Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser faktisk ikke bort fra at Daniel som eventuell førstekjempe kunne finne på å velge Sindre som andrekjempe. Om Daniel skal gå til topps må han jo på et eller annet tidspunkt slå Sindre uansett, og det er enklere før de står der i en eventuell finale. I tillegg tror jeg Daniel heller vil ryke ut mot o-store-vinnerkandidat Sindre enn feks «hjelpesløse» Thor (og sistnevnte ville kanskje valgt kunnskap, og Daniel er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen...)

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjetil gjorde det kunststykket å gi et dårligere inntrykk av seg selv for hver gang han åpnet kjeften i dagens episode. 🤮😂

Men hva var greia med alt snakket fra Kjetil om at «jeg har konkurrert hele livet, jeg ble født for å konkurrere» osv osv? Har han på noen måte bemerket seg i noe tidligere i livet? Har han konkurrert på et visst nivå i noe som helst før Farmen? 🤪

Trodde han var en slags partyfikser 🤔

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde han var en slags partyfikser 🤔

Forsto det som at han er en av de som pusher overpriset ræl på russen.

Anonymkode: 04f01...6d0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye å skryte av den lynkarrieren der, akkurat. Spilt juniorfotball 1 obligatorisk kamp😆 Han jobber i Russeservice , og oppfører seg som en russ og. Eller verre enn en russ. Var ikke sånn medrussen min. Må jo ha vært maks en det , men vi oppførte oss bedre enn det Kjetil gjør!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil har fremstått som en wannabe-Petter (Pilgaard) hele oppholdet. 

Veldig dumt at Asle røyk i dag, men snart ramler 2-3 ut, uansett. Semifinalen krever mye fysikk med den klassiske hinderløypa i vannet.

Sånn sett får vel Asle utrettet mer av sitt opphold og påvirket litt utenfra. 

Dette er nok den sesongen hvor jeg synes utfordrer ikke bare er verdig, men fullverdig vinner om dèt skulle skjedd :Nikke:

Underlig at PG og Asle ikke har konfrontert Sindre om havren som ble gjemt, men de sparer kanskje opp spørsmål til en evt finale....

Anonymkode: 60719...411

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at han driver og gnager sånn på at han er en "vinnerskalle" hvis salg av russeutstyr er det han driver med. Høres jo bare ut som en skrytepave.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Én kamp som innbytter for Lyn i 6. divisjon...

En Engagutt hadde aldri oppført seg så dårlig.😃

Anonymkode: e7204...163

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd Asle tapte, men regner at han velger Per til storbonde og det liker jeg. Da blir det nok Per og Thor på storbondeloftet. Tviler på at han er interessert i å ha med seg Sindre, Kjetil, Daniel eller Kariannene.

Anonymkode: e1aa0...026

Jo, han er veldig begeistret for Karianne, så hun blir nok med.

Anonymkode: e7204...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, Apis skrev:

Er Daniel den første i farmenhistorien som taper en konkurranse på markedet?

Haha ja tenkte det samme 😂 han var vel så dårlig og treg at motstanderen ikke klarte holde igjen mer for å la han vinne

Anonymkode: 37268...772

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil skrøt hemningsløst om at han var en vinnerskalle, hatet å tape og hadde stor konkurransefordel sammenlignet med Asle pga dette. Han framstilte seg selv i hele går som en stor idrettsskalle og et usedvanlig vinnerinstinkt med lang erfaring innenfor konkurransebransjen. 

Kan noen oppdatere meg... Hva i all verden har Kjetil konkurrert og vunnet så langt i livet? En 6. divisjonskamp i fotball og en russeservicejobb ser jeg noen skriver.... Men denne ovenfra og ned holdningen hans må jo stamme fra noe annet enn dette, ettersom han er så bombastisk? 

For min del er dette tåkeprat og ubegrunnet selvskryt, samt nedlatenhet mot andre, herav mest Asle. 

Og det verste av alt... Sindre og Daniel oppfører seg jo helt likt. Dem eier liksom hele Farmen, ifølge dem selv. 

Usympatiske småvoksne som er høy på pæra og oppfører seg som trassige ungdommer med dårlige holdninger. 

Jeg får fnatt! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ctrl skrev:

Kjetil skrøt hemningsløst om at han var en vinnerskalle, hatet å tape og hadde stor konkurransefordel sammenlignet med Asle pga dette. Han framstilte seg selv i hele går som en stor idrettsskalle og et usedvanlig vinnerinstinkt med lang erfaring innenfor konkurransebransjen. 

Kan noen oppdatere meg... Hva i all verden har Kjetil konkurrert og vunnet så langt i livet? En 6. divisjonskamp i fotball og en russeservicejobb ser jeg noen skriver.... Men denne ovenfra og ned holdningen hans må jo stamme fra noe annet enn dette, ettersom han er så bombastisk? 

For min del er dette tåkeprat og ubegrunnet selvskryt, samt nedlatenhet mot andre, herav mest Asle. 

Og det verste av alt... Sindre og Daniel oppfører seg jo helt likt. Dem eier liksom hele Farmen, ifølge dem selv. 

Usympatiske småvoksne som er høy på pæra og oppfører seg som trassige ungdommer med dårlige holdninger. 

Jeg får fnatt! 

Noe sier meg at en topp idrettsutøver kanskje er litt mer opptatt av fair play en Kjetil ga utrykk for, tror ikke Karsten Warholm hadde valgt 400m hekk vis han skulle velge en konkurranse mot treneren sin. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...