AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1161 Del Skrevet 7. november 2020 Tror dere Daniel kommer til å holde avtalen og velge IC da? Han har jo vist seg å være en skikkelig spiller. Jeg tenker kanskje han velger Sindre som førstekjempe i stedet, jeg? Blir en spennende uke uansett! Håper virkelig det er KV som ryker imorra ihvertfall. Anonymkode: e9a1b...924 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1162 Del Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror dere Daniel kommer til å holde avtalen og velge IC da? Han har jo vist seg å være en skikkelig spiller. Jeg tenker kanskje han velger Sindre som førstekjempe i stedet, jeg? Blir en spennende uke uansett! Håper virkelig det er KV som ryker imorra ihvertfall. Anonymkode: e9a1b...924 Daniel har vært den dårligste «spilleren» i Farmens historie. Men han er ikke utslått ennå, det skal han ha. Anonymkode: c6614...e50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1163 Del Skrevet 8. november 2020 På 23.10.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev: 71 grader nord i 2001 https://www.aftenbladet.no/kultur/i/AG3n3/reality-hsten-er-i-gang Anonymkode: 02637...ec5 Og nå ser jeg henne på Hele Norge baker. Anonymkode: 04f01...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1164 Del Skrevet 8. november 2020 Da er vi i gang igjen . Blir spennende om oppdraget blir godkjent, nå, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2020 Forfatter #1165 Del Skrevet 8. november 2020 Karianne Vilde er så patetisk som er så sur for å bli valgt som «førsteschempe». Åååå, håper hun ryker idag! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1166 Del Skrevet 8. november 2020 Hvor mye mat tror dere Sindre egentlig har stjålet i løpet av oppholdet? Synes han til alt overmål ser ut til å ha mer fett på kroppen nå, enn i starten av sesongen... Det er vel ganske sannsynlig at det er han som har tatt alle eggene, men jeg mistenker at det er mer. Det er jo en av mulighetene man får når man konsekvent velger å stå opp først av alle... Anonymkode: 43a1a...861 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1167 Del Skrevet 8. november 2020 Han er et matvrak, så han har stjålet mye !! Han har nok lagt på seg, ja. Sitter til og med og spiser egg på dass, helt tragisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1168 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Godkjenner visst uansett mentor omtrent! Bare om noe blir sabotert han ikke godkjenner! Han var jo ikke fornøyd med trappa, liksom. Og ikke helt fornøyd med alle bakevarene heller.. Så, ja, han er altfor snill. Dumt han ikke har ei streng kone med seg Endret 8. november 2020 av Jokke89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1169 Del Skrevet 8. november 2020 Stringbikini er så jævlig tacky. UANSETT hvor fin kropp man har! Åååå det er så schiiiipt atte IC har satt oss i den situasjonen assa! Anonymkode: a1b13...b46 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1170 Del Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, Jokke89 skrev: Godkjenner visst uansett mentor omtrent! Bare om noe blir sabotert han ikke godkjenner! Han var jo ikke fornøyd med trappa, liksom. Og ikke helt fornøyd med alle bakevarene heller.. Så, ja, han er altfor snill. Dumt han ikke har ei streng kone med seg Har samme inntrykk. Virker som han godkjenner oppdraget så lenge de har prøvd og det er sånn nogenlunde innafor spesifikasjonene. Skulle ønske han var strengere. Anonymkode: e1aa0...026 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 8. november 2020 #1171 Del Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har samme inntrykk. Virker som han godkjenner oppdraget så lenge de har prøvd og det er sånn nogenlunde innafor spesifikasjonene. Skulle ønske han var strengere. Anonymkode: e1aa0...026 Det er vel produksjonen som avgjør hva som blir godkjent og ikke. Tror ikke mentor har så mye å si egentlig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1172 Del Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stringbikini er så jævlig tacky. UANSETT hvor fin kropp man har! Åååå det er så schiiiipt atte IC har satt oss i den situasjonen assa! Anonymkode: a1b13...b46 Helt enig. Ikke fint uansett og passer ikke på farmen men sikkert på Paradise hotell 😊 Anonymkode: c5efa...d04 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1173 Del Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Ikke fint uansett og passer ikke på farmen men sikkert på Paradise hotell 😊 Anonymkode: c5efa...d04 Helt enig. Blir helt feil på farmen. Jeg skal spise hatten min om ikke KV melder seg på paradise en gang! Anonymkode: a1b13...b46 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1174 Del Skrevet 8. november 2020 Thor altså. For en snill fyr. Anonymkode: 72270...0ce 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1175 Del Skrevet 8. november 2020 Tor har kjørt en mann konkurs.. Herregud 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1176 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg er ateist. Men om en prest mot formodning skulle forerettet begravelsen min, måtte det ha blitt Thor. Tror faktisk han hadde greid å få den minst mulig religiøs. Fin fyr ! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2020 Forfatter #1177 Del Skrevet 8. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Thor altså. For en snill fyr. Anonymkode: 72270...0ce Han er helt fantastisk ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 8. november 2020 #1178 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg liker ikke hvordan IC fremstår, jeg. Skulle ønske hun røyk til uka, men jeg tror ikke Daniel kommer til å velge henne dersom han blir storbonde. Men han burde jo egentlig da. Hun er jo en stor konkurrent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1179 Del Skrevet 8. november 2020 Spoiler Der ja. Da blei det Karianne som gikk videre ! Nå blir det mye skriking og bæljing på Torpet, fy faen ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 8. november 2020 #1180 Del Skrevet 8. november 2020 Spoiler Karianne Vilde visste om torpet hun. Hadde planlagt hvordan hun skulle gjøre det om hun kom dit. Morro at hun ikke holder seg til manus. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå