Gå til innhold

Toalettkurvene..

Gjest Principessa

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

..hva er det man skal ha i disse kurvene igjen? Jeg kommer ikke på mere nå.

-hodepinepiller, tyggis, pastiller, tanntråd, tannpirkere, kleenex, samarin, asan engangskluter og neglelakk..

Anyone??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ikke tråden jeg heller - men det jeg har skrevet ned er:

Kurv på toalette: Damer: hårspray, deospray, tampong, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, neglelakk – klar, ibux, kleenex, frisk, sysaker, klesrulle, tanntråd, engangskamera

Menn: Kondomer, deospray, sikkerhetsnåler, strømper, ibux, frisk, klesrulle, tanntråd, engangshøvler, engangskamera, tannpirker, sysaker

Nå har ikke vi noe forskjell på herre og dame toalett da.... Så jeg lager en lett blanding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Hva gnagsårplaster eller stift :)

Hmmm... oi trodde jeg var innlogget men snek meg visst som gjest her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud!!!! :hakeslepp::overrasket:

Dette synes jeg tok litt av.... de er jo gjester i et bryllup, det vil si (nesten) vanlig selskap...

I utgangspunktet er det en god ide og vi skal også ha en slik kurv, men ærlig talt: Tror dere ikke gjestene har tenkt på NOE selv??? Jeg tror dette er normalt oppegående mennesker (men jeg kan jo ikke vite for sikkert med deres gjester...), som har vært i selskap før og som sannsynligvis klarer å forberede seg på enkelte uhell på egen hånd.

Jeg er faktisk litt sjokkert :roll: Det er jo greit å være godt vertskap, men... Jeg tror våre gjester kommer til å føle seg både velkommen og tatt vare på uten både kondomer og tamponger :sjokkbla:

I vår kurv blir det strømpebukse, hårspenner, hårspray, bind, blank neglelakk og kleenex, Ibux og deospray, man trenger ikke mange alternativer av alt...

Jeg tror også dette er en jente-ting, hvis det er noe gutta trenger, er jeg sikker på de klarer å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen har vi vel hatt noen ganger før!

Folk kan mene hva de vil!

Hva en velger å ha oppi er jo hver sitt valg.

Jeg skal ha kurver - og jeg skall ha masse rart oppi - bare fordi at det er litt morsomt. Liker å ha med meg noen på badet og da er det jo gøy å gå gjennom kurvene!

Skal blant annet ha engangskamera oppi - har savnet kamera på do i 2 bryllup jeg har vært i - gud så gøy vi har hatt det når bruden har vært på do eller når vennegjengen står og sminker seg!!!

Disse kurvene er jo bare for morro - og det meste kommer nok med hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kan fort komme til feil tid, tamponger er virkelig noe jeg ville hatt. Det hadde jeg ihvertfall satt pris på hvis jeg var uheldig i bryllup!

Noe jeg ikke ville lagt fram var hodepinetabletter. Det synes jeg godt folk kan spørre om hvis de trenger det.

Og hvorfor ikke engangshøvler til damene også? Det hender jo at man har greid å overse en flekk på leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor ikke engangshøvler til damene også? Det hender jo at man har greid å overse en flekk på leggen.

:overrasket:

Du kødder nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Du kødder nå??

Nei, da hadde jeg uttrykt meg annerledes. ;)

Jeg har vært borti det flere ganger, damer med sommerkjole og sommerbrune legger uten strømpebukse. Også har de hatt en flekk med sort bust midt bakpå leggen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært borti slike kurver på do når jeg har vært i bryllup, og har aldri savnet det heller...

Så ingen kurver hos oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sysaker og plaster er noe av det viktgiste i disse kurvene synes jeg. Og gjerne også neglfil hos damene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten

:frustrert: Du må for all del ikke ha hodepinetabletter i kurven! Er det barn i bryllupet så kan de lett spise av de. Tenk.........tenk................

Folk har da vett i hodet til å ta med seg sånne ting hvis de er plaget med hodepine...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Tamponger, klar neglelakk (for revnede strømper) og tannpirkere er vel bra å ha liggende framme i fall noen er uheldig, men kondomer, barbersaker, hodepinetabletter osv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kurver er gøy! I England er det vanlig å ha litt forskjellig sånt på toalettene på pubene, og vi jentene hadde det veldig gøy der vi fniste og sjekket ut hva som fantes av stæsj. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett vi har andre ting å bruke penger på enn å kjøpe inn strømpebukser og deo til gjestene. Dette er ting som de som regel har med ekstra selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deleted

Hei! Var i bryllup i helgen der var det ikke kurv på do... :(

Men det var menge som hadde behov for både det ene og det andre! Hvis det nå en gang blir vår tur, så skal jeg ha mye rart i kurvene!! Kansje ikke smertestillende p.g.a barna, men kansje en tom eske med en lapp. "På kjøkkenet finner du innholdet". Meg om det! :)

:fred: Synes egentlig at det er dumt, at det er så mange som hisser seg så opp! Alle tåler litt konstruktiv kritikk, det går ann å si fra på en fin måte! :klem:

Lykke til alle kommende bruder!!!! :hoppe:

(Blir syk av å lese innleggene her i bryllupsforumet!) :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var i bryllup i helgen der var det ikke kurv på do... :(

Men det var menge som hadde behov for både det ene og det andre! Hvis det nå en gang blir vår tur, så skal jeg ha mye rart i kurvene!! Kansje ikke smertestillende p.g.a barna, men kansje en tom eske med en lapp. "På kjøkkenet finner du innholdet". Meg om det! :)

:bryllup: 

Hva var det gjestene hadde brukt for da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...