MzMe Skrevet 5. mai Forfatter #361 Skrevet 5. mai candykiss skrev (11 timer siden): Er det slutt mellom henne og Adam? Ja, det er noen uker siden..
Anonymbruker1998 Skrevet 5. mai #362 Skrevet 5. mai Er hun sammen med han hugo nå? Hva er grei med denne ferien? 😅
Anonymbruker1998 Skrevet 5. mai #363 Skrevet 5. mai MzMe skrev (11 timer siden): Ja, det er noen uker siden.. Vet noen hva som skjedde?
MzMe Skrevet 5. mai Forfatter #364 Skrevet 5. mai (endret) Anonymbruker1998 skrev (11 timer siden): Er hun sammen med han hugo nå? Hva er grei med denne ferien? 😅 Nei, hun er på ferie sammen med Hugo og dama hans, vil jeg mene.. Det er i alle fall det jeg fikk inntrykk av før de reiste..mulig jeg tar feil eller har misforstått noe 😅 Den tesla’en hu kjører, står han som eier på.. Endret 6. mai av MzMe
MzMe Skrevet 5. mai Forfatter #365 Skrevet 5. mai Anonymbruker1998 skrev (5 timer siden): Vet noen hva som skjedde? Hun har ikke sagt noe, og kommer heller ikke til å gjøre det av hensyn til Adam.
candykiss Skrevet 3. juni #366 Skrevet 3. juni MzMe skrev (På 6.5.2025 den 1.20): Nei, hun er på ferie sammen med Hugo og dama hans, vil jeg mene.. Det er i alle fall det jeg fikk inntrykk av før de reiste..mulig jeg tar feil eller har misforstått noe 😅 Den tesla’en hu kjører, står han som eier på.. Hugo står ivertfall som singel på fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå