekjempe?

Jeg pleier bare se på kampene søndag kveld, farmen er jo oppbrukt for mange år siden.

Det som er mest sjokkerende med slike serier, ingen av de som har meldt seg på forstår at det er et spill. Tror at det er et fellesskap, blir sur når man blir valgt som førstekjempe. Hallo liksom.

Anonymkode: 4e1f2...45f

Ja, reagerer også på det, skulle tro de er blitt fortalt at de ikke kan bli førstekjempe.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 0.50, Blueberrymuffin skrev:

Neste uke er det finaleuke. Asle er siste førstekjempe.

Er jeg den eneste som har fått med meg at Daniel har prøvd å manipulere og påvirke samtlige av storbordene i valget av førstekjempe. Stort sett er det vel kun IC som ikke har latt seg påvirke av Daniel. Tydeligvis lot Sindre seg påvirke av Daniel, når Daniel snakket om hvordan han ikke kunne velge han eller Kjetil.

Hadde vært så gøy om Asle tok Daniel og sendte han hjem. Selv om jeg tror Asle vil ha en større sjanse mot Kjetil, digg om han hadde røket og, etter all pisse sitt om at kun Karianne var verdig vinner. Æsj, usmakelig og arrogant.

Håper mest på Asle eller Thor nå :) 

Jeg sjekket nå og det er en uke til, som jeg trodde :) Da har KV en sjans til å bli førstekjempe om ikke hun eller K blir siste storbonde. Hadde vært så digg og fått henne hjem rett før finaleuken! :hoppendeglad: Lurer på hvem Asle velger til 2. kjempe. Håper på Daniel og at Daniel taper. Drittlei den fyren. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke ofte en sammenheng med hvem som inviteres i God morgen Norge? Er redd for at Asle velger Thor..

Endret av penelope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke om Sindre har vært storbonde før jeg. Har han det? 

Anonymkode: 83da9...ff2

Nei.

Daniel har vært storbonde 3 ganger, IC 2 og Karianne, Kjetil og Nils har vært en gang hver.

Anonymkode: 7e4e4...f12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, penelope skrev:

Er det ikke ofte en sammenheng med hvem som inviteres i God morgen Norge? Er redd for at Asle velger Thor..

Jo!!! Tenkte akkurat det samme!!

Anonymkode: 2c939...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, penelope skrev:

Ja, håper virkelig det. 

Ellers tror jeg ikke man skal forvente jentekamp siste uka. Den som blir storbonde er nok mest interessert i å få ut sin sterkeste konkurrent, og det er nok Sindre eller Asle (om ikke Asle taper på søndag). Taper Asle blir ikke Sindre storbonde, da ligger han rimelig tynt an siste uka. Hvis Asle vinner tipper jeg han blir førstekjempe også siste uke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Asle velger Daniel. Asle virker smart, tror han kan slå de fleste, og han vil garantert ikke velge presten. Heller ikke Kjetil, for han virker sympatisk. 

Synd IC røk ut. Og så kom skrulla inn, hyling og skrammel. 

Så ikke forrige sending. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Sindre vinner med håper på Thor. Hvor mange uker er det igjen?

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
På 20.11.2020 den 17.00, jukkapalme skrev:

Jeg sjekket nå og det er en uke til, som jeg trodde :) Da har KV en sjans til å bli førstekjempe om ikke hun eller K blir siste storbonde. Hadde vært så digg og fått henne hjem rett før finaleuken! :hoppendeglad: Lurer på hvem Asle velger til 2. kjempe. Håper på Daniel og at Daniel taper. Drittlei den fyren. 

Ja Daniel taper. Asle velger Thor som storbonde. Sindre vinner farmen dette har jeg drømt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...