Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt slik at tv2 avslører ukens taper når de helt ut av det blå har et intervju om puppene til Karianne Vilde, samme uka som det skal være jentekamp... var i alle fall slik før. Utrolig teit i så fall. 

Anonymkode: ae71e...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.10.2020 den 20.00, Ludder skrev:

Tror bare det er episodene med tvekampene som slippes på Sumo til samme tid som episoden går på lineær-tv. Andre episoder har i alle fall jeg sett på Sumo før de går på tv, lurer på om de kommer sånn rundt kl 3 på natta samme dag som episoden går på tv.

Episoder med tvekamp slippes en time før de sendes på TV.

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så patetisk å lyve om noe sånt. Særlig når det står svart på hvitt på bloggen. Sææææærlig hun ikke visste noe om at den sports-bhen var for liten. Det visste hun utmerket godt og hun har tar den med for å vise seg frem mest mulig. Puppene vokst før oppholdet, du liksom. :hoho: Og det venter hun at folk skal tro på? For en dum bimbo! Hun er flink til å jobbe da, men legger merke til at hun kun jobber med ting/i stillinger der puppene er i fokus. Kvalm kjerring som tror hun er universets deiligste. Ja, hun er pen, men hadde vært enda penere uten giga-silikonpuppene og bimbolooken og om hun kunne dempe seg litt. Hun snakker (skriker) så høyt at jeg må skru ned lyden på tvn når hun er på. Like høyrøsta som Mira Craig. Og høyrøsta folk som tar enormt med plass er ikke sjarmerende uansett hvor pene de er. 

Anonymkode: a1b13...b46

Fra programleder: hvordan blir man med på slike fester i LA? Karianne: Man må være over middels pen 

Anonymkode: 3a9b3...1d5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Men episoden blir vel ikke tilgjengelig på sumo før den starter på TV? Blir ikke tilgjengelig på min sumo hvertfall... 

Anonymkode: 37268...772

Alle de vanlige episodene blir sluppet tidlig på sumo samme dag, bortsett fra søndags episoden. Den kan man forøvrig se uten reklame og spole frem til resultatet lenge før liker TV. 

Anonymkode: ae71e...37d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, jukkapalme skrev:

Oi... det var et overraskende valg. Bli helt paff jeg. 

Hvem?

Anonymkode: 54d3c...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor er jomfru, er det noe som pirrer dere KG-damer? Kunne dere tatt jomfrudommen hans?

Anonymkode: 06a42...354

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Synes dere det var bra at Lene røyk?

Anonymkode: 06a42...354

Nei, jeg synes det var veldig dumt! Likte henne så godt. 

Hadde håpt Tove valgte Wiktoria eller Karianne Vilde som andrekjempe.

Anonymkode: c0b34...4b9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være historiens dårligste farmen. Mangler noen med litt dyssosiale personlighet. 

Anonymkode: e7204...163

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småbetatt av Tove. Elsker mentaliteten, fokuset og roen hun har. Utrolig pen er hun også! 

Anonymkode: ef78e...097

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være historiens dårligste farmen. Mangler noen med litt dyssosiale personlighet. 

At Jo-rock ble sendt ut første uka var et stort tap. Var jo faktisk litt action første uka.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Farmen er god reklame for Norgeshus. Hjemmesidene deres krasjer hver gang Farmen er sendt. Har prøvd å gå inn på hjemmesiden deres nå 3 Farmenprogrammer på rad for å se på hytta. Jeg glemmer det av imellom programmene, og blir påminna av reklamen. Jeg som sikkert 1000-vis andre. 

Anonymkode: ef78e...097

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det farmen-produksjonen er ute etter er et farmen-par.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det farmen-produksjonen er ute etter er et farmen-par.

Gjesp

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...