Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #461 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 1 time siden, Ludder skrev: Skjul innhold Skulle ønske produksjonen heller hadde trukket lodd om hvem som måtte forlate gården, sånn at ikke Nils hadde mulighet til å "ta en for laget". Såklart vil ålreite folk gjøre sånn, akkurat som Lene gjorde på Torpet. Nils var den siste jeg ville skulle forlate gården av den gjengen. Og Wiktoria? Skjønner hu ble skuffa, men for en reaksjon da. For alle andre enn hu (og Daniel) var det opplagt at hu måtte bli valgt, valget gikk jo ikke på tvers av noe IC hadde sagt i forveien om hva hu tenkte om førstekjempevalget. Håper hu ryker. SÅ enig i alt dette!! Fader så provosert jeg er! Endret 14. oktober 2020 av Turkis Sau SÅ enig i alt dette!! Fader så provosert jeg er! (Får ikke min tekst ut av sitatboksen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #462 Del Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, Nina84 skrev: En liten oppsamling (skulle gjerne hatt spoiler, men finner det ikke, og ser at alt er avslørt allerede) Landskamp Skjønner at kampen må komme i første rekke, men skikkelig uflaks at den traff med akkurat denne episoden. Kan vel trygt si at dette er den episoden det er mest spenning rundt, sett bort fra finaleuken og første episode. Egentlig litt overasket over at de ikke fremskyndet eller utsatte sesongen en uke for dette. Straffen Her synes jeg faktisk straffen var i overkant mild. At en ble sendt ut hadde jeg sett for meg, men hadde trodd det skulle være noe mer. Som tidligere nevnt hadde det vært naturlig med fredning av de som ikke hadde brutt reglene i alle fall denne uken, og egentlig neste uke også. Altså at 3 av 7 røk før de som hadde fulgt reglene kunne gå i kamp igjen. 1.kjempe Som flere her er jeg helt enig i valget, og synes hun forklarte seg godt. Det var allerede en gutt/mann som hadde røket denne uken, og det var derfor naturlig med jentekamp. Og så lenge Tove er hjelper var det ikke tvil om at Wiktoria ble valgt. Skjønner at de synes Raymond skulle røket siden han tross alt var den som gikk lengst, men da får de velge han når det er de som har valget. Ukesoppdrag Som nevnt tidligere var lekene en del av oppdraget, og man kan derfor si at de ikke har gjennomført det. Likevel tror jeg de tar hensyn til at storbonden faktisk ikke hadde brutt reglene, og at det derfor blir feil om hun skal miste kniven sin på det. Hadde det vært en av de skyldige derimot hadde det vært helt riktig. Enig i det meste! Men angående ukesoppdrag synes jeg de kunne løst det på denne måten: Ukesoppdrag underkjent grunnet de 7 - MEN storbonde IC får kniv. Hun er ikke en av de 7, og fortjener kniven. De 7 (nå 6) fortjener ikke mat, de 4 andre klarer nok 1 uke uten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. oktober 2020 #463 Del Skrevet 14. oktober 2020 47 minutter siden, jukkapalme skrev: Skjul innhold Har ikke sett enda, men pga alt dramaet har jeg ikke greid å la være å lese spoilerne 😂 Så Nils trakk seg, altså? Hadde jeg aldri trodd! Hadde trodd han skulle vinne hele skiten jeg. Daniel burde heller røket og reist, den usympatiske drittsekken. Kan ikke fatte at Tove var med på dette! Hun som virket så ordentlig og «englebarn» Spoiler Gled deg til dagens episode, hvis du har trodd Daniel har vært en usympatisk drittsekk fra det du har sett til nå, vent til kveldens episode. Da blir det verre. Det er ikke meningen å hate på enkeltpersoner, men i kveldens episode er han fullstendig uspiselig. Synes han er en hykler med styggeste dobbeltmoralen jeg noensinne har sett i et realityprogram. Kan ikke huske å ha sett noen med så til de grader dobbeltmoral og hyklersk holdning. Jeg er yngre enn Daniel, og er helt satt ut av at en mann på 30 år kan oppføre seg slik. Får paradise hotell og ex on the beach deltagere i tidlig 20 årene vibber av den fyren der. Slikt burde man ha voks av seg når man er 30, ikke mye voksent. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #464 Del Skrevet 14. oktober 2020 Og der var det jammen en som klarte å spoile. Anonymkode: 35e23...02b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #465 Del Skrevet 14. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der var det jammen en som klarte å spoile. Anonymkode: 35e23...02b Moi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #466 Del Skrevet 14. oktober 2020 4 minutter siden, Turkis Sau said: Moi? Nei, ikke deg. Litt lenger oppe på siden. Ville ikke sitere det siden det var spoiling. Anonymkode: 35e23...02b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #467 Del Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke deg. Litt lenger oppe på siden. Ville ikke sitere det siden det var spoiling. Anonymkode: 35e23...02b Puuuh! Vil IKKE spoile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #468 Del Skrevet 14. oktober 2020 Så utrolig patetisk oppførsel av Wiktoria i hele episoden! Skal ikke starte en diskusjon om det igjen, men kan vi ikke heller ha det slik at så lenge episoden er offentlig tilgjengelig, så er det ikke regnet som spoiling? Mens feks at det å skrive hvem som vinner (hvis det kommer ut/ryktene går), hvis TV2 avslører neste storbonde/førstekjempe/hvem som ryker ut osv er spoiling og IKKE skal forekomme? Det er jo sånne ting som er skikkelig kjedelig å lese her, og når så mange poster ender opp med å stå i spoiler-boks er det jo ingen vits i å sette spoiler-boks på det som VIRKELIG er spoiling. Regner med de fleste ser episodene på Sumo, og med all flyttingen av sendingene på lineær TV er det ikke så lett å følge med på når episoden faktisk har vært sendt på TV. Dere som tviholder på å se episodene lineært, kan dere ikke bare vente til dagens episode er ferdig før dere går inn på tråden? Anonymkode: 43a1a...861 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #469 Del Skrevet 14. oktober 2020 5 minutter siden, Turkis Sau skrev: Puuuh! Vil IKKE spoile! Nei, men du siterte spoilen. 😉 best å bare la den forbigå i stillhet. 🤫 Anonymkode: 3a9b3...1d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #470 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spoiler Altså, oppførselen til Wik og Daniel!! Fy f for noen usmakelige drittunger de oppfører seg som! «Tynt begrunnet førstekjempevalg», det var det da vel ikke! Hadde jeg vært IC hadde jeg klikket i vinkel på de kverrulantene som synes det var sååå urettferdig at hun valgte Wiktoria. Helt latterlig. Har likt Daniel hittil, mest fordi han er trønder, men nå vil jeg ha han ut fra farmen tvert! Æsj for ei oppførsel! Trodde aldri KV skulle rykke opp på «lista mi», men det har hun faktisk gjort nå sammen med IC, Thor og Karianne. Mads skulle egentlig sendt ut fler enn en, kunne sendt ut tre til og latt de tre som har gått ut komme tilbake. Om kveldens episode: Anonymkode: 7ae6b...c3e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #471 Del Skrevet 14. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du siterte spoilen. 😉 best å bare la den forbigå i stillhet. 🤫 Anonymkode: 3a9b3...1d5 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 14. oktober 2020 #472 Del Skrevet 14. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig patetisk oppførsel av Wiktoria i hele episoden! Skal ikke starte en diskusjon om det igjen, men kan vi ikke heller ha det slik at så lenge episoden er offentlig tilgjengelig, så er det ikke regnet som spoiling? Mens feks at det å skrive hvem som vinner (hvis det kommer ut/ryktene går), hvis TV2 avslører neste storbonde/førstekjempe/hvem som ryker ut osv er spoiling og IKKE skal forekomme? Det er jo sånne ting som er skikkelig kjedelig å lese her, og når så mange poster ender opp med å stå i spoiler-boks er det jo ingen vits i å sette spoiler-boks på det som VIRKELIG er spoiling. Regner med de fleste ser episodene på Sumo, og med all flyttingen av sendingene på lineær TV er det ikke så lett å følge med på når episoden faktisk har vært sendt på TV. Dere som tviholder på å se episodene lineært, kan dere ikke bare vente til dagens episode er ferdig før dere går inn på tråden? Anonymkode: 43a1a...861 Ikke alle kan eller vil ha Sumo, jeg synes det er fair at vi holder oss til sendetiden til TV2. Å be de som ikke ser programmet på Sumo om å vente med å gå i tråden er litt teit, det kan jo være andre diskusjoner gående fra tidligere eller andre ting de har lyst til å si, kjedelig for de å måtte vente. Synes det funker bra med spoilerboks, jeg, selv om det ser litt kjipt ut i tråden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #473 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spoiler Den oppførselen til Daniel i kveldens episode, lurer jeg på om kan være konsekvens av en forholdsvis alvorlig diagnose ... Så ekkel han er! Jeg har reagert litt når det kommer til ting jeg har lagt merke til tidligere, at han virker veldig usympatisk, frekk og følelsesløs, men nå har han virkelig toppet seg selv og vist sitt sanne jeg. Får ubehagelige vibber av hele fyren. Æsj! Og Wiktoria ... For et barn. Grining og hulking, og ikke en gang en av dem mest velbegrunnede førstekjempevalgene er godt nok. Litt interessant å se hvor lite han "kjæresten" egentlig gidder å gjøre ut av det hele, versus hennes dramatiske reaksjon da han ble valgt etter bare noen dager i lag. Måtte humre litt. Slik det ligger an nå, håper jeg Thor vinner hele skiten. IC en god nummer to. Raymond, som jeg fremdeles syns prøver for hardt å være Lothepus, men egentlig bare er en pusling som tøffer seg litt for mye, kan godt være med inn mot slutten. Om kveldens episode. Anonymkode: b5825...0d6 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2020 #474 Del Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, Ludder skrev: Ikke alle kan eller vil ha Sumo, jeg synes det er fair at vi holder oss til sendetiden til TV2. Å be de som ikke ser programmet på Sumo om å vente med å gå i tråden er litt teit, det kan jo være andre diskusjoner gående fra tidligere eller andre ting de har lyst til å si, kjedelig for de å måtte vente. Synes det funker bra med spoilerboks, jeg, selv om det ser litt kjipt ut i tråden 😅 Siden vi lever i et demokrati så kunne vi jo henvendt oss til TV2 og spurt hvor Farmen har flest seere: Lineær TV2 - eller TV2 Sumo Og valgt regler ut fra det 🧐 Jeg har en følelse av at det bikker mer og mer mot Sumo, ser det der selv. Meen, jeg skal ikke være kranglete asså😜 Respekterer felleskapet! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #475 Del Skrevet 14. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Den oppførselen til Daniel i kveldens episode, lurer jeg på om kan være konsekvens av en forholdsvis alvorlig diagnose ... Så ekkel han er! Jeg har reagert litt når det kommer til ting jeg har lagt merke til tidligere, at han virker veldig usympatisk, frekk og følelsesløs, men nå har han virkelig toppet seg selv og vist sitt sanne jeg. Får ubehagelige vibber av hele fyren. Æsj! Og Wiktoria ... For et barn. Grining og hulking, og ikke en gang en av dem mest velbegrunnede førstekjempevalgene er godt nok. Litt interessant å se hvor lite han "kjæresten" egentlig gidder å gjøre ut av det hele, versus hennes dramatiske reaksjon da han ble valgt etter bare noen dager i lag. Måtte humre litt. Slik det ligger an nå, håper jeg Thor vinner hele skiten. IC en god nummer to. Raymond, som jeg fremdeles syns prøver for hardt å være Lothepus, men egentlig bare er en pusling som tøffer seg litt for mye, kan godt være med inn mot slutten. Om kveldens episode. Anonymkode: b5825...0d6 Hva gjorde Daniel som tyder på diagnose?! Anonymkode: 2bdf8...f11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 14. oktober 2020 #476 Del Skrevet 14. oktober 2020 Han er iallefall meget herskesyk og glad i makt. Storbondens ord er lov! Aldri hørt en storbonde sagt noe slik jeg . Så noe er det jo. Tror egentlig han bare er usikker på seg selv og må hevde seg. Mindreverdighetskomplekser. Kan godt hende han selv og tenker at han ikke har fått ut av livet alt han ønsker, å jobbe på Power, liksom, og føler han må hevde seg. Ikke godt å si.. Kan være en diagnose og . Han takler iallefall motgang dårlig, og det gjør man jo med mange diagnoser. Men nå skal jeg ikke begynne å sette fjerndiagnose på folk, det har jeg ingen som helst rett til! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #477 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spoiler Dårlig håndtering av produksjonen. Det blir sagt at det skulle avgjøres gjennom konkurranse, men Nils får trekke seg av pur storhet for å ta en for laget. Det synes jeg ble feil. Ingen skal få ta den æresrunden. Synes dessuten at straffen var mild. 1 av 7 (!) som har vært på bursdagsfest, jacuzzibesøk, fått mat og alkohol flere ganger på nabohyttene.... Produksjonen kunne fint ha nøkket ut 2 eller 3, og arrangert kamper for å få dem ut. Hadde noen valgt å trekke seg selv da, så måtte det ha skjedd gjennom dårlige eller fraværende prestasjoner i kamp. Det hadde likevel ikke blitt en æresrunde av det ettersom det er flere som ryker. Det skal SVI! Så kunne dem lagt ned Torpet, og flyttet deltagerne over til Farmen. Det er jo derfor dem er på Torpet, fordi dem vil inn igjen. Svakt av produksjonen. Tar opp et gedigent problem og kunne laget en stor sak av det, også underholdningsmessig, men trekker seg til siden og lar problemet bare være. Anonymkode: ef78e...097 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #478 Del Skrevet 14. oktober 2020 Endelig får juks og fanteri konsekvenser! Heia Mads Hansen 👏🏻👍🏻 Anonymkode: 0da2c...5cf 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #479 Del Skrevet 14. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endelig får juks og fanteri konsekvenser! Heia Mads Hansen 👏🏻👍🏻 Anonymkode: 0da2c...5cf Det er vel ikke han som bestemmer det da. Men uansett; han så oppriktig forbanna ut Anonymkode: 2bdf8...f11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #480 Del Skrevet 14. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endelig får juks og fanteri konsekvenser! Heia Mads Hansen 👏🏻👍🏻 Anonymkode: 0da2c...5cf Ja, det var virkelig på tide!👏👏👏 Men det kunne gjerne fått større konsekvenser, etter min mening. Det var jo ikke bare det at de brøt smittevernreglene og dermed utsatte folk rundt seg for mulig smitte; de jukset jo også! De fikk fordeler i form av mer mat, telefonkontakt med nære og kjære, sannsynligvis en form for «boozt» ved å oppleve noe spennende, m.m. Dét burde jo også tas med i beregningen, når straffen ble bestemt. Anonymkode: e59b3...01a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå