Gå til innhold

SIAN RASISTER

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Rageing
On 9/9/2020 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

De drar jo alle under en kam? Alle praktiserer jo religion på hver sin måte. Skal jeg stå ute i gata, brenne bibler og skrike høyt ut om hvordan kristendommen ødela for andre religioner, om undertrykkelse, heksebrenning og shit? Religionskritikk vet du. 

Anonymkode: f0788...e2c

Om du vil brenne bibler så må du gjerne gjøre det. Du har full rett til å brenne egne eiendeler. Ikke kommer noen til å hogge hodet av deg eller skyte deg for det heller. Du kan til og med lage en karikatur av Jesus om du har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.9.2020 den 14.20):

Jeg skal gå ut og mobbe alle folk SIAN som går forby meg, plager dem. Når noen sier til meg, dette har du ikke lov å gjør. Jeg sier "Jo, det har jeg love fordi dette er ytringsfrihet."

Anonymkode: 837d8...e1d

Er du drita? 

Anonymkode: c23da...fec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rageing
On 9/12/2020 at 8:06 PM, AnonymBruker said:

Det er ingen som nekter for at det har vært mange tilfeller av terror fra islamske terrorister. Spesielt mange i forbindelse med faenskapet ISIS i Syria. Det er mange grunner til dette og det er overhodet ikke slik at islam = terrorisme.

Det er uansett ikke noen løsning å begynne med fascistiske metoder som etnisk rensing, eller hets av muslimer. 

Anonymkode: 4100c...92c

For at man skal drive etnisk rensing så må vel folk tilhøre en bestemt etnisitet. Jeg tviler på at en Indisk og en Sør Amerikans muslim føler at de tilhører samme folkegruppe bare fordi de tror på samme religionen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2020 den 14.32):

Fikk meg en god latter😂😂😂 Godt eksempel på hva SIAN prøver å få fram. 

Vi vil ikke ha svenske tilstander i Norge. Kulturforskjellene her i landet er for stort. Muslimene vil ha alt for mye og skal få alt tilrettelegges. Nordmenn kan ikke gjøre noe mot en muslim, for da er det «rasistisk». 

Anonymkode: 27343...e84

hva er det du ønsker å GJØRE mot en muslim da??!

Anonymkode: 2c606...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rageing
20 hours ago, Mari Y said:

At folk er sinte på SIAN er forståelig, men man skal selvsagt ikke plage noen helt uprovosert. Man bør huske på at noen av disse kan ha vært mobba nok som det er, som er årsaken til at de trekkes mot slike miljøer, så ser ikke at det har noen hensikt, egentlig. 

SIAN er patetiske, og folk burde bare ignorere dem. Men i steden så gjorde de dumme muslimene AKKURAT som SIAN ville og reagerte med vold og ødeleggelser mot det som var en fredelig bruk av ytringsfriheten, og beviste dermed SIAN sitt poeng. Trist.

Muslimer må forstå det at man kan ikke reagere med vold bare fordi noen er drittsekk, og religionen deres eller andres har  ikke beskyttet status her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.9.2020 den 15.00):

Det er ingen som påstår at Islam er en rase, men de fleste vet at det like fullt er rasisme å trakassere noen pga religion. Språket utvikler seg hele tiden, og det er ganske lenge siden det var aktuelt med de raseteoriene som ga ordet rasisme.

Dette gjøres jo bare fordi man skal stanse kritikken mot Islam! Det er ikke noen andre grunner til det. Så utvider man "rasistbegrepet" . Jeg vet med en gang at mennesker som kjører den argumentasjonen der er politisk korrekte idioter som ikke evner å tenke en tanke selv. Islam er en verdensomspennende religion og ikke noe annet, også en ideologi. De kristne forfølges, mobbes og drepes over hele verden! Er det på grunn av rasisme? Selvfølgelig ikke, det er på grunn av hat mot kristendommen. Otto Jespersen har brent Bibelen offentlig for å provosere kristne, hva skjedde ? Ikke noen ting som helst.

Hadde han brent Koranen? Da hadde han vært en rasist :) Når du er så enkel som dette? Da må du ikke diskutere dette utenfor ekkokammeret ditt!  Du blir garantert oppfattet som ekstrem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasBR skrev (På 12.9.2020 den 17.10):

Kort sagt kunne man sagt at om vi forsøkte fordrive samene vekk fra Norge med makt, ville dette vært etnisk rensing. 

Fordrive muslimer (Som ikke har noen tilhørighet til landet) er ikke etnisk rensing. Det er ikke etnisk rensing å ta tilbake landet sitt. 

hva er det du skal ta tilbake? hva er det muslimer gjør som ødelegger hverdagen din? vil du fordrive vekk muslimer slik SIAN vil? du og dine er desperate med å rettferdiggjøre deres hat mot en folkegruppe. ingenting dere vil, gir dere rett og lov å forfølge andre mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hva er det du skal ta tilbake? hva er det muslimer gjør som ødelegger hverdagen din? vil du fordrive vekk muslimer slik SIAN vil? du og dine er desperate med å rettferdiggjøre deres hat mot en folkegruppe. ingenting dere vil, gir dere rett og lov å forfølge andre mennesker.

Islam er ikke en folkegruppe :) I de fleste islamske land fordrives alle kristne! Det er bare undergrunnsgrupper igjen i mange land. Kristne er de mest forfulgte over store deler av verden. På grunn av sin kristne tro! Konventer til islam så går alt greit!

Kristne er ikke en folkegruppe det er heller ikke muslimer. Ingen reagerer på at kristne fordrives i stort antall i de islamske land. Om vi skal fordrive muslimene fra Norge? Selvfølgelig ikke! Vi er ikke så nedrig. Hva som kan skje i fremtiden vet ingen om motsetningene blir store og harde kan alt skje.

Når det gjelder SIAN er dette en ytterst små gruppe på maks 50 personer, som bare søker konflikt og ikke oppnår noe som helst. Kan det være en rasist blant de ? Ja helt sikkert, men det er det også i mange islamske miljøer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (27 minutter siden):

Islam er ikke en folkegruppe :) I de fleste islamske land fordrives alle kristne! Det er bare undergrunnsgrupper igjen i mange land. Kristne er de mest forfulgte over store deler av verden. På grunn av sin kristne tro! Konventer til islam så går alt greit!

Kristne er ikke en folkegruppe det er heller ikke muslimer. Ingen reagerer på at kristne fordrives i stort antall i de islamske land. Om vi skal fordrive muslimene fra Norge? Selvfølgelig ikke! Vi er ikke så nedrig. Hva som kan skje i fremtiden vet ingen om motsetningene blir store og harde kan alt skje.

Når det gjelder SIAN er dette en ytterst små gruppe på maks 50 personer, som bare søker konflikt og ikke oppnår noe som helst. Kan det være en rasist blant de ? Ja helt sikkert, men det er det også i mange islamske miljøer.

søk heller hjelp mot din muslimfrykt, sier nå jeg.. muslimer i Norge er ikke skumle som du skal ha det til. De fleste har bosatt seg i Norge for et bedre liv. vekk fra fattigdom og krig. religion er en privatsak du ikke burde legge deg opp i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rageing skrev (1 time siden):

SIAN er patetiske, og folk burde bare ignorere dem. Men i steden så gjorde de dumme muslimene AKKURAT som SIAN ville og reagerte med vold og ødeleggelser mot det som var en fredelig bruk av ytringsfriheten, og beviste dermed SIAN sitt poeng. Trist.

Muslimer må forstå det at man kan ikke reagere med vold bare fordi noen er drittsekk, og religionen deres eller andres har  ikke beskyttet status her i landet.

'De dumme muslimene' er like forskjellig som folk flest og det er flere muslimer som har tatt avstand fra volden. Det du sikter til er radikaliserte personer som har en større tilbøyelighet til vold. 

Stereotype oppfatninger er grunnen til at SIAN i det hele tatt eksisterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rageing
14 hours ago, Mari Y said:

'De dumme muslimene' er like forskjellig som folk flest og det er flere muslimer som har tatt avstand fra volden. Det du sikter til er radikaliserte personer som har en større tilbøyelighet til vold. 

Stereotype oppfatninger er grunnen til at SIAN i det hele tatt eksisterer. 

Jeg snakket spesifikt om de muslimene som reagerte med vold under demonstrasjonen. De er dumme muslimer. Jeg sa aldri at alle muslimer er dumme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde SIAN folk vært rasister, så hadde dem vært innestengt i fengsel eller noe sånt, men dem gjør ikke noe ULOVLIG, dem er en politisk organisasjon. Dem har fått en dårlig leder som ikke kan noe ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SIAN er de modigste menneskene i Norge. Ikke akkurat de smarteste eller mest sympatiske kanskje, men de modigste.

Når det er sagt, det eneste de har fått til er å få vist frem sin fiendes sanne ansikt: det uintelligente, primitive barbariske hatet.

Anonymkode: dcaea...91a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rageing skrev (21 timer siden):

Muslimene biter på fem på hver gang. De lager styr, roper og sloss. Skjønner de ikke at det er akkurat det SIAN vil? Når de holder på slik har jo SIAN rett. 

Anonymkode: 05ec2...578

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (21 timer siden):

De har mye mye mer enn 50 medlemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rageing
3 hours ago, AnonymBruker said:

Muslimene biter på fem på hver gang. De lager styr, roper og sloss. Skjønner de ikke at det er akkurat det SIAN vil? Når de holder på slik har jo SIAN rett. 

Ja, jeg hadde håpet at folk bare ville ignorere dem, da mister de jo all påvirkningskraft de har. Men de forbanna idiotene som lagde bråk skaffet sikkert SIAN hundrevis av medlemmer som ble skremt av de sinte muslimenes oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rageing
23 hours ago, AnonymBruker said:

søk heller hjelp mot din muslimfrykt, sier nå jeg.. muslimer i Norge er ikke skumle som du skal ha det til. De fleste har bosatt seg i Norge for et bedre liv. vekk fra fattigdom og krig. religion er en privatsak du ikke burde legge deg opp i.

Jeg syns nå det var dritskummelt med alle de voldelige muslimene under SIAN sin demonstrasjon, og etter at jeg så det så har jeg faktisk blitt redd for muslimer fordi det virker som de ikke tåler å bli fornærma og mister alt gangsyn om de tror noen har vært kjipe mot de.

Nå er det faktisk muslimer som trenger å lære at religion er en privatsak, og slutte å prøve å få andre til å spesialbehandle religionen deres og syte over at den blir kritisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...