Gå til innhold

Victoriavettu på snap

MzMe

Anbefalte innlegg

Blomsterkaret skrev (22 timer siden):

Merkelig påstand av deg. Av erfaring kan jeg si at dette absolutt ikke må gå i arv. 

Det MÅ ikke gå i arv,  men forskning viser at både oppvekstmiljø, utdanning, rusmisbruk, dårlig økonomi og uføretrygt går i arv. 

https://forskning.no/barn-og-ungdom-genetikk-hjernen/oppvekstmiljoet-kan-endre-hjernen-til-tenaringer/1695032

https://www.ssb.no/inntekt-og-forbruk/artikler-og-publikasjoner/gaar-okonomiske-levekaar-i-arv

https://frifagbevegelse.no/article-6.158.74310.9b1e4c7d26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun lever jo livet sitt som om hun ikke hadde barn i det hele tatt. Etter hva jeg har fått med meg på snap er hun ute på noe hele veien, å i 90% av tilfellene er datteren aldri med. Enten er hun i stallen, cheerleading, reiser, shopping, ute og råner i bilen og trening, mye på kveldstid. Hvordan klarer hun å kombinere alle disse aktivitetene med småbarnslivet? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

candykiss skrev (10 timer siden):

Hun lever jo livet sitt som om hun ikke hadde barn i det hele tatt. Etter hva jeg har fått med meg på snap er hun ute på noe hele veien, å i 90% av tilfellene er datteren aldri med. Enten er hun i stallen, cheerleading, reiser, shopping, ute og råner i bilen og trening, mye på kveldstid. Hvordan klarer hun å kombinere alle disse aktivitetene med småbarnslivet? 

Som du selv sier " mye på kveldstid". Hun bor hos moren sin nå, så da er det vel moren som passer på barnet mens barnet sover. Ser ikke problemet med å være ute å gjøre disse tingene mens barnet sover? Merker jo ikke at mor er borte da. Og på dagtid  er barnet i barnehagen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Bellaaa skrev (På 25.3.2022 den 9.00):

Som du selv sier " mye på kveldstid". Hun bor hos moren sin nå, så da er det vel moren som passer på barnet mens barnet sover. Ser ikke problemet med å være ute å gjøre disse tingene mens barnet sover? Merker jo ikke at mor er borte da. Og på dagtid  er barnet i barnehagen. 

Har man satt barn til verden så får man da pokker ta seg av barnet sitt. Du får ikke barn  for at bestemor skal være barnevakt hver kveld. Er greit innimellom om man skal noe spesielt.  Får man barn så må han/ hun komme først. Alt annet er ansvarsfraskrivelse på høyt plan

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Xstrella skrev (8 timer siden):

Rart noen får barn og andre er mer med barnet enn moren. 

Hun er jo ekstremt umoden, jeg tror aldri jeg har sett noen over 20 som er så utrolig umoden. Både med ungen og hesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Har man satt barn til verden så får man da pokker ta seg av barnet sitt. Du får ikke barn  for at bestemor skal være barnevakt hver kveld. Er greit innimellom om man skal noe spesielt.  Får man barn så må han/ hun komme først. Alt annet er ansvarsfraskrivelse på høyt plan

Hvis bestemor melder seg frivillig,  hva er problemet? Barnet SOVER. merker ikke om mamma eller bestemor sitter i stua🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (10 minutter siden):

Hvis bestemor melder seg frivillig,  hva er problemet? Barnet SOVER. merker ikke om mamma eller bestemor sitter i stua🙄

Det hjelper ikke.. setter man barn til verden så må man jammen bli voksen og være der barnet er. Ikke ute og fly

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (46 minutter siden):

Det hjelper ikke.. setter man barn til verden så må man jammen bli voksen og være der barnet er. Ikke ute og fly

Det er din mening😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (6 timer siden):

Det er din mening😊

Jepp. Å den meningen har jeg fordi jeg er en godt voksen dame og jeg har satt mine to døtre foran alt annet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Altså, jeg er på ingen måte fan av Victoria. Synes hun har oppført seg umodent og pinlig. Men jeg er helt uenig i at hun ikke kan gå ut på kveldstid.Jeg er VELDIG ofte ute på kvelden, fordi jeg elsker å gå turer og å være sosial. På dagen er jeg samboer og mor og på kvelden liker samboer å slappe av i sofaen. Da går jeg ofte ut. Er jeg da en dårligere mor fordi jeg er ute og flyr? Dummeste jeg har hørt. 

jeg er en mye bedre mor for mine barn på dagen, om jeg får være ute på kvelden og «fly», så har jeg overskudd til lek, kos osv på dagtid når barna er våkne. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så fin leilighet🌟 eier hun? Jeg får aldri svar på meldingene jeg skriver på snap..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Smurfii skrev (2 timer siden):

Så fin leilighet🌟 eier hun? Jeg får aldri svar på meldingene jeg skriver på snap..

Hun leier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (4 timer siden):

Hun bor hos sin mor. Eier ingenting og tjener veldig lite. Får mye støtte av nav så ikke glamouriser livet hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (27 minutter siden):

Hun bor hos sin mor. Eier ingenting og tjener veldig lite. Får mye støtte av nav så ikke glamouriser livet hennes. 

Får faktisk inntrykk av at hun har en del penger? Stor flott tv, fine møbler og ikke akkurat mangel på noe som helst. Hesten(e) er det kanskje moren som «eier» men fortsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smurfii skrev (41 minutter siden):

Får faktisk inntrykk av at hun har en del penger? Stor flott tv, fine møbler og ikke akkurat mangel på noe som helst. Hesten(e) er det kanskje moren som «eier» men fortsatt.

Moren eier ingenting. Så ikke tro alt som er på internett. Noe er nok sponset som hun må skatte av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Smurfii skrev (13 timer siden):

Hun sa jo at hun eide hestene sammen med søsteren sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (34 minutter siden):

Hun sa jo at hun eide hestene sammen med søsteren sin? 

Ahh, har ikke fått med meg det. Er ikke søsteren bare 15/16 da? Er vel Victoria som må stå for alle kostnadene..ser for meg å ha hest er innmari dyrt av en eller annen grunn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (18 timer siden):

Hun har nettopp flyttet ut fra moren 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...