Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Spoiler

IC sier at hun, Thor og Sindre skal være på gården i to uker til. Og at det sier alt. Hun kommer da til å velge Karianne og Karianne til å gå i kamp. Det er så sykt kjedelig at det kun er jentekamp. Herregud. Så sykt lei av IC. 

Anonymkode: ae71e...37d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor de ikke får ut Sindre. Han er jo den største konkurrenten der. Han bestemmer alt og er sjefen der inne. Så lei den sesongen her... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de ikke får ut Sindre. Han er jo den største konkurrenten der. Han bestemmer alt og er sjefen der inne. Så lei den sesongen her... 

Smarting han der! 

Anonymkode: 5b23f...d43

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt kjedelig når vi vet hvem som blir første kjempe den uka her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smarting han der! 

Anonymkode: 5b23f...d43

Minner om Eilev i 2015. Ikke at de minner om hverandre som personer, men Eilev var jo en åpenbar favoritt på mange måter. Men han greide å snurre stort sett alle de andre rundt lillefingeren sin, ble verken første- eller andrekjempe en eneste gang, og greide å få alle med på at ingen av hans konkurrenter skulle få finalekniv de siste ukene, selv om han selv hadde en. Til og med Charlotte som ikke var noen trussel ble nektet finalekniv, med initiativ fra Eilev. Utrolig dyktig til å manipulere samtidig som han var godt likt, og vant dermed en enkel seier siden han selvsagt også fikk «deltagerkniven» i finalen.

Ligner en del det vi ser nå, akkurat her hadde utfordreren Marianne rett. Om noen av de andre ønsker å vinne er det jo Sindre de bør velge til førstekjempe. Men tross alt er det mange potensielle vinnere blant de gjenværende deltakerne nå, i langt større grad enn i 2015.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg digger Sindre og IC bare mer og mer! Håper på de to i finalen, og Thor da. 
Daniel sin teori om at IC er mamman til Sindre😂 Har vært der inne litt for lenge nå tror jeg!

Anonymkode: 7ae6b...c3e

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raymond var en Lothepus-wannabe, og nå fremstår Kjetil som en Petter Pilgård-wannabe. Alt pratet om at han skal bli mann, Raymond skulle jo også lære ham dette, virker som ren blåkopi.

Anonymkode: ee810...de6

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sykt kjedelig når vi vet hvem som blir første kjempe den uka her...

Hørtes ut som det blir jentekamp. 

Anonymkode: 0da2c...5cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det blir Daniel men kan også bli en Karianne 😊

Anonymkode: c5efa...d04

Hun sa vel at både Thor og Sindre var sikret 2 uker til, så da bør det bli jente kamp

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig Skrika blir 1.kjempe og ryker til helvete ut! Jeg er så lei henne at jeg ikke har ord! Ikke lager hun noe gøy drama heller, hun er bare ufattelig slitsom, høyrøsta og barnslig. Liker ikke Daniel heller, men han lager ihvertfall litt morsomt drama. Hun andre Karianne liker jeg og jeg liker henne nok enda bedre om Skrika blir sendt hjem til Drammen. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel virker veldig sikker på at IC vil tape mot en av Kariannene i tvekamp. Jeg tror han undervurderer hvor sterk IC er. Er ganske sikker på at hun kan slå dem begge, men tenker hun har størst sjans mot Karianne og håper KV ryker denne uka. 

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillegg til forrige innlegg: IC spiller åpenbart spillet og vet nok godt at om hun går for jentekamp denne uka er det stor sjans for at hun blir førstekjempe neste uke. Hadde hun ikke trodd hun kunne vinne over Karianne eller KV i tvekamp hadde hun nok valgt Daniel i håp om å få ham ut. Må jo vente og se hva valget blir i morgen, men siden hun sa til hjelpene at de skal være på gården de neste to ukene regner jeg med at det blir jentekamp.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tillegg til forrige innlegg: IC spiller åpenbart spillet og vet nok godt at om hun går for jentekamp denne uka er det stor sjans for at hun blir førstekjempe neste uke. Hadde hun ikke trodd hun kunne vinne over Karianne eller KV i tvekamp hadde hun nok valgt Daniel i håp om å få ham ut. Må jo vente og se hva valget blir i morgen, men siden hun sa til hjelpene at de skal være på gården de neste to ukene regner jeg med at det blir jentekamp.

Det er jo det hun er ganske sikker på selv at ikke skjer. Hun vet vel ikke om avtalen til K og KV med Daniel at han skal velges som storbonde. I ethvert normalt tilfelle ville jo vinneren av kampen mellom K og KV valgt den andre til storbonde, de har vært bestevenner fra dag én. Da kan de jo ikke velge IC, for IC har da ingen jente å velge, vil jo bare være hun og vinneren av K og KV igjen, og om vinneren av de to er storbonde, så kan jo ikke vedkommende velges. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir nok en jentekamp denne uka, hvis ikke lyver jo IC til sine egne hjelpere, og SÅ lavt får vi da ikke håpe at IC synker på sin vei mot seier. Synes det er helt OK med mange jentekamper denne sesongen, forfriskende etter så mange sesonger med den ene guttekampen etter den andre, for liksom å bli kvitt den sterkeste konkurrenten helt fra dag 1. Det er jo lite produktivt spør du meg, for da mister man samtidig viktig og verdifull arbeidskraft og kunnskap. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Memena skrev:

Det er jo det hun er ganske sikker på selv at ikke skjer. Hun vet vel ikke om avtalen til K og KV med Daniel at han skal velges som storbonde. I ethvert normalt tilfelle ville jo vinneren av kampen mellom K og KV valgt den andre til storbonde, de har vært bestevenner fra dag én. Da kan de jo ikke velge IC, for IC har da ingen jente å velge, vil jo bare være hun og vinneren av K og KV igjen, og om vinneren av de to er storbonde, så kan jo ikke vedkommende velges. 

Håper ikke Daniel blir storbonde neste uke, han er så kvalm type.

Anonymkode: 3a8b4...2b2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh jeg digger Sindre og IC bare mer og mer! Håper på de to i finalen, og Thor da. 
Daniel sin teori om at IC er mamman til Sindre😂 Har vært der inne litt for lenge nå tror jeg!

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Heier også på Sindre, IC og Thor nå! 

IC er egentlig ikke typen menneske som jeg kunne omgåes med, for da hadde det klikket for meg. For arrogant og opp-ned etter min smak. Men rollen hun utspiller på Farmen, og måten hun tar seg frem på uten å bli særlig påvirket, er rett og slett god underholdning. Det føles rart at jeg heier på et menneske som går imot mine egne verdier, men tror at grunnen til at jeg liker henne så godt er at hun spiller mot Karianne V og Daniel, som jeg ønsker ryker snarest mulig.

Helt utrolig at Sindre ikke har møtt mer motstand der inne enda. Han tar plass, er sykt sterk og er alles største konkurrent, men alle andre er så opptatt med å ta ut hverandre at Sindre faller mellom to stoler og surfer videre. Hadde jeg vært med hadde jeg gjort alt i min makt for å få Sindre som første- eller andrekjempe uke etter uke. 

Og Thor da. Så genuin og fantastisk. Han representerer det kirkelige fellesskapet på en utrolig måte, og er med på å modernisere hele preste- og kirkesynet med sin deltagelse. Den Norske Kirke kunne ikke ha hatt en bedre representant. 
Thor er blitt finalefavoritten min, selv om jeg tror han kanskje ikke kommer seg igjennom semifinaleuken og disse konkurransegrenene. Hvis han når så langt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke Daniel blir storbonde neste uke, han er så kvalm type.

Anonymkode: 3a8b4...2b2

Han er en kvalmsækk som Finn Olav fra 2014-sesongen ville sagt. Husker han kalte Olav en kvalmsækk :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...