AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg har svære pupper. Må bruke tre bh-er når jeg trener. Hopper mye tau, løper og danser mye. Er redd for at jeg får mer strekkmerker av treningen. Får jeg det med tre bh-er? Jeg føler at det sitter så stramt at det ikke beveger seg, og håper jeg ikke får mer strekkmerker. Det er så stygt. Jeg jobber for å gå ned i vekt, men svære pupper er genetisk i min familie. Alle har minst DD-E- Cup. Slanke og runde. Jeg er ikke skikkelig overvektig, men har litt rumpe og lår, bruker m i skinny h&m jeans. Anonymkode: f2866...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Del Skrevet 10. september 2020 Dump Anonymkode: f2866...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Del Skrevet 10. september 2020 Du får ikke strekkmerker av å hoppe... Trekkmerker er hovedsakelig pga hormoner også litt pga vektnedgang/vektøknig etc. Alle får strekkmerker, og det er ikke stygt, jeg elsker tigerstriper på dama. Hva med brystreduksjon? Ryggproblemer og overdramatisering rund dette og stressing over strekkmerker er mer turoff enn tigerstriper Anonymkode: eae6e...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg bruker F-cup og trenger ikke mer enn en vanlig BH. DD og E er ikke så enormt. Sikker på at du ikke bare trenger en annen type BH? Anonymkode: f46cb...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Del Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker F-cup og trenger ikke mer enn en vanlig BH. DD og E er ikke så enormt. Sikker på at du ikke bare trenger en annen type BH? Anonymkode: f46cb...7a1 Mine er G-cup. Jeg må bruke tre bh-er. Jeg bruker 65H, i bh. Anonymkode: f2866...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Del Skrevet 10. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke strekkmerker av å hoppe... Trekkmerker er hovedsakelig pga hormoner også litt pga vektnedgang/vektøknig etc. Alle får strekkmerker, og det er ikke stygt, jeg elsker tigerstriper på dama. Hva med brystreduksjon? Ryggproblemer og overdramatisering rund dette og stressing over strekkmerker er mer turoff enn tigerstriper Anonymkode: eae6e...301 Jeg venter på operasjon. Men tror ikke det kommer til å skje på 2 cirka pga. covid. Jeg hadde først en dato i år, men den ble avlyst. Nå venter jeg på ny dato. I mellom tiden på jeg trene. Anonymkode: f2866...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Del Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg venter på operasjon. Men tror ikke det kommer til å skje på 2 cirka pga. covid. Jeg hadde først en dato i år, men den ble avlyst. Nå venter jeg på ny dato. I mellom tiden på jeg trene. Anonymkode: f2866...41b *må Anonymkode: f2866...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå