AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1181 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Jokke89 skrev: Tor har kjørt en mann konkurs.. Herregud 1 time siden, Jokke89 skrev: Tor har kjørt en mann konkurs.. Herregud Så fikk han veldig dårlig samvittighet og ble mye mer alvorlig og stille enn han pleier å være 😊 Anonymkode: c5efa...d04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1182 Del Skrevet 8. november 2020 Det var nok veldig planlagt fra produksjonen sin side, da Men morro var det jo ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2020 Forfatter #1183 Del Skrevet 8. november 2020 Endelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1184 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg fikk heldigvis til å bruke spoiler denne gangen, så fikk ikke så mye kjeft Hehe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2020 Forfatter #1185 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Jokke89 skrev: Skjul innhold Der ja. Da blei det Karianne som gikk videre ! Nå blir det mye skriking og bæljing på Torpet, fy faen ! Huff, ja, gruer meg nesten til Torpet nå men håper hun ryker fort eller trekker seg. Blir herlig uten skrikinga og bæljinga på farmen da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1186 Del Skrevet 8. november 2020 Vi ser jo nå at deltakerene veit om torpet. Så nå veit vi jo for sikkert at det er snakk om manus når de er helt uvitende ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1187 Del Skrevet 8. november 2020 De "vet" vel pga tidligere sesonger, men kan ikke være sikre før de faktisk får beskjeden. Anonymkode: ee810...de6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1188 Del Skrevet 8. november 2020 Tror faktisk at på en eller annen rar måte, at Karianne Vilde faktisk skal greie å splitte de som alt er der. Etter min mening fortjener ingen av dem å komme inn på Farmen, med den oppførselen de har hatt ! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 8. november 2020 #1189 Del Skrevet 8. november 2020 Av og til lurer jeg på hva som er skuespill og iscenesettelse gjort av produksjonen under marked. Thor kan vel umulig ha hatt dårlig samtidighet pga han gjorde den mannen konkurs. Det er jo skuespill, og fyren har jo ikke blitt konkurs i virkeligheten.(Får vel heller betalt for å sitte der). Noen andre som synes Mads Hansen var veldig merkelig denne episoden? Veldig stiv, dårlig flyt og unaturlig når han både intervjuet og leste opp spørsmålene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1190 Del Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De "vet" vel pga tidligere sesonger, men kan ikke være sikre før de faktisk får beskjeden. Anonymkode: ee810...de6 Tja, ser jo ut som det har kommet for å bli .. Så jævlig dumt at de later som de ikke veit noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1191 Del Skrevet 8. november 2020 Det virka jo faktisk som om Thor trudde han hadde gjort mannen konkurs. Han var jo helt fortvila, stakkar.. Men skal jo være skuespill da, og skulle tru Thor visste det. Men den reaksjonen hans så veldig genuin ut.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1192 Del Skrevet 8. november 2020 Man kan jo håpe at Karianne vil komme litt bedre frem nå som Karianne Vilde er ute. KV er produsentenes yndling og har fått mye mer skjermtid enn de andre. Nå vil det ikke forbause meg det aller minste dersom det nettopp er Karianne Vilde som kommer inn fra Torpet. Er de inne i sin siste uke nå,tro? Anonymkode: 7e4e4...f12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. november 2020 #1193 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De "vet" vel pga tidligere sesonger, men kan ikke være sikre før de faktisk får beskjeden. Anonymkode: ee810...de6 Ja, det er det jeg og tenker. At de regner med at det er Torpet, men ikke får det bekrefta før Mads sier det. Derfor ser de mer letta enn overraska ut. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de inne i sin siste uke nå,tro? Anonymkode: 7e4e4...f12 Faen, de må jo være det? Hvis det er 3 uker til finale, så må jo Torpet komme inn snart, så de får sjangs til å bli med litt. Og ingen deltagere har fått brev hjemmefra dette året heller 😕 Kanskje det er derfor de får lov å pakke tinga sine og si hadet til deltagerne, istedet for at alle pakker til andrekjempevalg som de har pleid å gjøre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1194 Del Skrevet 8. november 2020 7 minutter siden, RødeDrage skrev: Ja, det er det jeg og tenker. At de regner med at det er Torpet, men ikke får det bekrefta før Mads sier det. Derfor ser de mer letta enn overraska ut. Faen, de må jo være det? Hvis det er 3 uker til finale, så må jo Torpet komme inn snart, så de får sjangs til å bli med litt. Og ingen deltagere har fått brev hjemmefra dette året heller 😕 Kanskje det er derfor de får lov å pakke tinga sine og si hadet til deltagerne, istedet for at alle pakker til andrekjempevalg som de har pleid å gjøre? Brev hjemmefra kommer til uka sier TVguiden. Anonymkode: 7e4e4...f12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1195 Del Skrevet 8. november 2020 Tror ikke vi vil få se Daniel gråte med brev fra mamma i hånda, akkurat ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. november 2020 #1196 Del Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brev hjemmefra kommer til uka sier TVguiden. Anonymkode: 7e4e4...f12 Ah, det er fint for dem. Er det bare meg som synes det er veldig seint? Føler det pleier å komme tidligere.. Men er kanskje bare meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2020 Forfatter #1197 Del Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, RødeDrage skrev: Ah, det er fint for dem. Er det bare meg som synes det er veldig seint? Føler det pleier å komme tidligere.. Men er kanskje bare meg. Jeg tenker det samme som deg. Brevene pleier jo å komme mye tidligere. Begynte nesten å lure på om de ikke skulle få brev i år, jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1198 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Jokke89 skrev: Tja, ser jo ut som det har kommet for å bli .. Så jævlig dumt at de later som de ikke veit noe KV fikk beskjed fra produksjonen at det IKKE var Torpet i år, og hun skulle rett på hotell. Deretter sa Mads det, for å få reaksjon. De snakket visst så mye om det der inne. Stod om dette i en nyhetssak i kveld, sikkert VG. Anonymkode: 698f9...801 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1199 Del Skrevet 8. november 2020 Ok. Da vil de jo at folk skal bli overasket da . Veit ikke helt hva jeg skal si om den måten å gjøre ting på jeg, da For de som er interessert: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/All1en/tidligere-farmen-deltager-finn-olav-odde-hardt-skadet-etter-klemulykke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1200 Del Skrevet 8. november 2020 vg ja: https://www.vg.no/rampelys/i/kRR9ra/karianne-wilde-woelner-ute-av-farmen-jeg-ble-lurt-trill-rundt Kanskje de faktisk er overraska da Var helt sikker på at det var manus jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå