Gå til innhold

Skeptisk til å date overlappere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe galt med alle. De som ikke har vært i forhold før, de som har vært i forhold, de som er single og ligger rundt. Ingenting er godt nok idag. 

Anonymkode: a01a2...2dc

om ingenting er godt nok i dag så hadde vel alle vært single da. folk har ulike pereferanser og det må da være lov

Anonymkode: 0f6e0...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en overlapper selv. Jeg finner raskt en ny når et forhold tar slutt. Jeg misliker virkelig at jeg er slik..at bekreftelse fra en mann er noe jeg må ha for å finne ro i meg selv. Nå bor jeg alene, og klarer meg bra økonomisk. Ønsker overhodet ikke en samboer, men er helt avhengig av å ha en mann i livet mitt. Jeg prøver å jobbe med det, men har innsett at jeg trenger hjelp. Min far var ikke tilstede i oppveksten, så jeg tror mye ligger der.

Anonymkode: 4ba9c...a13

Hvordan finner dere ny kjæreste så lett? xD 

Jeg lurer oppriktig, for jeg har vært ulykkelig singel i snart ti år og prøver virkelig. Så ser jeg andre som finner seg ny kjæreste omtrent samme dag de blir singel 🙈

Anonymkode: 178c1...b02

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer oppriktig, for jeg har vært ulykkelig singel i snart ti år og prøver virkelig. Så ser jeg andre som finner seg ny kjæreste omtrent samme dag de blir singel 🙈

Det er ikke unormalt det, selv kunne jeg fått en ny kjæreste «hver uke» hvis jeg ville og det kunne du også, hvis du tenker etter :) 

Anonymkode: 4433d...4f2

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du ikke bare kjøpe tinder gold feks og velge en av de du har fått like fra? Eller er du mann kanskje?

Anonymkode: e4919...ddd

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette liker jeg virkelig ikke å skrive, for det høres så overfladisk ut. Jeg er ydmyk og har beina godt plantet på jorda. Men jeg har nok et utseende som tiltrekker mange menn, derfor får jeg mange tilbud. 

Anonymkode: 4ba9c...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...