AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #1 Del Skrevet 8. september 2020 Har slanket meg 11kg, og én stor belønnelse for meg har vært å unne meg én rute av denne sjokoladen hver kveld 🙈 Har rett og slett blitt avhengig! Haha 😆 Nei, andre sjokolader duger dessverre ikke, da denne uten tvil er best 😍 Problemet er at Rema hvor jeg bor er utsolgt stadig vekk! Er det noen andre som selger den?! - desperat kvinne som trenger den lille motivasjonen i hverdagen Anonymkode: 17eb4...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Nei dwt er et rema1000 samarbeid og produkt, bare de som har den Anonymkode: fbb23...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Bare på rema Anonymkode: 3fc04...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 er denne ny? Anonymkode: bdb3e...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 9. september 2020 #5 Del Skrevet 9. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: er denne ny? Anonymkode: bdb3e...138 Nei, ikke helt ny, i alle fall. Måtte google litt: det ser ut som om den ble lansert i vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #6 Del Skrevet 9. september 2020 Kun Rema 1000 produkt, men spør i butikken om hvorfor de ikke har den inne? Har de glemt å bestille? Så den senest på Rema i byen jeg hvor jeg bor i dag, så den er nok ikke utsolgt fra leverandør. Anonymkode: d3bff...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå